מועדונית לילדים (צילום: תומר אפלבאום)
מועדונית לילדים (צילום: תומר אפלבאום)

למרות ההבטחות, מועדונית פסק זמן עדיין סגורה

הורים לילדים שטופלו במועדונית פסק זמן בקרית שפרינצק, שנסגרה על ידי עיריית חיפה בתחילת שנת הלימודים אחרי 21 שנות פעילות, טוענים כי העירייה הבטיחה להם שהמועדונית תיפתח מחדש היום. זה לא קרה

פורסם בתאריך: 15.1.20 20:55

ארבעה וחצי חודשים חלפו מאז פתיחת שנת הלימודים, וילדים אשר מטופלים על ידי אגף הרווחה של עיריית חיפה עדיין לא מקבלים מענה טיפולי. מדובר בילדים שקיבלו בשנים האחרונות מענה במועדונית פסק זמן בקרית שפרינצק שנסגרה על ידי העירייה מבלי שזו הציעה אלטרנטיבה כלשהי. יצוין שהמועדונית פעלה מדי יום משעות הצהריים ועד לשעה 18:00 וסיפקה לילדים ארוחת צהריים חמה, סיוע בהכנת שיעורים, פעילויות חינוכיות וחוגים.

בתגובה על הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" לפני כחודש על סגירתה של המועדונית אחרי 21 שנות פעילות מסרה העירייה: "המועדונית הופעלה עד כה על ידי אגף הרווחה באמצעות מתנ"ס ליאו באק. התקבלה החלטה מקצועית להפעיל את כל המועדוניות הללו באמצעות תאגידים עירוניים, ולכן תופעל המועדונית על ידי גוף עירוני. העירייה רואה חשיבות גדולה בהפעלת המועדונית ופועלת לקליטתם של העובדים והצוותים לפי כל הקריטריונים והאישורים הנדרשים ממשרד הרווחה".

 

 

לאחרונה, טוענים ההורים, הובטח להם שהמועדונית תחדש את פעילותה היום (רביעי), אך היא עדיין סגורה. אם לילד ששהה במועדונית עד לשנה זו אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "המצב הזה מקשה עלינו מאוד. איך סוגרים מקום כזה בלי להציע חלופה?".

אלישבע אזולאי פעילה חברתית וחברת ועד שכונת נוה דוד: "בעירייה אמרו שהמועדונית תיפתח מחדש היום, אבל דבר לא קרה. לפני שבועיים אמרו שחסרות סייעות, היום אומרים שחסרים שני ילדים כדי לפתוח. די לחרטטנות ולשקרים. למה אי אפשר היה לפתוח היום ולמלא את מצבת התלמידים החסרים אחר כך? למה לא להקל על המשפחות? מתקשרים אלי הורים שאני אחפש עוד שני ילדים. למה שאגף הרווחה לא יעשה את זה?".

מהעירייה נמסר בתגובה: "המועדונית תיפתח, כפי שהובטח, באמצעות שירותי הרווחה העירוניים והיא תחל לפעול ביום ראשון, 26 בינואר, לאחר שהתקבלו האישורים הנדרשים ומונה צוות מקצועי להפעלתה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר