תשמישי קדושה בחיפה: הכירו את "מלכות הקודש". התמונה באדיבות "מלכות הקודש"
תשמישי קדושה בחיפה: הכירו את "מלכות הקודש". התמונה באדיבות "מלכות הקודש"

תשמישי קדושה בקריות: הכירו את "מלכות הקודש"

"מלכות הקודש" בהנהלת יעקב אסולין המחזיק בוותק וניסיון של מעל 30 שנה בתחום הסת"ם, היא הכתובת הנכונה עבורכם בכל הקשור לתשמישי קדושה

פורסם בתאריך: 6.1.20 13:13

אסולין מתמחה בכתיבת ספרי תורה, תפילין ומזוזות ומומחה בתיקון וחידוש ספרי תורה משומשים וישנים. החנות החדשה הוקמה במטרה להנגיש את שירותיו ללקוחות, לגבאי בתי הכנסת, ולתרום את הידע והניסיון הרב שצבר במשך השנים לטובת הציבור בתחום הסת"ם, והכל תחת קורת גג אחת עם תצוגה מכובדת ובאווירה נעימה.

כל מי שזכה בחייו לקחת חלק בכתיבת ספר תורה, יודע ודאי שכל ספר זקוק לבית. יעקב אסולין, שמזה למעלה משלושה עשורים עוסק בכתיבת סת"ם (ספרי תורה, מזוזות, תפילין), החל לפני כחמש שנים לייצר את הנרתיקים (יש מי שמכנים אותם ארגזים) לספרי התורה. כל השנים הללו עבד אסולין עם לקוחות מהארץ ומחו"ל, החל מלקוחות פרטיים ועד לרשתות וחנויות יודאיקה, וסיפק להם את התוצרת המשובחת שלו. לאחרונה גמלה בליבו של אסולין ההחלטה לפתוח "פינה" משלו – מקום בו יהיה נגיש יותר ללקוחות ויוכל לתרום את הידע והניסיון הרב שיש לו בתחום לטובת הציבור, כל זאת במקום חדש עם תצוגה מרהיבה ובאווירה נעימה ביותר.

שליחות ועבודת קודש. התמונה באדיבות מלכות הקודש

עיצוב כיסויי דברי תורה. התמונה באדיבות מלכות הקודש

אסולין פתח לאחרונה את החנות "מלכות הקודש", כשמעליה נמצאת גלריית הייצור בה הוא מרכיב במלאכת אומן את הנרתיקים לספרי התורה, החל מהשלב הראשוני ועד להרכבת פלטות הכסף אותן הוא מייצר בהזמנה אישית מאיטליה. הפלטות המצפות את הנרתיק עשויות מכסף איטלקי כאשר היתרון המובהק שלו הוא שאינו משחיר ושומר על המראה המבריק למשך שנים, באחריות.

"כל המעטפת החיצונית של הנרתיק מתחילה בתכנון ועיצוב של הדוגמאות שיעטרו אותו", מסביר אסולין. "אני יושב ומעלה על הכתב רעיונות, תרשימים וסקיצות ובוחן עיצובים ייחודיים עד אשר מרגיש שזהו, זאת הדוגמא שייחלתי לה, ומכאן אנו מתקדמים לשלב הייצור בפועל.
"בגלריה אני בונה את גוף העץ של הנרתיק ומחבר אליו את הפלטות. זאת תוך הקפדה יתרה על רמת גימור גבוהה שתכבד את ספר התורה שיוכנס בעזרת השם לתוך הבית שלו".

הכיסויים המעוצבים. התמונה באדיבות מלכות הקודש

הכיסויים המעוצבים. התמונה באדיבות מלכות הקודש

לדברי אסולין, מידות הנרתיק של ספר התורה הן לרוב סטנדרטיות, אך הוא יכול גם לתת מענה למקרים בהם הלקוח דורש מידה מיוחדת, כמו למשל מידות לספר תורה זעיר או ספר המותאם לבקשת הלקוח. "כתיבת ספר תורה היא מצווה גדולה", אומר אסולין. "זה הרי ברור שכל ספר זקוק לנרתיק שיעטוף אותו וישמור עליו מכל רע. אני רואה בעבודתי גם שליחות בכך שאני מעצב ובונה את הנרתיק המהודר לספר התורה, שמשמח את המזמין ואת כל מי שיזכה לשאת אותו בתפילה בבית הכנסת. היתרון הייחודי בארגזים שאני מייצר הוא שהם קלים מאוד, כי בסופו של תהליך יש להכניס לתוך הנרתיק את ספר התורה שהוא בעצמו בעל משקל, והמטרה היא שלמתפללים יהיה קל לשאת את ספר התורה בשעת הצורך".

חנות "מלכות הקודש" מתמחה, בנוסף לייצור נרתיקים מהודרים לספרי תורה והפטרות, גם בציוד היקפי לבתי כנסיות, תשמישי קדושה, תפילין, מזוזות, יודאיקה ומתנות. המבחר הגדול שמוצע בחנות מגיע בגדלים שונים וברמות מחירים משתנות, כך שכל אחד יוכל למצוא בה את מה שמתאים לו על פי התקציב העומד לרשותו.

כך למשל, בחנות תוכלו למצוא "עוגת מגבות" לאירוסין וערכת חתנים לבר מצוה מושלמת ומשתלמת הכוללת: תפילין מהודרות, טלית, כיסויים, סידור וכיפה בכשרות מהודרת, במחירים מהיצרן לצרכן. את ההטבעה והרקמה תקבלו במתנה.

תשמישי קדושה, מתנות ויודאיקה לבית היהודי. התמונה באדיבות מלכות הקודש

תשמישי קדושה, מתנות ויודאיקה לבית היהודי. התמונה באדיבות מלכות הקודש

ואם כבר בחתונות עסקינן, ניתן לרכוש בחנות גם ערכה לחתן ולכלה ליום חופתם הכוללת, בין השאר, כוס מעוטרת עם ברכה אותה ישבור החתן במעמד החופה, כרית להגשת הטבעות, וגם כוסות שמפניה מעוטרות בדמות חתן וכלה. זוגות שיזכו להקים משפחה ויגיעו למעמד של ברית המילה יוכלו לרכוש לקראת האירוע את הכרית לברית, שמלת ברית לתינוק, בשמים וכדומה.

ב"מלכות הקודש" מציעים גם פתרונות ייחודיים ומקוריים למזכרות לאירועים כגון שבת חתן או בר מצווה, ביניהם: ספרון זמירות שבת, ברכת המזון, ברכת הבית עליהם ניתן לרקום או להטביע ברכה והוקרת תודה על השתתפות בשמחה. את המתנות בחנות ניתן לעצב מפריטים הקיימים בה, אך יש גם אפשרות לעצב מתנה מהודרת באמצעות פריטים שתביאו מביתכם. עוד בחנות מבחר עצום של בתי מזוזות, טליתות, פמוטים, חנוכיות, כיסויים לחלות השבת, קרש מהודר לחלה שעשוי בעבודת יד מעץ סיסם, צלחות לפסח, גביעים לקידוש, נרות להבדלה וכדומה.

בחנות "מלכות הקודש", שתיפתח באופן רשמי וחגיגי בקרוב, כל לקוח יוכל למצוא את כל הדרוש עבור החגים ומועדי ישראל, שבת המלכה ואירועים, והכל תוך שימת דגש מיוחד של הבעלים על קבלת פנים לבבית וחמה.

"זו זכות גדולה לעזור לכל אדם שרוצה להתחדש בחפצי יודאיקה, לקשט את ביתו ואת שולחן החג שלו ואנחנו עושים כל שניתן על מנת לספק את מה שדרוש לו ומציעים בחנות סחורה מובחרת ומוקפדת", ממשיך אסולין.

בנוסף, אם גם אתם חולמים לכתוב ספר תורה לעילוי נשמת יקירכם ולא יודעים מאיפה להתחיל, ב"מלכות הקודש" תוכלו לקבל ייעוץ ליווי והכוונה מקצועית מאסולין, מרגע קבלת ההחלטה המרגשת ועד למעמד הנשגב של הכנסת ספר התורה להיכל.

 

מלכות הקודש

כתובת: הדשנים 7, חיפה (צומת קרית אתא)

טלפון: 04-6010590

ניידים: 054-5531620; 054-2694114

קישור לדוא"ל

קישור לעמוד הפייסבוק

מלכות הקודש. עיצוב: שגית אסולין

מלכות הקודש. עיצוב: שגית אסולין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר