ניר גלבוע. צילום: עינת דקל
הלקוח לפני הכל. ניר גלבוע. צילום: עינת דקל

בתים בונים מאהבה

האהבה של ניר גלבוע, בעליה של נאות גלבוע ושות' – חברה לבניין בע"מ, לעבודתו, ניכרת היטב בפרויקטים הרבים שהוא בונה באזורים הנחשקים ביותר בקריות ובחיפה. "החיוך של הלקוח כשהוא מקבל את בית חלומותיו – זה הכל בשבילי"

פורסם בתאריך: 24.2.21 20:29

"אדם שאינו אוהב את עבודתו, לא יכול לעשות אותה נאמנה. אני מאמין, כי ללא האהבה שלי לתחום, לאנשים שאני עובד איתם וללקוחות שלי, לא הייתי מצליח להגיע למה שאני היום". מאחורי הדברים האלה עומד ניר גלבוע, בעליה של נאות גלבוע ושות' – חברה לבניין בע"מ.

ניר גלבוע, שנולד אל תוך ענף הבנייה, ממשיך באהבה ובמסירות אין קץ את המורשת המשפחתית והולך בדרכם של הוריו, אורה ז"ל ויעקב גלבוע, שהקימו את החברה בשנות ה-60 של המאה הקודמת.

לאחרונה, שיפצה חברת נאות גלבוע את משרדיה בקריות, שעוצבו בטוב טעם על ידי מעצבת הפנים גלית גלבוע, תוך הקפדה על פרטים קטנים כגדולים. ברקורד המקצועי של גלית גלבוע עיצוב דירות ומשרדים בכל רחבי הארץ וכן עיצובם של הלובאים בפרויקטים הרבים שבונה החברה. תחת שרביטה של גלית קיבלו המשרדים מראה יוקרתי, ייחודי ועדכני ברוח ערכי החברה.

נאות גלבוע מתמקדת בבניית בנייני בוטיק, המונים מספר מועט של דירות, לצד מגדלי יוקרה באזורים השקטים, הנחשקים והמבוקשים ביותר ברחבי הקריות וחיפה. המבחר הגדול של הדירות והתמהיל המגוון שלהן מאפשר לכל אחד למצוא את דירת חלומותיו. בימים אלה בונה החברה פרויקטים בקרית מוצקין, בקרית ביאליק, בקרית אתא, בקרית ים ובקרוב גם בחיפה.

הפרויקטים הכי חמים

* רחוב יעל 33 קרית מוצקין – בניין מפואר של שש קומות עם 11 דירות בלבד. הדירות הן של חמישה חדרים ובעלות מרפסות גדולות במיוחד.

* רחוב ההגנה 22 קרית מוצקין – בניין במיקום מרכזי במוצקין הוותיקה. נותרו למכירה שתי דירות קרקע מרהיבות עם גינה, של שלושה וחמישה חדרים, וכן דירות מיני פנטהאוז ארבעה חדרים.

* רחוב משה שרת 4 קרית מוצקין – נותרו למכירה דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים.

* דירות לכניסה מיידית ברחוב רמז 4 קרית מוצקין. נותרו פנטהאוז של ארבעה חדרים ודירת חמישה חדרים.

* מורדי הגטאות קרית אתא – פרויקט הדגל של החברה בקרית אתא, שמציע דירות של ארבעה וחמישה חדרים ודירת קרקע עם גינה של ארבעה חדרים.

* רחוב הנרייטה סולד 3 קרית ביאליק – בניין יוקרתי לשש משפחות בלבד, ובו דירות ענקיות של חמישה ושישה חדרים ופנטהאוז ענק עם מפרט עשיר.

הלקוח תמיד ראשון

חברת נאות גלבוע שמה את לקוחותיה בראש סדר העדיפויות שלה, ומקפידה ללוות אותם מרגע החתימה על החוזה ובמשך שנים גם לאחר מסירת הדירה.

ניר גלבוע: "הקשר האישי והמשפחתי עם הלקוחות חשוב לי מאוד. ללקוחותיי יש את מספר הטלפון הסלולרי הפרטי שלי. החיוך שלהם בעת מסירת הדירה לידיהם וכוס קפה איתם בבתיהם החדשים – זה מה שעושה לי הכי טוב על הלב".


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר