חניוני קרוואנים בצפון שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Ingimage

חניוני קרוואנים מומלצים בצפון: הקמפינג המושלם

לשכב על הערסל, לצפות בנופים מרהיבים ולשבת עם כל הקרובים לכם מול המדורה. אלה הם המרכיבים שכל קבוצה רוצה לחוות בטיול הקרוואן שלה. אולם, בשביל ליישם אותם, חשוב לבחור חניון קרוואנים מטופח ואיכותי. והיכן תמצאו חניונים כאלה? מיד נגלה לכם

פורסם בתאריך: 21.5.19 08:52

"הפינה של יובל" – פשוט ליהנות מגיחה טבעית ומרגיעה

אתם אורזים בגדים, מצטיידים במנגל ויוצאים אל השטח עם המשפחה או עם החברים, כשהשאיפות העיקריות שלכם בטיול הן ליהנות מנופי ארץ ישראל וליצור זמן גיבוש עבור הקרובים לכם. לבסוף, אתם מגיעים אל החניון ומבינים כי אתם לא היחידים שרציתם לצאת לקמפינג.

האזור עמוס במבקרים ישראליים, ואתם מצטופפים בין כולם ומוותרים על השקט שכל כך ייחלתם לו. כך נוצרת הסיטואציה המוכרת לכולם, שבה במקום להתחבר לטבע, אתם מוצאים את עצמכם מתחברים לרעשי ההמון. למצב המעצבן והמעיק הזה, קיים פתרון פשוט אחד- למצוא חניון מרווח ונקי, הממוקם באזור יפהפה, שבו כל קבוצת מטיילים תוכל למצוא את מקומה וליהנות באמת מהגיחה הטבעית שלהם.

בני המשפחה שעומדים מאחורי "הפינה של יובל", שמו לעצמם מטרה מרכזית אחת- לגרום לכם להפיק את המירב מהחופשה. לשם כך, הם בנו חניון מרווח, הממוקם באחד מהיישובים המרהיבים ביותר במדינת ישראל- מושב שאר ישוב, אשר נמצא בסמוך לעמק החולה ולנחל הבניאס ומשקיף באופן פתוח אל הרי החרמון, רמת הגולן וצוק מנרה.

קשת בענן ב"פינה של יובל"

קשת בענן ב"פינה של יובל"

הפינה של יובל

הפינה של יובל

יובל, מייסד ובעל המקום, מצליח להעניק לכל קבוצת מבקרים את הגיחה הטבעית שעליה חלמו, הודות לניסיונו הרב כמטייל. הוא ביקר בחניונים רבים יחד עם קבוצת חברים או במסגרת טיול משפחתי, זיהה את כלל המרכיבים ההכרחיים לקמפינג מוצלחת ויישם את כל מסקנותיו בעסק שהקים.

גם אם תגיעו ל"הפינה של יובל" עם תיק בגדים קטן בלבד, תיהנו מכל הציוד ההכרחי לחופשה חווייתית בחיק הטבע ותראו שלא יחסר לכם דבר. המטיילים שמגיעים לאזור, יכולים לרכוש בכניסה קרוואן וציוד איכותי נלווה, או להביא עמם ציוד לינה משלהם.

בהתאם לתפיסה המקצועית של "הפינה של יובל", לפיה לכל לקוח המבקר במקום מגיע ליהנות מחופשה איכותית ומרגיעה, חל איסור מוחלט על הפעלת מוזיקה במקום, מתקיימת הקפדה על ניקיון וטיפוח החניון וניתן שירות מסור ויעיל לכלל המטיילים במשך 24 שעות ביממה. הודות לכל אלה, לקוחות המקום נהנים מחופשה שקטה ומגבשת ורובם הגדול, אף חוזר ל"הפינה של יובל" בכל פעם שהוא מעוניין בטיול מהנה ומרגיע.

השילוב בין השירות האישי ללקוח לבין ההקפדה חסרת הפשרות על ניקיון ותחזוקת המתחם, תיצור עבורכם חוויה תראפויטית מרגיעה, גם אם תגיעו עם ילדים, שכידוע לכם, תחביבם העיקרי הוא לאכול למבוגרים את הראש. אז קדימה- ארזו את החפצים ותגיעו ל"הפינה של יובל". בעצם, אתם יודעים מה? פשוט תגיעו, אין צורך לארוז דבר. ממילא יספקו לכם במקום את כל מה שתצטרכו.

"הפינה של יובל"

כתובת: מושב שאר ישוב.

טלפון: 050-6307416

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

קישור ל"וויז"

חניוני קרוואנים בצפון: הפינה של יובל


חופשה על גלגלים בחוף בצת

ככל שהמעלות עולות כל מה שאנחנו רוצים זה לנוח יותר ויותר במזגן.  דמיינו לעצמכם חופשה בטבע בה אתם יכולים לקחת אתכם את המזגן, לקפוץ להשתכשך במים, לשבת רגל על רגל על הפוף מתחת לעצים ולהרגיש בגן עדן. אז כן- זה אפשרי. בשנים האחרונות טיולי קראוונים הפכו לאופנתיים במיוחד בחודשי הקיץ החמים. יותר ויותר אנשים מבינים שבמקום לשבור את הראש, לגרור, לסחוב ציוד ולהזיע בחום, הקראוון מעניק את הפתרון המושלם שמחליף את טיולי הקמפינג המיוזעים. הקרוואן כמובן כולל מזגן ומזכיר טיול בצימר על גלגלים. היתרון הגדול ביותר הוא החוויה המשפחתית והנוחות המרבית המתאפשרת בחופשה מסוג זה.

"חניון חוף בצת" הוא אתר קראוונים הנמצא סמוך למצפה ראש הנקרה. מדובר בחוף יפיפה וצלול שנמצא בנקודה הכי צפונית בארץ שממנה ניתן להבחין בשעות הלילה המאוחרות בסיב אופטי המהבהב ומסמן את הגבול עם לבנון. הנוף מוקף בשמורת טבע בתולית ושקטה, ללא מגע אדם המעניק תחושת אינטימיות, שקט ושלווה אין סופית. מה גם שאין אפשרות להקים אוהלים פרטיים במתחם, כך שאתם יכולים להרגיש בטוחים ומוגנים.

הפתרון המושלם לחופשה הבאה שלכם. צילום: שירן אבאיו

הפתרון המושלם לחופשה הבאה שלכם. צילום: שירן אבאיו

החופשה המושלמת בחוף בצת. צילום: שירן אבאיו

החופשה המושלמת בחוף בצת. צילום: שירן אבאיו

במרחק קצר מן החוף ניתן לצאת לטיול בלתי נשכח בנקרות, או להשכיר סאפ ולחתור לכיוונן. ואם עדיין לא עשיתם זאת, במרחק הליכה תוכלו לעלות על הרכבל התלול הצופה על נופה עוצר הנשימה של ראש הנקרה.

קונספט האירוח בחניון חוף בצת ייחודי ומתאים להרכב משפחתי משתנה. צוות החניון הלבבי יקבל אתכם בחיוך מהרגע הראשון שתצעדו על החול החם. אחד מהם יציע לכם בראש ובראשונה שתייה חמה או קרה כדי להתרענן, יעביר לכם תדרוך על המקום ועל האביזרים וימשיך להיות שם בשבילכם באדיבות ומסירות אין קץ בכל בקשה ובקשה עד החזרה הביתה.

ברשותכם מספר אפשרויות חניה – להגיע עם קרוואן משלכם או להגיע עם מזוודה בלבד ולהתפנק באחד מתוך עשרה הקראוונים החדישים החונים בחוף. בתוך כל קרוואן יש את כל הציוד הנדרש לחופשה מושלמת עם מינימום דאגות – מקלחת, שירותים, סדינים, מצעים ומגבות, חיבור לחשמל, מטבח, מקרר, פינת שאנטי, שולחן ופופים מגניבים למנוחה מתחת לעצים. כשתהיו רעבים, תוכלו לנופף על הסטייקים מעל עמדת המנגל האיכותית או להתפנק בארוחת בוקר או צהריים בשרית מול הים במסעדה של החוף. חשוב לציין כי כל האזורים מסביב לקראוונים מוצלים והחוף נחשב מוכרז, כך שהילדים יכולים להתרוצץ בין החולות, ואתם יכולים לנוח על הפוף או על מיטת החוף בשלווה.

כמו כן במידה ואתם מעוניינים באופציה מעט זולה יותר, בחוף קיימים כשניים עשר אוהלים ממוזגים ומרווחים הכוללים מיטה, סדינים, מגבות מקרר, פינת שאנטי ומזגן. האוהלים ממוקמים מטרים ספורים מקו הים ומתאימים לעד שישה אנשים. מחוץ לאוהלים שולחן קק"ל עליו ניתן לאכול או לנוח בין טבילה לטבילה. כדי שלא תתייבשו, כל האזורים מסביב לאוהלים מוצלים ומגודרים בעוד שהמחירים נעים בסביבות ה-750 ללילה ומתאימים לעד חמישה אנשים. במידה והשכרתם אוהל ממוזג תקבלו גם כיסאות חוף ומיטות שיזוף ללא תוספת תשלום. בנוסף, קיימת אפשרות לשכור אוהל קולמן ירוק המגיע עם מזרון ועמדת מקררים משותפת המתאימה לקבוצה של החל מארבעה אנשים עד שמונה אנשים. המחיר הוא 95 שקלים לארבעה אנשים ומעלה.

אגב, ניתן להשכיר את החוף להפקות, אירועים, קבוצות וימי חברה ולשלב עם טיולי ג'יפים, סירות טורנדו, גלישות סאפ ועוד מגוון אטרקציות שוות.

צאו לחופשה – מגיע לכם. הזמינו קרוואן בחוף בצת כבר היום >>>

טלפון:0508308866

וואטסאפ: 0509550232

דוא״ל: [email protected]

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לאתר

אוהל ממוזג בחוף בצת. צילום: שירן אבאיו

אוהל ממוזג בחוף בצת. צילום: שירן אבאיו


חניוני קרוואנים בצפון – בוסתן הפקאן

דמיינו את הרגע הזה, בו אתם אחרי יום ארוך של טיול, עוצרים את הקרוואן שלכם בתוך בוסתן פקאן פורח, פסטורלי וכפרי מחד, מצויד בכל מה שאתם חולמים עליו מנגד, ויוצאים מתוך הקרוואן לנשום אוויר צפוני צלול. את החוויה הזו בדיוק תוכלו לקבל בחניון הקרוואנים "בוסתן הפקאן". טל גור מספרת: "חניון בוסתן הפקאן הוא בועה כפרית בלב מתחם עירוני, קרוב למוקדי טיול ואטרקציות".

צילום: טל גור

צילום: טל גור

בוסתן הפקאן הוקם, כמעט במקרה, על ידי בני הזוג טל ויואב. "יואב ואני איחדנו שתי משפחות" מספרת לנו טל. "כשהכרנו, טיילנו עם ג'יפ ואוהל גג. ערב אחד יצאנו לסרט וראינו טיול קרוואנים. הסתכלנו אחד על השני ולמחרת קנינו שני קרוואנים, אחד לו ואחד לי. מכיוון שלא היה לנו מקום מסודר להחנות בו את הקרוואנים יואב הציע  שנחנה אותם במשק של הוריו, ז"ל. לצורך העניין, הכשרנו במטע הפקאן שלוש עמדות חנייה, שתיים לנו ואחת לחברים. פרסמנו בפייסבוק, לראות מי רוצה להגיע להחנות בעמדה הנוספת, ועד מהרה  היינו צריכים לפנות את הקרוואנים שלנו לטובת קרוואנים אורחים. כשהביקוש גדל, הוספנו עמדות נוספות, בתוך מטע הפקאנים". כיום, בוסתן הפקאן יכול להכיל כ-15 קרוואנים, וזאת מבלי לפגוע בפרטיותם של המתארחים.

מה יקבלו המתארחים?

השירות של יואב וטל מתבטא בפרטים הקטנים והחשובים. "כל קרוואן מקבל גינה פרטית עם דשא, אמיתי או סינתטי לפי בחירתו" אומרת טל, "וכמובן חיבור חשמל וחיבור מים קבוע. לכל עמדת קרוואנים יש פינת ישיבה, זולה עם ריפוד. במתחם יש תאורה, שירותים מטופחים, מקלחות עם מים חמים, מאהל בדואי גדול עם פינת ישיבה, ובו פינת קפה ותה חופשית ומכשיר תמי4 , בנוסף, יש  מקרר שאפשר להניח בו דברים. במתחם עמדות עם מנגלים על גז ושולחנות פיקניק, ויש גם עצי פרי נהדרים, וגינת תבלינים גדולה. בחניון, עומדת לרשות המתארחים חנות ציוד לקרוואנים, אוהלים לקרוואנים, מגוון כיסאות, שולחנות, עמדות מטבח מתקפלות, חומרים כימיים לשירותים ועוד, כל מה שקרוואניסט צריך. רוב המוצרים הם ייבוא אישי שלנו מהולנד מותאמים לקרוואנים, מוצרים עם מינימום משקל ומינימום נפח".

צילום: טל גור

צילום: טל גור

מתי כדאי להגיע?

בארץ טרופית וחמה כמו שלנו, בוסתן הפקאן שמח להיות פתוח לאורך כל השנה, גם בימים גשומים. "העונות המלאות יותר הן כמובן בסופי שבוע וחגים, אבל אנחנו פתוחים כל השנה. הקהל שלנו הוא ממש מכל שכבות האוכלוסייה, כל רמות הקרוואנים השונות. החניון שלנו הוא חניון שקט ונעים, זה לא המקום לבוקסות, רמקולים וערבי קריוקי. 90% מהקהל שלנו הם בעלי קרוואנים, וקהל חוזר שמגיע אלינו במהלך טיול או נופש. 10% נוספים הם תיירים או ישראלים, השוכרים קרוואנים מחברות ההשכרה השונות. בין מגוון התיירים שהגיע אלינו, הגיע גם צוות הסרטה וצילום מטעם הטלוויזיה הצרפתית,  במטרה לעשות כתבה על הארץ. את הבסיס שלהם הקימו אצלנו בבוסתן, ומכאן יצאו לצילומים בכל הארץ. בבוסתן נוצרות חברויות נהדרות, קבוצות מכירות, יש כאן אווירה של שלווה ואינטימיות, ואנשים שמכירים כאן יוצאים אחר כך לטייל יחד במקומות אחרים. בחגים אנחנו עורכים ארוחות משותפות עם שולחן ארוך, כאשר כל משפחה מביאה ממטעמיה. בנוסף, נערכות בבוסתן תחרויות נושאות פרסים בין בעלי הקרוואנים, תחרות שקשוקה, פיצות, פוקאצ'ות, פוייקה ועוד. האווירה משפחתית ונעימה, וכיף לנו לארח אורחים החוזרים אלינו פעם אחר פעם".

חניון קרוואנים בוסתן הפקאן

כתובת: מיכאל 54, כפר ביאליק 

לפרטים והזמנות: 0544388988

מעבר לעמוד הפייסבוק

דוא"ל: [email protected]

בוסתן הפקאן. צילום: טל גור

בוסתן הפקאן. צילום: טל גור

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר