צוות משרד קיי קונסלטנטס בהרמת כוסית. צילום: יעל מלר הכהן

משרד ייעוץ מס קיי קונסלטנטס: רואים את האנשים שמאחורי המספרים

צוות מקצועי בגישה אישית, משרד באזור פסטורלי, ייעוץ וליווי לעסקים קטנים וגדולים, עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה בע"מ, חשבות שכר, ייעוץ מס, הנהלת חשבונות וליווי אנשים לפני פרישה. הכירו את משרד ייעוץ מס קיי קונסלטנטס

פורסם בתאריך: 9.12.20 19:14

קיי קונסלטנטס משרד לייעוץ מס וחשבונאות מעניק שירות למאות עסקים ועצמאיים. המשרד נוסד בשנת 2005 ומאז מגדיל את מספר הלקוחות ובמקביל שומר על האינטימיות ועל הרצון להעניק שירות אישי ומקצועי, תוך כוונה אמיתית לראות את הלקוח, את חזונו, מטרותיו ולעזור לו להגשים את הרצון בדרך להצלחה.


ג'ין קיי קונסלטנטס: ייעוץ מס וחשבונאות. לשיחת ייעוץ ללא תשלום התקשרו עכשיו 

טלפון: 052-2250516 (ג'ין)

דוא"ל: [email protected]

לאתר משרד קיי קונסלטנטס


ג'ין קיי העומדת בראש המשרד החלה את דרכה המקצועית בעולם החינוך. אחרי שנים בהן היתה גננת, לימדה אנגלית וליוותה תלמידים רבים לעבר הצלחה, ובשל מצב רפואי נאלצה לבחור בגיל 49 כיוון חדש בחיים. כאישה עצמאית ושאפתנית חיפשה ג'ין תחום שישלב את המגע האנושי. בנה שפתח עסק קטן למימון לימודיו באוניברסיטה, ביקש את עזרתה בניהול העסק, ג'ין לקחה את הפרויקט החדש ברצינות והחלה ללמוד את התחום הלכה למעשה. בעקבות ההתנסות הפרקטית בשטח החליטה להתמקצע וללמוד ייעוץ מס המשלב את רצונה ואהבתה למגע האישי עם אנשים בתוספת העולם הפיננסי. "אחרי לימודי ייעוץ מס מצאתי עבודה כשכירה ובמקביל המשכתי לטפל במסמכים של בני. אחרי ההכשרה וסיום המבחנים החלטתי לפתוח משרד רואה חשבון בפרדס חנה בו אנחיל את משנתי והיא- לעזור לאנשים לממש את החלום והרצון שלהם" משתפת ג'ין. "מהר מאוד הגיעו עוד ועוד לקוחות שעברו מפה לאוזן, אחרי תקופה בה עבדתי מהבית וראיתי כי העבודה מתרחבת הצעתי לכלתי עדי קיי-טל להצטרף ולמנף את העסק יחד. כיום, יש לנו משרד באזור פסטורלי, כפרי ונגיש הממוקם מול קיבוץ משמרות ומעניק ייעוץ וליווי לעסקים קטנים וגדולים, עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה בע"מ, חשבות שכר, ייעוץ מס, הנהלת חשבונות וליווי אנשים לפני פרישה".

ג'ין קיי בעלת משרד קיי קונסלטנטס. צילום: יעל מלר הכהן

ג'ין קיי בעלת משרד קיי קונסלטנטס. צילום: יעל מלר הכהן

עסק משפחתי עם אווירה ביתית שמכוון עסקים להצלחה 

המשרד חרט על דיגלו מעבר למקצועיות, הידע והניסיון את הרצון ליחס אישי, הכרת הלקוחות, תמיכה והבנה בתהליך ולעזור להם להגיע ליעדים שהציבו להם. עובדי המשרד מתמחים ומתעדכנים כל הזמן בחוקי העבודה המשתנים, בחוקי המס, המע"מ ומדריכים את הלקוחות לפעול בהתאם להנחיות והחוקים הקיימים או החדשים.

למה כדאי לקחת ייעוץ לעסק?

"חשוב להבין, אנשים יכולים לנהל בעצמם את התחום הפיננסי של העסק. יחד עם זאת, רבים יכולים לפספס נקודות חשובות שעלולות ברבות הימים לגרום לנזק כלכלי, חובות ועיקולים. בנוסף, עסק צריך לפעול אל מול שלוש הרשויות: מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי ולהיות מסונכרן כל הזמן ועם יד על הדופק על החוקים וההגבלות המשתנות במציאות הישראלית, ובנוסף, לנהל את העסק ולהוביל אותו להצלחה. כמו כן, אפילו עוסק פטור שעושה טעות תמימה ולא מדווח נכון יכול למצוא את עצמו אל מול חובות גדולים לביטוח לאומי".

את יכולה לתת דוגמא?

"לדוגמא כל הנושא של דמי לידה – יש לא מעט עצמאיות שלא השכילו להגדיר את עצמן כעצמאית בביטוח לאומי ואז והן מגיעות לרגע הלידה, בלי זכאות לדמי לידה. דמי לידה זאת זכות חשובה עבור אותן אמהות וכואב הלב שבגלל אי הגשת טופס היא אינה זכאית. אני מאמינה שכל אחד שיש לו עסק צריך לקבל ליווי, ואפילו רק פגישת ייעוץ שיבין את המורכבות של העניין ויפעל בצורה מתאימה".

כיצד המשרד נערך בתקופה הנוכחית עבור הלקוחות?

"במיוחד עכשיו ועבור עסקים רבים שנפגעו בעקבות נגיף הקורונה אנחנו כאן עבורם, עושים ככל שביכולתנו לעזור לאנשים שהעסק שלהם נפל, אם זה בקבלת המעניקים המגיעים להם, לחשוב על הצעות ייעול איך הם יכולים להרוויח ולתכנן את העסק שלהם כראוי בתקופה המאתגרת. גם אנחנו במשרד מייעלים כל הזמן את העבודה גם בפאן הטכנולוגי, אם זה בעזרת תוכנות שמאפשרות לנו לצלם את המסמכים שעוברים אלינו באופן ישיר. כמו כן, עברנו מארכיון פיזי לארכיון דיגיטלי, כל הדברים הללו נעשים על מנת להקל על הלקוחות בהגעה פיזית למשרד או בשליחת מסמכים, לייעל את השירות ולעזור כמה שאפשר".

ג'ין קיי קונסלטנטס ועדי קיי טל. צילום: יעל מלר הכהן

ג'ין קיי קונסלטנטס ועדי קיי טל. צילום: יעל מלר הכהן

ולסיום?

אנחנו עסק משפחתי, את הלקוחות שלנו אנחנו מכירים היטב והרבה פעמים גם את המשפחות שלהם. יש אווירה חמה ביתית ומשפחתית. מעבר לכך, לקוחות רבים אמרו לי שזאת הפעם הראשונה שהם היו אצל יועצי מס והם הבינו מה אומרים להם. יתרון שלי כאשת חינוך בעברי שאני יודעת איך להסביר, איפה מתחיל הידע של הלקוח ומשם להתחיל. כמו כן, במהלך השנים שהמשרד קיים יצרנו קשר הדוק וטוב עם רשויות המס, ויש מצידם הרבה אמון במשרד שלנו, הם יודעים שהמידע שאנחנו מוסרים הוא אמין, ובזכות כך הלקוחות שלנו זוכים להתחשבות".

ג'ין קיי קונסלטנטס: ייעוץ מס וחשבונאות

לשיחת ייעוץ ללא תשלום התקשרו עכשיו 

טלפון: 052-2250516 (ג'ין)

דוא"ל: [email protected]

לאתר משרד קיי קונסלטנטס

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר