מימין: פרופ' רון רובין, פטריק דרהי וילדיו דיוויד ואנג'לינה (צילום: יניב קופל)
מימין: פרופ' רון רובין, פטריק דרהי וילדיו דיוויד ואנג'לינה (צילום: יניב קופל)

בזכות תרומה של מיליונים: נחנך מתחם לבינה מלאכותית באוניברסיטה

אוניברסיטת חיפה חנכה את המתחם האקדמי לבינה מלאכותית ע"ש ד"ר דיוויד דרהי תודות לתרומה של חמישה מיליון דולר מקרן פטריק ולינה דרהי. נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין: "התרומה תאפשר לנו להוביל את המחקרים החדשניים ביותר בתחומי מדעי הנתונים והבינה המלאכותית"

פורסם בתאריך: 27.11.22 11:14

אוניברסיטת חיפה חנכה את המתחם האקדמי לבינה מלאכותית ע"ש ד"ר דיוויד דרהי, תודות לתרומה של חמישה מיליון דולר של קרן פטריק ולינה דרהי. המתחם החדש מהווה את המשך פיתוחו של קמפוס העיר הטכנולוגי ע"ש לורי לוקיי – מרכז הפעילות של תחום מדעי הנתונים באוניברסיטה.

קמפוס העיר הטכנולוגי שנחנך השנה הוא קמפוס עירוני בעל שלושה מתחמים: בניין דילן ברחוב הנמל 16 ובו בעיקר כיתות ומתחמי למידה חדשניים לסטודנטים; בניין ברחוב שער פלמר 4 שנמצא כעת בשיפוצים ויכלול כיתות ומעבדות; ומתחם רחוב הנמל 67-63 שבו ממוקמים המשרדים של חברי הסגל ומעבדות מחקר. המתחם האקדמי לבינה מלאכותית נמצא במתחם הנמל 63-67, והתרומה אף תסייע להקמה של שלוש קומות נוספות בבניין בשער פלמר 4.

 

 

"אנחנו מודים מקרב לב למשפחת דרהי על תרומתה החשובה שתאפשר לנו להמשיך ולפתח את הקמפוס הטכנולוגי שלנו, ולאפשר לחברי הסגל ולסטודנטים להוביל את המחקרים החדשניים ביותר בתחומי מדעי הנתונים והבינה המלאכותית", אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין, "מיקומו של הקמפוס הטכנולוגי בלב רובע החדשנות מאפשר לנו להוביל שינוי חברתי וכלכלי משמעותי לטובת חיפה, הצפון ומדינת ישראל כולה. תרומתה הנדיבה של משפחת דרהי תאפשר לנו להעמיק עוד יותר את המחויבות שלנו לשינוי חברתי באמצעות מחקר חדשני ופורץ דרך".

נציג של משפחת דרהי אמר: "אנו גאים לקחת חלק בפיתוח תחום הבינה המלאכותית באוניברסיטת חיפה. פרויקט זה מהווה חוליה בשרשרת פרויקטים חדשניים שבהם תומכת הקרן במוסדות אקדמיים מובילים בארץ ובעולם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר