THE Valley: פנינה של איכות חיים וחווית מגורים מושלמת בנהריה. הדמיה: סטודיו Olin
THE Valley: פנינה של איכות חיים וחווית מגורים מושלמת בנהריה. הדמיה: סטודיו Olin

THE Valley: פנינה של איכות חיים וחווית מגורים מושלמת בנהריה

חולמים על סביבת מגורים איכותית בלב הפועם של נהריה? לפתוח את הבוקר עם כחול של ים הנשקף ממרפסת השמש היפיפייה שלכם? הזדמנות חסרת תקדים ליהנות מכל היתרונות של בנייני איכותי שנבנים בסטנדרטים הכי גבוהים של "גשם החזקות" במחירים נגישים

פורסם בתאריך: 13.8.20 17:02

הרוח הרעננה שנושבת על העיר הצפונית, נהריה, מביאה איתה בשורות של ממש. ההשקעה בתשתיות, הנגישות התחבורתית ופיתוח מוקפד ומתוכנן של שכונת הדגל "קריית יצחק שמיר", מיצבו את העיר כיעד מבוקש עבור זוגות ומשפחות צעירות המבקשות חווית מגורים ואיכות חיים ללא פשרות.

"החיבור העתידי לכביש 6, תנופת הפיתוח והטבות המס הניתנת לתושבי העיר שמשמעותן חיסכון של עשרות אלפי שקלים לכל משפחה, הביאו אותנו להחלטה לרכוש דירה בפרויקט החדש של "דה וואלי" מבית גשם החזקות", מספרים נוי ועומרי כהן, ומוסיפים בחיוך: "התחזיות המדברות על זינוק שווי הדירות בעשרות אחוזים כבר בשנים הקרובות, הובילו לכך שהרבה זוגות שהם חברים שלנו רכשו דירות בפרויקט, ולכן אנחנו נהנים כפול – גם דירה במחיר בר השגה וגם שכנים מעולים".

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

רובע המגורים החדשני “קרית יצחק שמיר” נבנה במיקום אסטרטגי עם נגישות מעולה לצירי התנועה המרכזיים – כביש 4 וכביש 89 שעתיד להתחבר לכביש שש, המאפשרים חיבור איכותי לכל נקודה בצפון בקלות ובנוחות.

בלב השכונה ממוקם הפרויקט המבוקש "דה וואלי" מבית "גשם החזקות", אשר יכלול שלושה מתחמים ייחודיים למגורים -*THE VALLEY *EAST, בחלקה המזרחי של השכונה, *THE VALLEY *WEST בחלקה המערבי של השכונה ו *THE VALLEY *NORTH, מתחם ייחודי בחלקה הצפוני ביותר של השכונה. שלושת המתחמים מאופיינים בתכנון מוקפד עד הפרט האחרון, מציגים היצע רחב של דירות מרווחות בעלות מפרט עשיר ונוף מרהיב הנשקף מכל הקומות לגליל ולחופי נהריה.

הפרויקט שרשם ביקוש שיא ומכירה חסרת תקדים של 190 דירות בארבעה חודשים בלבד, מציע לדייריו את האפשרות ליהנות משכונה חדשה, קהילתית איכותית, להתחבר לקצב של העיר, וליהנות מקרבה למוסדות תרבות, בילוי ופנאי, וכל זה בסטנדרט הבנייה האיכותי ביותר שהפך לסימן ההיכר של חברת "גשם החזקות". החברה מחזיקה כיום בקרקעות לבניית למעלה מ-2,000 יחידות דיור במסגרת מחיר למשתכן בפריפריה ובמרכז הארץ, ובבעלותה מעל 50 אלף מטר של שטחי מסחר ותעסוקה בכל הארץ, ועד עתה החברה בנתה וניהלה פרויקטים בהיקף של כ-700 יחידות דיור.

סטנדרט של דירות פרמיום – מרפסות רחבות ידיים ונוף יפהפה הנשקף מכל עבר

בימים אלו, כאשר הבית הוא המקום הבטוח, אין פלא כי הביקוש לדירות מרווחת, דירות עם מרפסות או גינות גדולות נמצא בשיאו. יותר ויותר אנשים עובדים מהבית, כך שתכנון מוקפד וחשיבה על צרכי הדיירים הפך לשם המשחק. מי שחזו את המהלך ובנו מפרט מהמתקדמים ביותר שיש, הם "גשם החזקות" שמציגים דירות מרווחות הכוללות מרפסות גדולות ומפנקות, הצופות למרחבים הפתוחים ולים הכחול, יחד עם מפרט טכני עשיר ואיכות בניה ללא פשרות.

לא תרצו לצאת מהבית. הדמיה: סטודיו Olin

לא תרצו לצאת מהבית. הדמיה: סטודיו Olin

היעד הבא של המשפחות בישראל

הצימאון הגובר של משפחות צעירות ומשקיעים לדירות שלושה חדרים מחד וחוסר היצע ובנייה של דירות מסוג זה מאידך, הוביל להתעניינות גוברת בפרויקט "דה וואלי" שמציע דירות שלושה חדרים מרווחות החל מ-920,000 ₪ בלבד, מחיר שמאפשר לזוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים להגשים את החלום ולרכוש דירה חדשה ומרווחת של 88 מטר במחיר נגיש. תוסיפו לזה את הטבות המס, לפיהן תושבי נהריה זכאים לקבל הטבת מס בהיקף של 12 אחוז מהמשכורת עד לתקרה שנתית של 204,000 ₪. כך שעל הכנסה של 10,000 ₪, תוכלו לקבל החזר של 2,400 ₪ מידי חודש, חסכון משמעותי ומצטבר.

מחפשים דירה שתאפשר לכם להשתחרר וליהנות מסגנון חיים פעיל ובריא? כזו שבה תוכלו להגיע לכל מקום ברגל, באופניים או במרחק נסיעה קצר? בטח תשמחו לשמוע כי ניתן יהיה להגיע לרכבת, לקניון ארנה, לטיילת העיר, לחופים היפים של נהריה, בצת, אכזיב וללוקשיינים היפים ביותר בגליל עוד לפני שיסתיים השיר ברדיו.

פרויקט "דה וולי" תוכנן בדיוק עבורכם. במחיר נגיש ונמוך משמעותית ממחירי השוק, תוכלו ליהנות מקרבה למרכזים מסחריים שוקקים וחינוך מעולה, לצד בתים מרווחים בהם הושקעה מחשבה בכל מטר רבוע, הכל במטרה לספק לכם חוויית מגורים ואיכות חיים ללא פשרות.

גשם יזמות נדל״ן והשקעות

עמוד הבית

אודות הפרויקט

לפרטים נוספים

כתובת: משרד מכירות – וייצמן 64 נהריה (צמוד לבנק לאומי)

טלפון: *9195

Email: [email protected]

הדמיה: סטודיו Olin

הדמיה: סטודיו לומו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר