מאפיית לחמניותי בחיפה. צילום: עמית לירן - המאה ה-22
מאפיית לחמניותי בחיפה. צילום: עמית לירן - המאה ה-22

מאפיית לחמניותי בחיפה: הביס המושלם עד השעות הקטנות של הלילה

אם באמצע הלילה אתם רעבים לסנדוויץ' טוב, למאפה מתוק או מלוח, או אפילו למנה טבעונית, הכירו את המאפייה בחיפה שמשגעת את החיפאים - לחמניותי, שפתוחה 24 שעות ביממה. עם כריכים משוגעים ומפתיעים, רטבים עבודת יד וחומרי גלם משובחים - תתכוננו להתמכר. ויש גם משלוחים בחיפה

פורסם בתאריך: 13.12.20 09:26

אין תושב חיפה שלא מכיר ואכל במאפיית לחמניותי שמעבר לאוכל הטוב – לסנדוויצ’ים האיכותיים, למגוון הסלטים המאפים המלוחים והמתוקים – מספקת אווירה צעירה ותוססת בעיר וכמובן מספקת משלוחי מאפים בחיפה 24/7. עם מוסיקה טובה, צוות עובדים צעיר ותוסס תפסה במהלך השנים מאפיית לחמניותי שם שמוביל את תחום המאפיות והסנדויצ'ים בחיפה.


לאתר: www.lkhmanioty.co.il

  • דרך אלנבי 119, חיפה
  •  דרך יפו 27 (עיר תחתית), חיפה

טלפון: 04-8554466 להזמנות משלוחים בכל חיפה והסביבה 


שם תוכלו למצוא מכל טוב, מבחר לחמים מיוחדים: לחמניה קטנה או גדולה, ג'בטות מלחם מלא או לבן, מבחר בורקסים במילוי גבינה, גבינה בולגרית, פטריות, תפוח אדמה ופיצה. עוד תוכלו להתענג על מבחר סנדוויצ'ים שאם עדיין לא טעמתם אותם, אז בזהירות רבה כי זה ממכר. החל מקורנביף עם דבש וחרדל, אנטריקוט, כתף בקר, רוסטביף, פסטרמה רומנית, סלמי, אווז ועד לחביתות מיוחדות, טונה, סלמי טופו ומבחר טעמים לטבעוניים – והכל עם שירות משלוחים בחיפה.

סנדוויצ'ים מפתיעים, משלוחים בחיפה. צילום: אמל סימעאן

סנדוויצ'ים מפתיעים, משלוחים בחיפה. צילום: אמל סימעאן

איך הכל התחיל?

"לפני בערך עשר שנים, בשעה שתיים באמצע הלילה, חיפשתי משהו לאכול בעיר. יצאתי החוצה ולא היה שום דבר פתוח ונאלצתי לנסוע במיוחד לנצרת. למחרת בבוקר אמרתי לעצמי שאני חייב לפתוח מקום שיהיה פתוח 24/7 וייתן לתושבי חיפה אפשרות ליהנות מאוכל טוב, אווירה ומוסיקה טובה גם בשעות הקטנות של הלילה. פתחתי את המאפייה בחיפה יחד עם פריד מורקוס השותף שלי, שמגיע מעולם הקולינרי ומכיר את המטבח ואת האוכל בכל צורה שהיא. כיום יש לנו שני סניפים: הראשון בדרך אלנבי 119, וסניף נוסף ביפו 27 בעיר התחתית, אנחנו מאושרים שאנחנו מצליחים במשך לא מעט שנים לספק את הסחורה ולתת לתושבי חיפה את המקום שהוא ממש בית לאוכל טוב", אומר רמי עיד הבעלים של לחמניותי.

מאפיית לחמניותי בחיפה. צילום: אמל סימעאן

מאפיית לחמניותי בחיפה. צילום: אמל סימעאן

חומרי גלם משובחים, שימוש בחומרים איכותיים, מאפים בעבודת יד 

"את כל הרטבים המיוחדים אנחנו מכינים כאן בעבודת יד, ועובדים עם חומרי הגלם הכי טובים ואיכותיים שאפשר למצוא בשוק. הפכנו למומחים בכל מה שקשור לשילובים מעניינים בתוך סנדוויץ', למעשה אם בעבר אנשים היו אוכלים סנדוויץ' בעבודה, או על הדרך בשביל לשבוע ולהמשיך את היום, אצלנו המטרה שכל ביס יספק הנאה קולינרית של איכות. הרבה לקוחות מבקשים מאיתנו להכניס לסנדוויץ שלהם מה שאנחנו מוצאים לנכון ולהפתיע אותם. זה הסיפוק שלנו, הלקוחות יודעים שאנחנו מספר 1 בתחום וסומכים עלינו שנרכיב להם את הסנדוויץ' המושלם".

מאפיית לחמניותי בחיפה. צילום: אמל סימעאן

מאפיית לחמניותי בחיפה. צילום: אמל סימעאן

מהו הסנדוויץ' המיוחד שלכם?

"זה משתנה בהתאם ללקוח ולהעדפות שלו וגם בהתאם למצב רוח שלנו. אבל אם אין שום דבר שהלקוח לא אוהב אנחנו ממליצים על המיקס שלנו, שם אנחנו משלבים כל מיני סוגי נקניקים מיוחדים, עם מבחר ירקות מתאימים וטריים, רטבים ותוספת גבינה מעל. יש לקוחות שחוזרים אלינו ופשוט אומרים – שים מה שבא לך – ואנחנו כל פעם משנים, מגוונים וממשיכים ללמוד ולהפתיע. אנחנו אוהבים לקחת דברים חדשים, רעיונות לרטבים מעניינים, המטרה שלנו להתחדש כל הזמן ולהמשיך לגרום לאנשים לחייך גם בשתיים בלילה".

פתוח 24/7. לחמניותי מאפייה בחיפה. צילום: עמית לירן - המאה ה-22

פתוח 24/7. לחמניותי מאפייה בחיפה. צילום: עמית לירן – המאה ה-22

איך אתם נערכים בתקופה הנוכחית?

"המקום פתוח 24/7 ואנחנו עושים שליחויות וטייק אווי בחיפה, הסגנון של האוכל שלנו לא מצריך לשבת מסביב לשולחן, אפשר לקחת סנדוויץ' ולשבת על הים, בפארק, או סתם בבית מול נטפליקס. התקופה הזאת מאתגרת את כולם, יחד עם זאת גם את היצירתיות של בעלי העסקים וגם של הלקוחות, שפתאום נהנים לשבת על ספסל, או בפינת רחוב ולאכול בכיף. אנחנו כאן דווקא עכשיו להמשיך ולתת לאנשים סוג של שפיות, גם באוכל טוב וגם באווירה טובה".

מאפיית לחמניותי

לאתר: www.lkhmanioty.co.il

כתובת:

סניף 1: דרך אלנבי 119, חיפה

סניף 2: דרך יפו 27 (עיר תחתית), חיפה

טלפון: 04-8554466 להזמנות משלוחים בכל חיפה והסביבה 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר