מרכז שירות תלפיות: שירות אישי ו-80 שנה של ניסיון. (צילום: ערן ירדני)
מרכז שירות תלפיות: שירות אישי ו-80 שנה של ניסיון. (צילום: ערן ירדני)

מרכז שירות תלפיות: שירות אישי ו-80 שנה של ניסיון

מרכז שירות תלפיות הוא אחד המוסכים הוותיקים באזור הצפון. במקום מעניקים שירות הוליסטי לרכבים והוא מהווה One Stop Shop המרכז בתוכו את כל סוגי הטיפולים שרכב זקוק לו. בואו להכיר מקרוב

פורסם בתאריך: 20.8.20 10:09

מה הרכב שלכם צריך? במרכז שירות תלפיות תמצאו את הכל החל מתיקוני מכונאות וחשמל, אבחון ממוחשב לתקלות, טיפול בתקלות, תיקוני מיזוג אוויר, הכנה ושינוע לטסט וטיפולים תקופתיים אחרים, בדיקה לפני קניית רכב, לצד פחחות וצבע המתבצעים במרכז עצמו.

מרכז השירות תלפיות הוקם לראשונה בשנת 1936 על ידי סב המשפחה, בשוק תלפיות שבחיפה, ומכאן שמו. עם השנים צבר המרכז מוניטין ולקוחות מרוצים רבים. בשנת 1976 הפך מרכז שירות תלפיות למוסך מורשה רנו ובשנת 1996 גם למוסך מורשה של ניסן. ניהול המרכז עבר מאב לבן, ולבסוף לנכד – גיא סטולובי, המנהל אותו בעשרים השנים האחרונות. "התחלתי לעבוד במרכז כשהייתי בן עשרים ושתיים", מספר גיא, "אני דור שלישי למנהלי מוסכים, זה כנראה בדם שלי" הוא אומר בחיוך. לפני כ- 20  שנה עבר המרכז למשכנו החדש בנשר, וכיום הוא פועל כמוסך מורשה של רנו, ניסאן ודצ'יה בצפון וכן מספק שירותים לרכבים נוספים.

טיפולים תקופתיים והכנה לטסט

"טיפולים תקופתיים לרכב הם דבר הכרחי לצורך שמירה על תקינות הרכב והארכת 'חיי' הרכב לאורך זמן, וכמובן להבטחת נסיעה בטוחה ולשמירה על חיי הנהג" אומר גיא סטולובי. צוות מרכז שירות תלפיות מבצע טיפולים תקופתיים במקצועיות ובמסירות גדולה, ומציע ללקוחותיו בחירה בין חלפים מקוריים לחלפים חלופיים ואיכותיים, במחירים נגישים. רכבים מסוג רנו, ניסן ודצ'יה חדשים יקבלו שירותי טיפול בתקלות וחלפים מקוריים במרכז במסגרת אחריות היבואן וללא עלות.

מרכז שירות תלפיות מציע ללקוחותיו שירות מלא הכולל הכנה ושינוע לטסט – הצוות מגיע לבית הלקוח, משנע את הרכב למרכז, שם מתבצעת בדיקה מקיפה, טיפולי תחזוקה והכנה לטסט, ולאחר מכן מבצעים את הטסט עבור הלקוח ומחזירים את הרכב לביתו. "מדובר באחד השירותים הפופולאריים ביותר שלנו", אומר גיא, "עניין הטסט יכול להיות מעיק עבור חלק מהאנשים, ואילו אחרים נמנעים מלצאת בשל החשש מהדבקות בווירוס הקורונה. אנחנו כאן כדי לתת להם מענה מלא וראש שקט", הוא מספר.

מרכז שירות תלפיות מציע ללקוחותיו 15% הנחה על שעת עבודה במרכז, וכן 30% הנחה על שעת עבודה לטיפולים ברכבי ניסן ורנו שהינם בני חמש שנים ומעלה.

ביטוח לרכב – ליווי על ידי המומחים בתחום

קניתם רכב ואתם מתלבטים היכן לבטח אותו ובאיזה מסלול ביטוחי? למרכז שירות תלפיות מחלקה המתמחה בביטוח רכב. כך, במקום להתקשר לחברות הביטוח ולבצע סקר שוק, לקוחות המרכז מוזמנים להגיע ולקבל ייעוץ וליווי מסוכן ביטוח המתמחה בתחום ביטוחי הרכב, וישמח לבצע סקר שוק בין אחת עשרה חברות הביטוח עמן הוא עומד בקשר, ולהציע את הצעת המחיר הטובה ביותר לביטוח רכבכם.

שירות אישי ו-80 שנה של ניסיון – מרכז שירות תלפיות (צילום: ערן ירדני)

 החלפת כל סוגי הצמיגים לרכבים

נתקעתם עם פנצ'ר? זקוקים לצמיג חלופי? למרכז שירות תלפיות מתחם המכיל את כל סוגי הצמיגים למגוון עצום של רכבים. לקוחות רבים מגיעים אל המרכז לאורך השבוע והצוות מעניק שירות החלפת צמיגים במקום.

שירות אישי לכל לקוח, דורות של לקוחות נאמנים

ייחודו של מרכז שירות תלפיות מתבטא גם בשירות שהוא מעניק ללקוחותיו. "אנחנו שמים דגש על מתן יחס אישי לכל לקוח. צוות תלפיות מטפל בכל רכב כאילו מדובר ברכב האישי שלהם" מספר גיא, "לצערי יש סטיגמה מאוד גדולה על מוסכים בישראל. חשוב לנו לשבור את הסטיגמה הזו ולכן חשוב לנו עוד יותר להיות הוגנים. אנחנו נעניק לכל לקוח את השירות המדויק לו הוא זקוק".

גישת השירות של מרכז השירות ניכרת בלקוחות הנאמנים, שממשיכים לחזור לאורך שנים לקבלת טיפולים במוסך. "יש לנו לקוחות שמגיעים אלינו כבר חמישים שנה, עוד מהתקופה שסבא שלי ניהל את המוסך. חלקם הפכו קרובים כמו משפחה, ושולחים אלינו גם את האחים והדודים שלהם לטיפולי רכב. יש לנו לקוחות שממשיכים לרכוש רכבי רנו או ניסן לאורך השנים, כי הם יודעים שאצלנו הם יקבלו שירות אישי ומקצועי ושקט נפשי", מספר גיא.

"לקוחות אחרים ממשיכים להגיע למרות שהם כבר לא גרים באיזור חיפה, חלקם עברו לדרום או לרמת הגולן ולמרות זאת הם לא מחליפים מוסך. זה אומר הכל מבחינתי", הוא משתף. לסיכום, אם אתם מחפשים מוסך מורשה של רנו בצפון או מוסך מורשה ניסאן בצפון, יש לכם על מי לסמוך.

 

מרכז שירות תלפיות

כתובת: דרך בר יהודה 147, 20300 נשר

טלפון: 04-8202890

מעבר לאתר

שעות פעילות:

ימים א' – ה': 07:30 – 16:00

יום ו': 07:30 – 12:00


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר