בייבי מיוזיק להורים ופעוטות. תמונה ממאגר Ingimage
בייבי מיוזיק להורים ופעוטות. תמונה ממאגר Ingimage

פסטיבל בייבי Love: יומיים של הרצאות, פעילויות והטבות להורים ולתינוקות

פורסם בתאריך: 19.2.19 09:15

פסטיבל בייבי love בקניון שער הצפון בקריית אתא חוזר. בימים ראשון ושני (24-25 בפברואר) תוכלו לבלות יומיים של זמן איכות עם הבייבי שלכם בשורה של הרצאות, פעילויות, דוכנים והטבות להורים ותינוקות. ההשתתפות בכל הפעילויות חינם!

תינוקות מעניקים לכם אושר עצום, אך לצדו גם תעסוקה בלתי נגמרת. השנים הראשונות בגידול התינוק יכולות להיות הקשות ביותר, יש כל כך הרבה שצריך ללמוד ולעשות, כך שכל פעילות לחיזוק הקשר בין ההורה לתינוק המלמדת אותנו מיומנויות חדשות יכולה לסייע לנו כמו מים במדבר.

שער הצפון, קניון המשפחות של הצפון, מסייע להורים, וגם לסבתות ולסבים שרוצים לבלות זמן איכות עם הנכדים, ביומיים של פסטיבל מיוחד – פסטיבל בייבי Love.

האירוע, שיתקיים בתאריכים 24-25 בפברואר בשעות 10:00-14:00, יכלול מגוון של סדנאות המועברות על ידי מומחים ושלל הרצאות שיסייעו לשיפור חוויית ההורות ולחיזוק הקשר עם התינוק.

בין הסדנאות מהן תוכלו ליהנות יהיו טיפים מהרפואה המשלימה לטיפול בתינוק שיינתנו על ידי מטפלת ברפואה סינית, סדנת ריקוד עם מנשאים, סדנת עיסוי לתינוקות, פעילות תנועה מוזיקלית משותפת להורה ולתינוק וסדנת רפלקסולוגיה לקטנטנים.

כמו כן, תוכלו להקשיב למגוון הרצאות בנושאי הנקה ומעבר למוצקים, שפת התינוקות, נשיאה נכונה ובריאה לתינוק, טיפים לשינה והירדמות טובה של התינוק, בטיחות תינוקות והרצאה על השפעתה של הלידה על האימהות.

מצ"ב הלינק לדף ההרשמה

כניסה חופשית
קניון שער הצפון קריית אתא


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר