צהרון (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
צהרון (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

ההורים ניצחו את העירייה: צהרון שלדג נפתח

מאבקם של הורי הילדים בגן שלדג בקרית חיים נגד אטימותה של עיריית חיפה הצליח: היום, באיחור של כמעט שבועיים, נפתח הצהרון ובו 17 ילדים ולא 23 כפי שדרשה העירייה. וגם: מה חושבים ההורים על הטרמפ שתפסה מחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני?

פורסם בתאריך: 13.9.20 21:20

עיריית חיפה נכנעה במאבק שניהלה נגדה קבוצת הורים לילדים בגן שלדג בקרית חיים, אשר ביקשו לפתוח צהרון ונענו בסירוב. היום (ראשון) בשעה 14:00, באיחור של כמעט שבועיים, נפתח הצהרון ובו 17 ילדים בלבד ולא 23 כפי שדרשה העירייה.

כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"כלבו – חיפה והקריות", ההורים טענו כי העירייה הודיעה להם ב-31 לאוגוסט – יממה אחת בלבד לפני פתיחת שנת הלימודים – כי הצהרון לא ייפתח, והותירה אותם אובדי עצות. ההורים סיפרו כיצד פעם אחר פעם העלתה העירייה את מכסת הרישום לצהרון, עד שהדרישה התייצבה על 23 ילדים. אלא שהם לא ויתרו והפעילו לחץ על יחידת הצהרונים במתנ"ס נוה יוסף ועל בכירי העירייה ואגף החינוך העירוני, עד שאלה התקפלו ונסוגו מדרישתם. נוסף על כך, במהלך ניהול המאבק התברר להורים שבאזור מגוריהם נמצאות משפחות שזקוקות לצהרון עבור ילדיהם, אך הם לא מילאו את הטפסים הדרושים באתר העירייה מכיוון שהם אינם שולטים בשפה העברית, וסייעו להם לרשום את ילדיהם.

 

 

לקראת סוף השבוע קיבלו ההורים הודעת ווטסאפ ממוקד הצהרונים שבישרה להם כי בקשתם לפתוח צהרון בגן שלדג אושרה וכי הוא ייפתח היום. בהודעה ששלחה מחזיקת תיק החינוך בעירייה סיגל ציוני לאחת מהאמהות נכתב כי הנושא טופל על ידה, והדבר הוביל לביקורת קשה בקבוצת הווטסאפ של ההורים שהתרעמו על כך שציוני תופסת טרמפ על מאבקן. אם לאחד מהילדים כתבה בקבוצה: "זה בטח לא בזכותה, זה קודם כל בזכותנו. גם 'כלבו' עזר, וכך גם דנה ממוקד הצהרונים שהזיזה בסוף את העניינים".

עיריית חיפה סירבה להגיב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. השקוף.

    חחחחחחחח ברור שהפודל ציוני תתפוס טרמפ……..ככה זה בעיריה הזו רק בכח!!!כל הכבוד להורים ולעוזרים על המלחמה.ולראשת העיר "ומחזיקת תיק החינוך"גוזרת הסרטים…..תתביישו!!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה לעיר חיפה. התנהלות אפס
    אין עשייה. רק נזקים וכשלונות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר