הכירו את אתר סל תק (מאגר תמונות Ingimage)
הכירו את אתר סל תק (מאגר תמונות Ingimage)

סל תק: אתר מוביל למכירות מוצרי חשמל באונליין

היכן רוכשים מכשירי חשמל לבית? אחד מהאתרים המובילים והאיכותיים לרכישות מוצרי חשמל באונליין הוא אתר סל תק המספק מוצרי קו לבן, מוצרים קטנים וכלי בית באיכות גבוהה, בלחיצת כפתור, עד בית הלקוח. והבשורה לצרכנים: הוקמה מחלקה ייעודית לרכישה ושירות לרחפנים

פורסם בתאריך: 14.11.18 21:01

כשמדובר בקנית מוצרי קו לבן אשר גדולים מדי מכדי להיכנס למכונית שלכם, בחירת האתר הטוב ביותר לרכישות אונליין, חשוב כמעט כמו בחירת המותג או המודל הנכון.

רכישת מכשירי חשמל גדולים לבית כגון: מקרר, מכונת כביסה או מדיח כלים, היא החלטה חשובה עבור רוב האנשים אשר מייצגת השקעה משמעותית. מוצרי חשמל גדולים שאמורים לשרת אתכם לאורך שנים רבות נדרשים ליעילות מוגברת, חיסכון באנרגיה ואורך חיים ארוך – כך שהחלטה גרועה בבחירת הספק יכולה להוביל לחרטה בשל עלויות תיקון יקרות.

סל תק הוא אתר נגיש ונוח הכולל מבחר איכותי ומגוון של מוצרי חשמל ביתיים ומוסדיים, הודות לחווית הקניה הפשוטה, הנוחה והנעימה, בשילוב מבחר מוצרים עשיר. החנות המקוונת מציעה כמעט הכול, החל ממכונות ידידותיות לתקציב ועד לאפשרויות מתוחכמות יותר, המותאמות לשימוש ביתי.

כשתיכנסו לאתר תוכלו להתרשם מהקטגוריות הרבות של מכשירי החשמל שהופכות את האתר קל לניווט ואיתור המכשיר הספציפי והמדויק אותו רציתם, עם כל פירוט התכונות בפירוט ברור עם מחירים מוצגים וגרפיקה המושכת את העין. כך תוכלו בקלות, לאתר את השילוב הטוב ביותר של המחיר, התכונות, הדירוגים וקריטריונים נוספים.

האתר מעדכן את הגולשים באופן תדיר על מבצעים מיוחדים והנחות לטובת הלקוחות. המוצרים שרכשתם באתר יגיעו עד לביתכם תוך 7 ימי עסקים (לרוב קודם לכך), או לחילופין לנקודת איסוף קרובה, על פי בחירתכם.

אתר המכירות סל תק הוקם לפני כעשור והחל במכירת ציוד חשמלי בסיסי כולל קו לבן. עד היום התרחב האתר וכיום מספק ציוד חשמלי מכל הסוגים, ביתיים, לעסקים ולארגונים. מותגי המוצרים מגוונים אף הם, החל מחברות סיניות וכלה בחברות גרמניות מובילות ומוכרות כגון: בוש וסימנס.

טווח המחירים נוח מאוד, והחנות המקוונת מספקת מבצעים והנחות משמעותיות מעת לעת. המחירים תחרותיים ונוחים, ישנם מוצרים שתוכלו לרכוש ב- 30% פחות מאשר בחנויות סטנדרטיות.

המשלוחים נעשים באחריות ומקצועיות עד בית הלקוח, באמצעות חברות שילוח מובילות כגון: UPC ו- YDM, ולוגיסטפוינט אשר אוספות את המוצרים אחת ליום ובתקופות של עומס אף פעמיים ביום ודואגות כי המוצר יגיע לביתכם בבטחה ובשלמות. בנוסף, תוכלו לאסוף את המוצר שרכשתם באותו היום, במרכז האיסוף בחיפה.

"היתרון ברכישה דרך אתר מקוון ישראלי הוא שיש לו אב ובית. שירות הלקוחות של אתר סל תק פעיל במשך 12 שעות ביממה ומציע שירות מיטבי ללקוחותיו". אומר דוד לזרי, מבכירי האתר. "אנו מספקים אחריות ושירות ע"י היבואנים. מחלקת שירות הלקוחות שלנו פועלת 12 שעות ביממה ועונה מיד לכל שיחת טלפון".

מוצרים שניתן למצוא בסל תק

מוצרים שניתן למצוא בסל תק

מחלקת הרחפנים

דוד לזרי, אחראי על כל תחום הרחפנים באתר: "במשך השנים עסקנו אך ורק במכשור חשמלי כולל מוצרי קו לבן, ומאז שפרשתי לגמלאות קסם לי נושא הרחפנים והטיסנים בו אני רואה את תחום העתיד. עדי,בני, בעל החברה והמנכ"ל החברה עסק בתחום הטיסנים בשירות הצבאי, והחלטנו להתמקד במכירה ושירות לרחפנים הן באתר והן במעבדה שהקמנו שהיא הגדולה בצפון למכירה ותיקון". הוא אומר.
"עמלנו רבות על גיוס טכנאי רחפנים מומחה שיספק שירות ותמיכה, ולאחרונה גייסנו טכנאי מומחה לתחום מבריטניה שיהיה אחראי על המעבדה שתיפתח בקרוב".
"חלק גדול מהרחפנים כבר מוצעים למכירה באתר, ביניהם גם רחפנים מקצועיים ביותר, כגון כאלו הכוללים מצלמות מיוחדות לאיתור זליגה של חום מקולטי שמש, הנמכרים לארגונים מובילים".

אתר סל תק פועל למען הקהילה ומספק מקומות עבודה רבים לאנשי הצפון, עובדי מרכזיה, תפעול, מחסנאים, אנשי מכירות ועוד.

כתובת האתר

הכירו את חנות סל תק

הכירו את חנות סל תק


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם חברת סל תק


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אמנם זו כתבה מטעם, אך יש לציין שסל טק בהחלט אמינים גם ברכישה וגם במימוש אחריות.

  2. אורית

    רכשתי מהם מכונת כביסה ואני מאוד מרוצה, השירות היה מעולה והמכונה הגיעה במהירות אליי הביתה. על המכונה הישנה שהפסיקה לעבוד כמעט שויתרתי אך לבסוף נכנסתי לאתר טוב תודה, הזמנתי טכנאי מכונות כביסה שסידר את התקלה בכמה דקות.. מכרתי את המכונה הישנה ליד שנייה ויצאתי מרוצה 🙂

  3. יהודית

    רכשנו מהם מכונת כביסה שלא הגיעה.
    למרות שלא הגיעה עד 7 ימי עבודה. גם גבו מאיתנו דמי ביטול למרות שלא הסכמנו.
    מומלץ להתרחק, גם מאוד לא נחמדים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר