המכללה האקדמית-דתית לחינוך שאנן
המכללה האקדמית-דתית לחינוך שאנן

החתונה בוטלה? למכללת שאנן יש פתרון

המכללה האקדמית-דתית לחינוך שאנן בחיפה מציעה לסטודנטים ולבוגרים שלה להתחתן במדשאותיה ללא תשלום. תזמורת שמורכבת מסטודנטים במכללה תלווה את החתן והכלה בכניסה לחופה, שתיערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות תוך שמירה על ריחוק חברתי ומניעת התקהלויות

פורסם בתאריך: 28.1.21 10:45

המועד לפתיחה מחודשת של אולמות וגני האירועים עדיין רחוק, אך במכללה האקדמית-דתית לחינוך שאנן בחיפה מצאו פתרון עבור הסטודנטים והבוגרים שלה שמבקשים להתחתן.

המכללה מעמידה ללא תשלום את מדשאותיה וגם תזמורת שמורכבת מסטודנטים במכללה ואשר תלווה את החתן והכלה בכניסה לחופה. החתונות ייערכו בהתאם להנחיות משרד הבריאות תוך שמירה על ריחוק חברתי ומניעת התקהלויות.

נשיא מכללת שאנן פרופ' אבי לוי: "משבר הקורונה הוביל למשבר כלכלי חריף שבמסגרתו נסגרו אולמות וגני אירועים, והדבר הוביל לדחייה של חתונות רבות, ובהן גם של סטודנטים ובוגרים שלנו. כמוסד אקדמי דתי שהתברך בסטודנטים צעירים שחלקם הגדול מתחתנים בשנות ה-20 המוקדמות שלהם, ובאותה הנשימה שם את רווחת הסטודנט במרכז, ביקשנו למצוא את הדרך להקל על הסטודנטים שלנו שמתקשים בימים אלו למצוא מקום לקיים בו חתונה, וכן להקל עליהם גם מהבחינה הכלכלית ולאפשר להם לקיים חתונות במתחם המכללה ללא תשלום ובהתאם לעמידה בהנחיות".

 

פרופ' אבי לוי (צילום: דוברות מכללת שאנן)

פרופ' אבי לוי (צילום: דוברות מכללת שאנן)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר