בחירות בקניון שער הצפון (צילום: ראש חוצות)
בחירות בקניון שער הצפון (צילום: ראש חוצות)

ביום שלישי תבחרו נכון: קניון שער הצפון

ביום הבחירות (23 במרס) יציע קניון שער הצפון פעילות לכל המשפחה, מופעי מחווה ללהקת "סירק דה סוליי", מכוניות וינטג' אינטראקטיביות וגם מבצע חג משתלם במיוחד

פורסם בתאריך: 17.3.21 17:39

שגרת הקורונה הרגילה אותנו לג'נגל בין ילדים בבית עם שפע משימות לא נגמרות. מה נשתנה בפסח הזה? ארבעה ימים לפני ליל הסדר, עם ילדים בבית ובחירות רביעיות, ובשער הצפון החליטו שהגיע הזמן לשנות סדרי עולם. הקניון מזמין אתכם לבחור ולבלות עם כל המשפחה ביום של חוויה בלתי נשכחת.

החל מהשעה 10:00 בבוקר תוכלו לקפוץ לבילוי בחו"ל במתחם הקניון שייתן מענה לכל המשפחה. רכבי וינטג' ייחודיים יחלקו לילדים בלוני צורות משגעים וצילום מגנט לכל המשפחה. באחד מרכבי הווינטג' תפעל עמדת די ג'יי שינגן מוזיקה מטריפה ויזכיר לכולם שהמסיבה רק התחילה.

המסיבה האמיתית תתרחש במהלך כל היום ברחבי הקניון. להקה של 20 שחקנים תופיע במגוון מופעי רחוב, בהשראת להקת הקרקס האגדית "סירק דה סוליי". המופעים עוצרי הנשימה, שכוללים בובות ענק, יזכירו לכם שחו"ל זה כאן. מאפרות בבגדי קברט ינועו על קורקינט ויאפרו את הקהל; להטוטנים וג'נגליסטים ישאירו אתכם פעורי פה, קולבים מהלכים ונגנים ירקידו אתכם, וליצן אחד מופרע יחזיר את הפרופורציות לחיים.

רדיו חיפה יקיים ביום שידורים מיוחד מתוך הקניון, ותוכנית הרדיו "מגה מיקס" (18:00-16:00) תארח בשידור חי את מושיקו פלוטקה ודולב נישליס, שירימו עוד יותר את האווירה.

בחירות בקניון שער הצפון (צילום: ראש חוצות)

בחירות בקניון שער הצפון (צילום: ראש חוצות)

והמתנות, מה איתן?

גם על זה חשבו בקניון והכינו לכם מבצע ייחודי: מתנה בסכום של 50 שקלים ברשת חנויות קבוצת פוקס (פוט לוקר, מנגו, ללין, אמריקן איגל, Aerie, צ'ילדרן פלייס, פוקס הלבשה, פוקס הום, יאנגה), בכל קנייה ב-299 שקלים באחת מחנויות הקניון.

מתחמי האוכל יהיה פתוחים גם הם לפי הגבלות הקורונה.

ואחרי שסיימתם את כל זה אתם יכולים ללכת ולממש את זכות הבחירה. חג בחירות שמח.

שעות פעילות: מחווה ללהקה סירק דה סוליי – 15:00-10:00 | רכבים אינטראקטיביים: 21:30-10:00 | הכניסה חופשית, חנייה חינם.


למעבר לאתר קניון שער הצפון >>> 

לדף הפייסבוק של הקניון >>>

לאינסטגרם של הקניון >>>


 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר