צוות המאמנים: מאמנים חזק ונכון ומביאים את המתאמנים לתוצאות. צילום: דידי נישליס
צוות המאמנים: מאמנים חזק ונכון ומביאים את המתאמנים לתוצאות. צילום: דידי נישליס

המאמן של המאמנים – מאמן הקרוספיט שיכניס אתכם לכושר

רוצים לשפר את הטכניקה, להשיג תוצאות, ולא להיפצע על הדרך? יפתח שוע, בעלים של שני מכוני קרוספיט באזור הצפון, הולך ללמד אתכם כל מה שאתם צריכים על קרוספיט.

פורסם בתאריך: 13.2.19 17:18

נאמר הרבה על מצב הספורט בישראל, החל מכך שהספורט הישראלי נמצא כבר שנים באותה נקודה, ועד זה שלמאמנים ולמתאמנים ישראלים אין באמת את הערכים הנדרשים להצלחה בקנה מידה עולמי.

למרות שישנם גורמים שתמיד יתמקדו בחסר, מנגד יהיו גם כאלה מאמינים, שמבקשים לשנות את כללי המשחק ולהביא את הספורט בישראל לשינוי התפיסתי לו הוא חיכה. את השינוי הגדול הזה מבקש להביא יפתח שוע, ספורטאי לשעבר, מאמן ובעלים של מועדוני קרוספיט בצפון, אבל יותר מכל, אדם עם חזון.

האהבה לספורט אצל שוע מתחילה ככדורגלן במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שם שיחק לפני שהתגייס לצבא. לאחר שירותו הצבאי החל לאמן בחדר כושר, ובהמשך גם ניהל מספר חדרי כושר במטרה לעזור לאנשים המבקשים להיכנס לעולם הספורט.

בשנת 2010 עבר לענף הקרוספיט –  מותג אמריקאי ששם לעצמו מטרה לפתח כושר גופני נרחב באמצעות אימונים פונקציונליים, מגוונים ואינטנסיביים.

בקרוספיט גילה כי בנוסף על האהבה שלו לספורט, נולדה אצלו התשוקה לרדוף אחר מצוינות בתחום. עם ערכים שמובילים אותו להצטיינות, פיתח עם השנים גישה המבקשת לא רק לאמן, אלא גם לנטר אחר ההתקדמות של המאמנים והמתאמנים בכל שלב בתהליך על מנת להבטיח תוצאות.

את הפיקוח אחר התקדמות המאמנים והמתאמנים, עושה יפתח באמצעות הכלים השונים שרכש לאורך הדרך, בהם מספר הסמכות הקשורות לתחום האימון, וכן מהניסיון שלו בניהול חדרי כושר ומספר מכוני קרוספיט. את "קרוספיט חיפה", הראשון והוותיק בצפון, פתח ב-2012 , מאז הספיק לפתוח גם את קרוספיט קריות ב2015, ביחד עם המאמן שמעון טבקוב שצמח במועדון, ושוע מרגיש שזו רק ההתחלה.

במועדון הקרוספיט האימונים הם קבוצתיים, וכל קבוצה מקבלת הדרכה וליווי צמוד של המאמנים. שוע מקפיד לעבוד עם מאמנים אשר גדלו במועדון כמתאמנים ומהווים מודל לחיקוי עבור שאר המתאמנים. החברות והכבוד ההדדי שנוצר עוזרים מאוד להגיע לתוצאות. מעבר לכך, המאמנים דואגים לעקוב אחרי המתאמנים בעת האימון, לאבחן טעויות ולתקן אותם בשעת הצורך, לעזור להם בהצבת יעדים ולדאוג להכניס בהם מוטיבציה לכל אורך האימון.

אחת הגישות אותן בא שוע לשנות היא זו הגורסת כי על מנת להיות מאמן טוב, צריך להתאמן יותר טוב. בעוד שהגישה הזו נכונה במהותה היא שוכחת פיסה מהותית בפאזל. היכולת של מאמן להדריך מתאמנים אמנם נובעת בין היתר מיכולותיו האישיות בתחום, אך האימון כשלעצמו הוא אומנות הדורשת ידע וכלים.

החזון אותו ביקש שוע להגשים – להעלות את רמת הכושר הגופני בישראל, הן בצד של המאמנים והן בצד של המתאמנים – דחף אותו במרוצת השנים להקים חברה שכל הייעוד שלה הוא ליווי ויעוץ למאמנים ומתאמנים מחוץ לכותלי המועדון. "Lighthouse programming" היא חברה אשר אליה פונים מתאמנים ומאמנים מרחבי הארץ, המבקשים ללמוד כיצד לאמן או להתאמן בצורה יעילה יותר, אשר תניב תוצאות איכותיות יותר למתאמנים.

לחברה 2 תחומי התמחות:

  • תכנון אימונים על פי מטרה, וליווי מקצועי לספורטאים, עליו אחראי המאמן הראשי בצוות המקצועי של שוע, אנטון קדיק.
  • ליווי וייעוץ למאמנים ובעלי מועדונים, אשר מעוניינים לחתור למצוינות, הן בפן העסקי והן בפן המקצועי. על תחום זה אמון שוע בעצמו.

בין אם אתם רוצים להשתפר כמתאמנים, ולהכניס קצת עניין באימונים שלכם; ובין אם אתם מבקשים לאמן יותר טוב, ולהביא את המתאמנים שלכם לתוצאות מרשימות יותר, הדרך האידיאלית לעשות זאת, היא במסגרת מקצועית ואיכותית. היכולת שלכם להביא את עצמכם למקסימום כבר נמצאת בכם, כל מה שאתם צריכים עכשיו הוא מקום שיעזור לכם לגלות את היכולת, ומשם הדרך לתהילה פרוסה לרגליכם.

כתובת: ציפורה זייד 3, חיפה

טלפון: 054-7563313, 054-3381730

למעבר לאתר

למעבר לעמוד הפייסבוק

לעמוד הפייסבוק

מביא את המתאמנים והמאמנים אל המקסימום - יפתח שוע. צילום: יאיר דיין

מביא את המתאמנים והמאמנים אל המקסימום – יפתח שוע. צילום: יאיר דיין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר