סלון מועדי ענת - המרכז השלם להחלקות ותוספות שיער. צילום:ירין חלבי
סלון מועדי ענת - המרכז השלם להחלקות ותוספות שיער. צילום:ירין חלבי

סלון מועדי ענת – המרכז השלם להחלקות ותוספות שיער בצפון

בכפר ירכא הוקם סלון מועדי ענת שמעניק לכם שירות טוב ומקצועי להחלקות, הלחמות ותוספות שיער בצפון. כשמאחוריה למעלה מ-12 שנה של ניסיון, ענת תעזור לכן לצאת עם שיער מושלם, שופע ומלא ברק שיעשה לכן טוב על הלב

פורסם בתאריך: 14.8.20 09:03

השיער שלנו הוא חלק מאתנו. הוא מה שמגדיר אותנו. אבל, לא כולן יכולות ליהנות משיער ארוך, שופע ומלא ברק. ענת מועדי, בעלת למעלה מ-12 שנה של ניסיון בעולם עיצוב השיער, יודעת בדיוק מה אתן מחפשות ובמיוחד בשבילכן היא פתחה מרכז ענק להחלקות, הלחמות ותוספות שיער בכפר ירכא שבצפון. היא מעריצה שיער ארוך עוד מילדות ומטפחת את השיער שלה באדיקות, והיא תעשה הכל כדי שגם לכן יהיה את השיער המושלם שתמיד חלמתן עליו.

צילום: ירין חלבי

צילום: ירין חלבי


"ללקוחות שלי מגיע הטוב ביותר, ואני עושה הכל כדי לספק להן את המוצרים והחומרים האיכותיים ביותר שיש. תוספות השיער מגיעות מרוסיה ומאירופה וכולן עשויות משיער בתולי שלא עבר שום תהליך כימי. אני משתמשת רק בחומרים אורגניים שלא הורסים את השיער ומשקמים אותו"


מאז שהייתה בת 16 ידעה ענת שזה הייעוד שלה. היא למדה את התחום אצל המומחים הגדולים ביותר בארץ ובעולם, עברה התמחויות והשתלמויות בחו"ל ומרצה בבתי ספר לעיצוב וטיפוח בכל רחבי הארץ. מה שמאפיין אותה הוא איכות ומקצועיות ללא פשרות כי ללקוחות שלה מגיע הטוב ביותר. זאת הסיבה ששמה של ענת הולך לפניה והסלון שלה עמוס לקוחות שמגיעות אליה מכל הארץ.

"ללקוחות שלי מגיע הטוב ביותר, ואני עושה הכל כדי לספק להן את המוצרים והחומרים האיכותיים ביותר שיש", אומרת ענת. "תוספות השיער שלי מגיעות מרוסיה ומאירופה וכולן עשויות משיער בתולי שלא עבר שום תהליך כימי. אני משתמשת רק בחומרים אורגניים שלא הורסים את השיער ומשקמים אותו והמוצרים שלי מאושרים על ידי משרד הבריאות. השם שלי בא לידי ביטוי בעבודה שלי ובשביעות הרצון של הלקוחות שלי ואני לא מסתפקת בתוצאה שהיא לא פחות ממושלמת".

ענת היא מעצבת שיער שאפשר לסמוך עליה. כל מה שצריך זה רק מבט אחד שלה וכבר היא יודעת מה יהיה הכי טוב ומתאים לך. היא תתאים לך את התוספת או ההחלקה הטובים ביותר בשבילך לפי המוצא של השערה, הצבע הטבעי שלה, העובי והמרקם. הלקוחות שלה יודעות שאין להן מה להתווכח, כי ענת יודעת בדיוק מה הן צריכות. כל מה שנשאר הוא לשבת ולתת למקצועיות שלה להוכיח את עצמה.

"השם שלי בא לידי ביטוי בעבודה שלי ובשביעות הרצון של הלקוחות שלי ואני לא מסתפקת בתוצאה שהיא לא פחות ממושלמת". צילום: ירין חלבי

"השם שלי בא לידי ביטוי בעבודה שלי ובשביעות הרצון של הלקוחות שלי ואני לא מסתפקת בתוצאה שהיא לא פחות ממושלמת". צילום: ירין חלבי

"המוטו שלי הוא מקצועיות ומצוינות. החומרים שבהם אני משתמשת עשויים מקרטין שעוטפים את השיער, לא נדבקים אליו, לא תולשים אותו ולא גורמים לנזק. העדפה שלי היא תמיד לעבוד עם הלקוחה על השיער הטבעי שלה. עד כדי כך שהרבה פעמים הלקוחה אפילו לא יודעת היכן השיער שלה נגמר והיכן התוספת מתחילה. גם החיבורים של התוספות הם חיבורים שטוחים, ככה שהם לא מורגשים ולא נראים כלפי חוץ. השילוב הזה מביא לשיער בריא, איכותי ושופע. אפשר ללכת איתו לים, לבריכה ולשחק איתו כאילו היה השיער הטבעי".

הסלון של ענת הוא בין הסלונים הגדולים ביותר של תוספות שיער והחלקות שיער בצפון. המרכז הגדול מכיל 100 מטרים שמעוצבים מעץ ושיש ברמה גבוהה ועשירה והוא מוקף בזכוכית יוקרתית. בסלון יש קיר של 8 מטרים שכולו תוספות שיער. באמצע יש בר עם שתייה חמה וקרה, וגם פינת מחשב. מה שמיוחד אצל ענת הוא גוף החימום שמקצר את זמן ההמתנה מארבע שעות ל-40 דקות. במרכז גם חנייה חופשית ללקוחות.

צילום: ירין חלבי

צילום: ירין חלבי

אצל ענת תוכלו ליהנות גם מהחלקות אורגניות שנעות בין 80%-100% שלא גורמות לנזקים בשיער ואפילו משקמות אותו. ההחלקות מתאימות לכל סוגי השיער, גם לשיער בלונדיני, צבוע וכמובן טבעי.

"לי מאוד חשוב להיות אמיתית ואותנטית. אני דואגת להזמין את הלקוחה לפגישת ייעוץ, בודקת לה את סוג השיער ונותנת לה את הטיפול הטוב ביותר. אני דואגת להשתמש גם בבוטוקס, אם זה למילוי שיער דק לפני הרכבת התוספות, או אחרי החלקה לחיזוק השערה. כל מי שבאה לא מתאכזבת ויוצאת מרוצה".


"הלקוחות שלי מאמינות בי ואני אעשה הכל כדי שהאמון הזה ישמר בינינו. הן יודעות שהן תמיד יכולות לסמוך עליי בעיניים עצומות".


ענת מעבירה גם קורסים בהחלקות שיער, הרכבת תוספות וטיפולים משקמים במכללות לעיצוב, טיפוח ויופי בכל רחבי הארץ וגם בחו"ל. היא גם יצאה עם סדרת מוצרים משלה עליה עבדה יחד עם מעבדות בכירות בארץ. ליין המוצרים שלה כולל מסכה לשיער, שמפו, סרום ומסכת בוטוקס מיוחדת.

"חשוב לי ללוות באופן אישי את הלקוחה מרגע הייעוץ ועד התוצאה הסופית. השקעתי את הלב והנשמה שלי במקום הזה. יש כאן אנרגיות טובות בשירות, ביחס ללקוחות ובכמות האהבה שאני מקבלת מהן בחזרה. הלקוחות שלי מאמינות בי ואני אעשה הכל כדי שהאמון הזה ישמר בינינו. הן יודעות שהן תמיד יכולות לסמוך עליי בעיניים עצומות".

סלון מועדי ענת

בכניסה לאזור התעשייה בכפר ירכא, מתחם מ.ג.ן כנעאן (סמוך לחנות הכל למטייל ולספורטאי)

טלפון: 04-6257430

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

 

"השקעתי את הלב והנשמה שלי במקום הזה. יש כאן אנרגיות טובות בשירות, ביחס ללקוחות ובכמות האהבה שאני מקבלת מהן בחזרה". צילום: ירין חלבי

"השקעתי את הלב והנשמה שלי במקום הזה. יש כאן אנרגיות טובות בשירות, ביחס ללקוחות ובכמות האהבה שאני מקבלת מהן בחזרה". צילום: ירין חלבי

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר