אוניברסיטת חיפה (צילום: Magiorestock/depositphotos.com)
אוניברסיטת חיפה (צילום: Magiorestock/depositphotos.com)

98 אחוז מבוגרי הפקולטה למשפטים באוניברסיטה עברו את בחינות ההסמכה בפעם הראשונה

שיעור העוברים את בחינות ההסמכה בפעם הראשונה במועד חורף 2022 מקרב בוגרי אוניברסיטת חיפה הוא הגבוה ביותר מבין כל בוגרי האוניברסיטאות בארץ עם ציון ממוצע של 74.5. גם אוניברסיטת בר אילן מחזיקה בנתון זהה, אך עם ציון ממוצע נמוך מזה של אוניברסיטת חיפה - 73.1

פורסם בתאריך: 16.1.23 08:50

כבוד לפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה: 98 אחוז מהמתמחים בוגרי הפקולטה שניגשו לבחינות הסמכה של לשכת עורכי הדין במחזור חורף 2022 עברו את הבחינה בפעם הראשונה.

שיעור העוברים את בחינות ההסמכה, שהתקיימו בחודש דצמבר, מקרב בוגרי אוניברסיטת חיפה הוא הגבוה ביותר מבין כל בוגרי האוניברסיטאות בארץ עם ציון ממוצע של 74.5. ביחד עם אוניברסיטת חיפה ניצבת במקום הראשון במספר העוברים את הבחינה בפעם הראשונה גם אוניברסיטת בר אילן עם נתון זהה של 98 אחוז, אך עם ציון ממוצע נמוך מזה של אוניברסיטת חיפה – 73.1.

מבין כל הנבחנים שעברו את בחינת ההסמכה בפעם הראשונה ומעלה מדורגת אוניברסיטת חיפה במקום השני הארצי עם 94 אחוז.

 

 

בסך הכל עברו את הבחינה בפעם הראשונה 1,386 מתמחים מכל המוסדות האקדמיים בארץ שבהם קיימת פקולטה למשפטים, כאשר שיעור המעבר הכללי הוא 79 אחוז. 205 נבחנים ניגשו בפעם השנייה לבחינה שמהם עברו 38 אחוז בלבד, ו-597 נבחנים ניגשו לבחינה בפעם השלישית ומעלה שמהם עברו רק 30 אחוז.

דיקן הפקולטה למשפטים פרופ' טל ז'רסקי: "אני גאה בבוגרים שלנו על ההישג המרשים בבחינת לשכת עורכי הדין. הציונים הגבוהים מעידים על הרמה הגבוהה של הסטודנטים שלנו, כמו גם על הרמה האקדמיה ועל המעטפת התומכת שהם מקבלים אצלנו בפקולטה. הפקולטה למשפטים באוניברסיטה היא בית חם, ואנחנו מתחייבים לעמוד לצד הסטודנטים שלנו, לסייע, להכווין ולספק להם את ארגז הכלים הטוב ביותר להצלחה בעולם המשפט. אני מאחל המשך הצלחה לכל הבוגרים שלנו, ואני בטוח שהם ישתמשו בידע שהם צברו אצלנו כדי לתרום לטובת החברה הישראלית כולה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר