דוד המדביר נותן פתרון מיידי לכל בעיה |. תמונה ממאגר Ingimage
דוד המדביר נותן פתרון מיידי לכל בעיה |. תמונה ממאגר Ingimage

מדבירים בחיפה והקריות שכדאי להכיר

הטמפרטורה מתחילה לעלות ומביאה איתה את החרקים שצצים בכל פינה. כדי למנוע קיץ קטסטרופלי, יצאנו להכיר מדבירים מובילים בחיפה והקריות

פורסם בתאריך: 12.5.19 23:06

עדכון אחרון: 1.6.20 10:45

דוד המדביר- ניסיון של 46 שנה

החרקים מתחילים לחגוג? הבית מלא ג'וקים, עש בארונות המטבח והבגדים? מיצי הביאה הביתה פרעושים וקרציות? זה בדיוק הזמן להתקשר לדוד איגנפלד, המדביר הוותיק ביותר בחיפה, קריות, נשר וטירת הכרמל, שיודע בדיוק איך להרחיק את כל המזיקים מהבית, מהמשרד או מהחצר שלכם.

עונת האביב היא העונה הבוערת של החרקים והמזיקים, במיוחד לאחר חורף גשום ופורה. זו העונה בה החרקים והמכרסמים מתחילים להתרבות, ופולשים לבתים בחיפוש אחרי מזון ומקום נוח להתרבות בו. לכן אם פגשתם בג'וקים במטבח, גדודי נמלים על השיש או רעשים חשודים של כרסום באמצע הלילה, זה רק טבעי.  גם אם המזיקים עוד לא הגיעו לבקר, חשוב מאוד להקדים תרופה למכה, ולהזמין כבר עכשיו הדברה מקצועית שתמנע מהמזיקים להתבסס ולהתרבות. חלל שעבר הדברה מקצועית יהיה נקי ממזיקים לתקופה ממושכת, וימנע מצב שתאלצו לסבול מהם במהלך הקיץ. היום הדברה היא עסק פשוט, ותוך שעה אחת בלבד תוכלו לחזור לבית או למשרד ולהמשיך בשגרת החיים!. לכן אל תהססו ואל תדחו, התקשרו כבר עכשיו לדוד המדביר.

לדוד ניסיון של 46 שנה בהדברה, והוא בעל רישיון מדביר מאז 1973. הוא נהנה משנים של מוניטין מעולה, ולקוחות מרוצים שחוזרים ונעזרים בשרותיו שנה אחר שנה בזכות העבודה היסודית, האדיבות, השרות המעולה והמחירים ההוגנים.

דוד מקפיד על שימוש  בחומרים ידידותיים לסביבה ללא ריח לוואי, המאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה תוך הקפדה על התאמת ההדברה לסוג המזיקים. אם אלה ג'וקים, נמלים, צרעות, קרציות, פרעושים, כיני יונים ועש או שמדובר בעכברים וחולדות- חשוב מאוד להתאים את סוג ההדברה המתאים כדי לקבל תוצאות לאורך זמן. הדברה לא מקצועית ושימוש בחומרים שאינם מתאימים לסוג המזיקים, לא ירחיקו אותם מהבית או העסק, ויגרמו לכם לבזבוז זמן וכסף.

סיבה נוספת בגללה חשוב לפנות למדביר מנוסה היא  שמירה על בריאותכם ובריאות המשפחה. מדביר מנוסה יודע כיצד להשתמש בחומרי ההדברה בצורה בטוחה ואחראית, ולפגוע אך ורק במזיקים.

 

טלפון: 04-8221031

נייד: 052-2535093

מעבר לאתר

אילוסטרציה ממאגר Ingimage

אילוסטרציה ממאגר Ingimage


איתן .י. שירותי תברואה והדברה בע"מ

חברת איתן .י. שירותי תברואה והדברה בע"מ היא חברת ההדברה המובילה באזור הצפון, עם ותק של 40 שנה בתחום. איתן לנגליב המשיך את דרכו של אביו שהיה מדביר גם הוא, והקים את החברה. היום פועלת החברה בכל אזור הגליל המערבי- בנהריה, מעלות, שלומי, כרמיאל, קריות, עכו וכל היישובים בסביבה.

איתן לנגליב מספר מדביר 123, רונן ברמן מספר מדביר 2565 וכל צוות המדבירים של החברה הם מדבירים בעלי רישיון, מקצועיים, מנוסים ואמינים, ומקפידים על מענה אדיב לכל לקוחותיהם.

החברה מתמחה בהדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים בתים פרטיים, מוסדות, רשויות ומפעלים, והיא ספק מורשה של משרד הביטחון. לאיתן .י. שירותי תברואה והדברה בע"מ יש תקן.

ISO9000 :2015  מעיד על כך שבחברה מקפידים על עבודה לפי כל התקנים, והיא מחזיקה בכל הרישיונות המתאימים. החברה מעניקה שירות קבוע למוסדות ורשויות רבים כמו מפעלי ישקר בתפן, מלונות, מכללת אורנים, אורט בראודה, ורשויות מקומיות רבות, בזכות השרות המעולה והמקצועי שהיא מעניקה ללקוחותיה.

בנוסף מתמחה החברה בהדברות מורכבות במיוחד שמחייבות ציוד מיוחד וטיפול מקצועי. טיפול בעצי דקל נגד חדקונית הדקל האדומה למשל כולל הדברה בגובה רב בעזרת מוט טלסקופי. חדקונית הדקל היא מזיק קטלני, שמחסל עשרות עצי דקל בכל רחבי הארץ. המוט טלסקופי מגיע לגובה של 12 מטר, ובעזרתו מזריקים את חומר ההדברה לקדקוד העץ.

טיפול מורכב נוסף הוא בטוואי התהלוכה שחי על עצי האורן. זחלי טוואי התהלוכה גורמים לצריבות קשות בעיניים ובמקומות נוספים בגוף, לכן רשויות רבות פונות לחברת איתן .י. שירותי תברואה כדי להדביר את הזחלים. ההדברה נעשית בעזרת  קידוח בגזע האורן, והזרקת חומר ההדברה. החומר מחלחל למחטים והזחלים אוכלים את המחטים ומתים. החברה מבצעת גם ריסוסי עשביה בגדרות מערכת של יישובים או שטחים פתוחים, כדי שמנוע צמיחת עשבים שוטים במהלך הקיץ.

איתן .י. שירותי תברואה והדברה בע"מ ישמחו לצרף אתכם לקהל לקוחותיהם, ומתחייבים לשירות מעולה, וטיפול מקצועי בבעיה שלכם עד לפתרון מלא.

איתן .י. שירותי תברואה והדברה בע"מ

איתן: 052-2471601

צביה: 052-8754575

איתן המדביר

השקט שלכם עם איתן המדביר. צילום עצמי


המדבירן – אמינות, מקצועיות ושירות

רן לוי, בעל חברת ההדברה המדבירן, שרת בצבא כמנהל מחלקת  ההדברה של פיקוד צפון במשך 24 שנה , וכשהשתחרר החליט להמשיך את דרכו כמדביר מורשה להדברה ואיוד, עם הרבה מאוד ניסיון מעשי., המדבירן מעניק שירות מעולה, אמין ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר למגוון לקוחותיו הפרטיים, העסקיים והמוסדיים באזור חיפה וקריות, טירת הכרמל, כרמיאל והסביבה. נהריה מעלות והסביבה היתרון הגדול של המדבירן הוא הכשרתו כממונה בטיחות בעבודה, שכוללת קורס אחראי רעלים. הוא מכיר את כל סוגי חומרי ההדברה, את הדרך הנכונה והבטיחותית להשתמש בהם וכיצד צריך לאחסן אותם. לכן לקוחותיו יכולים להיות בטוחים שהמדבירן יודע בדיוק כיצד לשמור על בריאותם וביטחונם של האנשים והסביבה.

המדבירן מטפל בכל סוגי המזיקים כמו ג'וקים, חרקי מזון, נמלים, פרעושים, פשפשים, טרמיטים, ומשתמש בחומרים דלי ריח וידידותיים לסביבה שמאושרים על ידי משרד להגנת הסביבה.

רן לוי

רן לוי. צילום עצמי

רן מאמין שהוא חייב את ההצלחה שלו קודם כל לאמינות הגבוהה עליה הוא מקפיד במשך השנים. כבר בשיחה הטלפונית הראשונית לאחר מספר שאלות מכוונות ידע האם יש טעם בביצוע פעולה. גם לאחר הגעתו למקום בפעולה יבצע ניטור טרם הפעולה ,יזהה סימנים להמצאות מזיקים ויתריע על  בעיות העלולות לפגום בפעולה ואיך ניתן למנוע המצאות מזיקים בעתיד על ידי  פעולות פשוטות , כמו למשל איטום פתחי ניקוז של ביוב במקלחות. פעולת הדברה לא תתבצע במידה ואין הצדקה לכך למשל    אם יקבל פנייה מלקוחות על מתקפת חיפושיות או שממיות, יסביר ללקוח כי החיפושיות אינן מזיקות וייעלמו בקרוב וגם בסממיות לא מטפלים בהדברה.

כל פנייה של הלקוחות תקבל מהמדבירן את הטיפול המתאים לבעיה. במקרים מסוימים לדוגמה יש צורך בפיזור פיתיונות ולא בריסוס, ובמקרים אחרים נדרש טיפול משולב שיכלול פיתיונות , איבוק בנקודות חשמל וריסוס.  לעיתים תתבצע פעולה באמצעים אקולוגים בלבד כמו פיתיונות ומלכודות לסוגיהם.

המדבירן מטפל בכל פנייה של לקוחות באופן אישי ובתשומת לב, מייעץ ומסביר ללקוחות מה כדאי לעשות ומקפיד על שירותיות,  הוגנות והקשבה אמתית וסבלנית לצרכי כל לקוחותיו.

טלפון ליצירת קשר: 053-5247502

המדבירן: שירותי הדברת מזיקים ותברואה

המדבירן: שירותי הדברת מזיקים ותברואה


קבוצת ריבודה דליה אחזקות – ותק מנצח בתחום

מספיק שמחירי הדיור בישראל מרקיעי שחקים, הדבר האחרון שהיינו רוצים לעשות הוא לחלוק את ביתנו עם עוד כמה אורחים לא רצוים. לצערנו, אין לנו שום אימרה בדבר, ואם כמה מקקים או איזה עכבר מחליטים להיכנס לדירה שלנו, הסיכוי שנצליח לחסום אותם מלכתחילה די קטן.

למרבה המזל, למרות שלא תמיד אפשר להקדים תרופה למכה, בהחלט אפשר לשים פלסטר על הפצע ולטפל בו לאחר מכן. במקרה שלנו, הפלסטר הוא שירותי ההדברה של קבוצת "ריבודה דליה אחזקות", שמבטיחים להעלים כל מזיק או מטרד כלא היה.

החברה מדבירה את כל סוגי המזיקים, מחרקים כדוגמאת מקקים, נמלים, חיפושיות, יתושים וכו', ועד מכרסמים כמו עכברים וחולדות. את עבודת ההדברה מבצע אליהו, המדביר הראשי של החברה, שמגיע לבית הלקוח, מזהה את מקור הבעיה ומוצא פיתרון מתאים על מנת להפטר מהמזיקים.

"לכל מזיק יש את ההעדפות שלו כשזה נוגע למקום מסתור, מזון, ולאופן בו הוא חי, בהתאם לכך אני מוצא את הדרך להפטר ממנו", מסביר אליהו.
"לא משנה אם מדובר במכת מקקים, בעכברוש סורר או בשיירת נמלים שמגיחה מאיזשהו חריץ בקיר, יש שיטה ודרך להפטר מכל סוגי המזיקים, והכי חשוב מבלי להזיק לסביבה".

במהלך עבודת ההדברה עושה אליהו שימוש בחומרים שאינם מזיקים לבריאותם של בני אדם, כשהשיטות השונות להדברה נעות בין מלכודת, רעל במשחה, ריסוס, או כל דבר אחר. המטרה של ההדברה היא אך ורק להוציא את המזיקים שנמצאים בסביבה מבלי להפריע לאורח חייהם של דיירי הבית.
כשהמצב מחייב זאת, נדרשים הדיירים לפנות את הדירה לכ-20 דקות רק כדי לקחת מקדם בטיחות, אך ברוב המקרים ניתן פשוט להישאר בבית.

השימוש בחומרים שמאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה מבטיח כי לא נשקפת שום סכנה שהיא לדיירי הבית וכי היחידים שאכן יפגעו מאותם החומרים הם אך ורק המזיקים.

באמצעות הדברה פשוטה וזריזה ניתן להפטר מרוב המזיקים לתקופה של שנה, זאת מכיוון שבחלק מהמקרים הפיתרון הטוב ביותר הוא לפזר בחלקי הבית השונים רעל קטלני נגד המזיקים שנשאר לאורך זמן, גם אם שוטפים את הריצפה. הרעל כמובן לא ישפיע עליכם כלל וכלל אך המזיקים לא יהנו מאותה פריבילגיה ויצטרכו לבחור אם להכנס לביתכם ולמות או פשוט למצוא את אחת הדירות של השכנים ולקפוץ לביקור שם.

אם אתם מתמודדים כבר היום עם בעיית מזיקים שלא מרפה, תוכלו ליצור קשר עם קבוצת "ריבודה דליה אחזקות" ומיד ישלחו אליכם את אליהו המדביר האדיר שיחסל את כל המזיקים, ויחזיר אתכם בחזרה לחיים שלווים ורגועים והכי חשוב – ללא מזיקים.

טלפון: 054-9270635
מייל: [email protected]
פקס: 077-3350681

ביי ביי למזיקים ושלום לחיים הטובים. תמונה: shutterstock

ביי ביי למזיקים ושלום לחיים הטובים. תמונה: shutterstock


כפיר המדביר

כפיר כהן אלמגור מדביר כבר 8 שנים מזיקים, לוכד נחשים ומכרסמים, מרחיק יונים, ובעיקר מתמחה בטרמיטים ונמלים. השרותיות והאמינות של כפיר קנו לו לקוחות עסקיים גדולים, לצד לקוחות פרטיים נאמנים שסומכים על דעתו המקצועית בעיניים עצומות.

כפיר מחזיק ברישיון לכל סוגי ההדברה, שולט בעולמם של המזיקים, ואחרי שנים של ניסיון כבר מכיר אותם היטב. המקצוענות שלו היא הסיבה לכך שהיום הוא מתמחה במזיקים הקשים ביותר להדברה- הטרמיטים. הטרמיטים אולי נשמעים כמו חרקים אקזוטיים שפוגשים רק באפריקה, אבל תתפלאו, הם נמצאים גם בישראל, וכדי למנוע את הנזקים הכבדים שלהם צריך לקרוא למקצוען. הם ניזונים מעץ בלבד, מכרסמים משקופים ורהיטים, וכל דבר אחר בסביבה שעשוי עץ. כפיר המדביר יודע בדיוק כיצד לטפל בטרמיטים, ואיך לאתר אותם. הטרמיטים הם חרקים קטנים ושקופים, שלא מתגלים לעין בזמן רגיל אלא כשיש כבר נזק, או במצב של מעוף כלולות. מעוף הכלולות מתרחש פעמיים בשנה, במהלכו הטרמיטים מגדלים כנפיים ויוצאים מהקן שלהם לחפש בני זוג. כפיר מאתר את הטרמיטים, ומתמחה בהדברה המורכבת בסבלנות ובשרותיות מושלמת.

המקצוענות של כפיר המדביר קנתה לו לקוחות גדולים סניפי רמי לוי מחדרה ועד קריית שמונה, חדרי האוכל של רשת "שיבולת", רשת BBB, מסעדות רבות בחיפה, מרכז "איכות חיים", ועוד רבים אחרים. ההדברה בעסקים מסוג זה היא אופרציה מורכבת, שכוללת תיבת מיפוי וכללים ברורים של המשרד לאיכות הסביבה.

לצד הלקוחות העסקיים, הוא מעניק שירות ללקוחות פרטיים רבים, שגם הם מקבלים מכפיר טיפול מקצועי ויסודי במיוחד. מבחינתו, הדברה מוצלחת מתחילה בהתאמת ההדברה המתאימה לסוג המזיק. בישראל יש 42 סוגי מזיקים, לכן חשוב להכיר כל אחד מהם, את דרכי הרבייה והמחייה שלהם, כדי שבאמת אפשר יהיה להרחיק אותם לאורך זמן. השירות של כפיר כולל גם הדברה חוזרת במקרה הצורך, למשל במקרה של פרעושים ופשפשים שיכולים להיות קשים יותר להדברה, כיוון שהביצים שלהם לא נפגעות מחומרי ההדברה.

כפיר המדביר הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, מקצוען אמתי, שמקפיד על שירות מושלם ואיכותי. חשוב לו להימנע מהדברות מיותרות, ובכל קריאה הוא מקפיד לבדוק אם באמת צריך לעשות הדברה או שאפשר לנקות את הסביבה מהחרקים, ולהימנע מחשיפה לחומרי הדברה. עם כפיר המדביר אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, שיפתור לכם את בעיית המזיקים אחת ולתמיד.

 

כפיר המדביר

נייד: 052-3640971

דוא"ל: [email protected]m

כפיר המדביר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר