תל מאנה - כפיר
הפרויקט בתל מאנה 56. קרדיט הדמיה: 3DVision

תל מאנה 56: פרויקט היוקרה של חיפה

הפרויקט של קבוצת כפיר מציע 18 דירות בתמהיל מגוון לצד דירות גן ופנטהאוזים במיקום מעולה ונוף אינסופי. התכנון מוקפד ביותר, איכות הבנייה גבוהה והמפרט ייחודי ויוקרתי

פורסם בתאריך: 26.2.21 13:57

קבוצת כפיר מקימה ומשווקת בימים אלה את פרויקט היוקרה ברחוב תל מאנה 56, המשלב עיצוב אדריכלי מוקפד, מיקום מדויק ונוף אינסופי. שיתוף פעולה בין שני אדריכלי הצמרת, מיקי אומזגין וזוהר אלטמן, הוליד יצירת מופת מיוחדת במינה עם 18 דירות בשש קומות מפוארות ברמת גימור של בית מלון. לפרויקט קומת חניון תת קרקעית.

מהחברה נמסר, כי לכל דירה סגנון עיצוב וסטייל, "פיס אוף ארט", עם דגש על מרחבים נעימים וגדולים, ניצול החלל בצורה מושלמת, אור טבעי וטאצ'ים ייחודיים. רוכשי הדירות מקבלים במתנה פגישת עיצוב פנים ראשונית עם צוות הסטודיו לעיצוב "נועם דיזיין".

תמהיל הדירות בפרויקט הוא מגוון וכולל דירות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים ודירות גן.

מקבוצת כפיר נמסר: "מדובר בפרויקט בוטיק עם תכנון מוקפד ביותר, איכות בנייה ברמה גבוהה ומפרט ייחודי ויוקרתי. בתכנון הדירות והבניין כולו הושקעה מחשבה רבה על כל פרט מהכניסה ועד לדירה. דגש חזק הושם בראש ובראשונה על פרטיות מקסימלית. מהדירות נשקף נוף מרהיב".

הפרויקט זוכה לביקוש רב גם בזכות מיקומו האטרקטיבי – בלב ליבה של שכונת אחוזה היוקרתית, נגישותו והעובדה שהוא ממוקם בקרבת בית החולים כרמל ובסמיכות למת"מ – פארק ההייטק והעסקים הגדול בישראל, שבו פועלות חברות ענק כמו סיסקו, גוגל ועוד. בשל כל אלה, נמסר מהחברה, זוכה הפרויקט לעניין רב בקרב קהל לקוחות, הכולל רופאים, אנשי עסקים ועובדי חברות הייטק.

מידע נוסף על הפרויקט ניתן לקבל במרכז המכירות של החברה במגדלי אולימפיה  בשכונת גלי ים בקרית ים.

קבוצת כפיר, בבעלותו של היזם אבי אוחיון, החוגגת 40 שנות מוניטין ומאות יחידות דיור, מקימה כיום כ-665 דירות בקריות: בקרית ים, בקרית ביאליק, בקרית מוצקין ובחיפה, מתוכן כ-450 דירות בקרית ים. לקבוצת כפיר פרויקטים איכותיים נוספים במיקומים הנבחרים ביותר בקריות ובחיפה ובמחירים הטובים ביותר.

בקבוצת כפיר, שהיא בעלת איתנות פיננסית, רואים בלקוח את הנכס החשוב ביותר. לקוחות החברה זוכים לקבל את מלוא תשומת הלב בתהליכים של לפני הקנייה ולאחריה. הלקוחות המרוצים של החברה הם השגרירים הגדולים שלה, ובזכותם הצליחה החברה למצב את עצמה במרוצת השנים כמותג מוביל בענף הנדל"ן באזור חיפה והקריות.

לכל הפרויקטים ליווי בנקאי, אשר מקנה לרוכשים את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו ומסב ביטחון ושקט לרוכשים. מרכז המכירות במגדלי אולימפיה בשכונת גלי ים החדשה.


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר