בסיס רמת דוד (צילום: גיל אליהו)
בסיס רמת דוד (צילום: גיל אליהו)

תחשבו טוב טוב

פורסם בתאריך: 25.1.20 20:55

בחירות בפעם השלישית. מי היה מאמין? הפעם חסינות עומדת על הפרק, אבל לא רק. שוב אנחנו נאלצים לראות את הפוליטיקאים שלנו מתפלשים בבוץ. שוב אנחנו חוזים בתהומות גועל שלא חשבנו שנזכה אי פעם לראות. מנהיג מפלגה גדולה וחשובה מתעלם משרה בכירה בטענה שהוא מדבר “רק עם בני אדם”, והשרה הנעלבת עונה לו בעלבון אחר אך זהה לחלוטין על אדם שלישי שאינו נמצא בחדר וכל חטאו הוא שאינו יהודי.

שוב אנחנו נאלצים להתעסק בשטויות שמשכנעים אותנו, החיפאים, שהן קריטיות לחיינו – חסינות כן או לא, כמה אנשים יושבים בקוקפיט, יאיר נתניהו מובטל או עוסק מורשה, איתמר בן גביר מוריד תמונה של רוצח מהקיר בסלון כדי לא להישאר לבד בריצה אל הכנסת, ושאר הבל הבלים.

אבל מה עם החיים עצמם? עם פרישתו של משה כחלון נותרנו יתומים. אין אף חבר כנסת חיפאי במקום ריאלי. העיר הכי גדולה בצפון נותרה ללא שום ייצוג משמעותי אל מול מוסדות השלטון. אף אדם לא יקום בבוקר ויאמר לעצמו “מה עשיתי היום עבור החיפאים?”. אף אדם לא יכניס לתוך שגרת יומו את המחשבה “איך אני מקדם את חיפה?”. אף אדם לא יראה בחיפה את הפרויקט הציוני החשוב ביותר כיום, כי משום מה אף פוליטיקאי לא מבין שאם חיפה תיפול, כל הצפון ייפול איתה.

לכן, בהיותנו יתומים מאב ומאם בכנסת, נותר לנו רק להפעיל את שיקול הדעת שלנו בעצמנו. עלינו לבדוק היטב לפני שאנו באים להצביע מה בעצם מבטיחות המפלגות התל אביביות שרואות בנו אסם קולות ענק ותו לא, אם נתמוך בהן.

בדיקה של מצעי המפלגות לא מגלה איזושהי התייחסות מיוחדת לחיפה, למעט אחת שדווקא מבטיחה בריש גלי להפוך את חיפה לגיהינום רועש ומזוהם. מדובר בכחול לבן, שלמרבה ההפתעה היתה המפלגה הפופולרית בחיפה בשתי מערכות הבחירות הקודמות.

כחול לבן כותבת באופן ברור כי בכוונתה להקים בחיפה שדה תעופה בין לאומי ענק ומזהם, עם מסלולים ארוכים ועם מטוסים רועשים במיוחד. כחול לבן מבטיחה במצע שלה כי היא תעביר את שדה התעופה שאמור היה לקום במרחק של רבע שעה נסיעה ברכבת, סמוך לבסיס רמת דוד, ישירות לתוך חיפה כדי שהחיפאים יוכלו לקבל עוד קצת זיהום (נכון שחסר לכם?) וכמובן תוספת אדירה של רעש שתוריד את ערך הדירות בחיפה אל קרוב לאפס (כי מי רוצה לחיות בתוך שדה תעופה בין לאומי פעיל?).

אם תהיתם לעצמכם מי יכול לעמוד מאחורי חוצפה שכזו, אפנה אתכם לח”כ רם בן ברק, איש נהלל, שאינו מעוניין שהוא וחבריו למושב (שכולם ביחד שווים אלקטורלית פחות מחצי רחוב בחיפה) ישמעו את רעש המטוסים בשדה התעופה. כך אנחנו רואים באופן גלוי את ההשפעה של היעדר החיפאים מההנהגה. מכיוון שאנחנו לא שם, מרשה לעצמו מושבניק כזה או אחר לנצל את השפעתו ולהזיז את שדה התעופה מאזור שכמעט ריק מאנשים לאזור שבו שדה התעופה יגרום לנזק בריאותי משמעותי ולירידה חדה באיכות החיים.

אז אחי ואחיותי החיפאים, חשבו טוב טוב לפני שאתם מצביעים עבור המפלגה שנראית כמייצגת המתאימה ביותר. לפעמים עדיף לא להיות חלק מהעדר אלא לחשוב קודם כל מה טוב עבורי. לא כל פתק שהוא בעד ביבי או נגד ביבי הוא גם בעד חיפה. לא שווה להצביע “אסטרטגית” ביחד עם כולם אלא לחשוב לעומק איך הפתק שלנו משפר את איכות חיינו, או לכל הפחות לא מחרב אותה לחלוטין.

הכותב הוא פעיל פוליטי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חיפה רוצה שדה

    מעולה אז נצביע כחול להן שתציל את חיפה ותקים שדה שלא יפריע לתוך הים במקום תעשייה מזהמת. כן כחול לבן לחפאים.

  2. חיפאי במקור

    איזה יופי. כל טמבל שלא מבין חצי דבר בתעופה יכול לכתוב גיבוב של שטויות שבכלבו.
    חוץ מהברברת על הבחירות, אין פרט אחד נכון בכל השטויות שנכתבו פה. אבל זה לא מפריע לכלבו לפרסם את זה.
    לא שווה את הדקה שהשקעתי בלקרוא את הכתבה המיותרת הזו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר