חברות לניקיון בתים לאחר שיפוץ. תמונה: shutterstock
חברות לניקיון בתים לאחר שיפוץ. תמונה: shutterstock

חברות לניקיון בתים לאחר שיפוץ

אל תתאמצו אפילו להרים את הדלי והסחבה ולשפשף את כתמי השמן והבטון החדשים שהצטרפו אליכם הביתה, חברות הניקיון הבאות יעשו את העבודה בשבילכם וישאירו אתכם לחיות בעולם שכולו טוהר

פורסם בתאריך: 3.7.19 09:42

קבוצת ריבודה דליה אחזקות

ברכותינו! אחרי שנים ששקלתם שיפוץ בביתכם החלטתם בסוף ללכת עם הרעיון עד הסוף ולהפוך את הבית שלכם לבית עליו תמיד חלמתם. קצת צבע, קצת ליטוש, קצת בטון והנה גיליתם שאחרי השיפוץ נשארה לכם עדיין משימה אחת לא פשוטה – ניקיון כולל של הבית כך שלא ישאר בו ולו גרגר אבק אחד.

את המשימה המאתגרת הזו תוכלו להשאיר למקצוענים שיבטיחו שתחזרו לבית כלכך נקי, שגם אם תעבירו אצבע מתחת לבלטות, לא תוכלו למצוא זכר לאבק או לליכלוך.
"ריבודה דליה אחזקות" הינה חברה לניקיון בתים לאחר שיפוץ, המתמחה בניקיון יסודי של בתים מלאי אבק, כתמי צבע, כתמי בטון וכל תופעות הלוואי השכיחות שמגיעות לאחר תהליך השיפוץ.

עם סיום השיפוץ מגיע צוות הניקיון לבית, מצויד בכל המכשירים החזקים ביותר כדי להפטר מהלכלוך העיקש. בשונה מבתים רגילים שצוברים מעט אבק, בתים שעברו שיפוץ הם בית חרושת לאבק, מה שאומר שיש צורך במכשור חזק יותר וכזה שיוכל לעבור על כל פינה ולדאוג שלא ישאר זכר מהעבודה שנעשתה בבית.

עם סיום עבודת השיפוץ מבצע צוות העובדים פוליש לצורך חידוש והברקה של הרצפה, לאחר מכן ניתן כבר להתחיל לעבוד על הניקיון של הדירה בעזרת שואב אבק תעשייתי, לצד קיטור לחץ המאפשר לחלץ שאריות נסורת ובטון מהמסילות של החלונות ולעבור על שאר חלקי הבית.

נוסף על הניקיון תוכלו לקבל מהחברה גם הערכת זמנים מדויקת על מועד סיום הניקיון, כדי שתוכלו לתאם עם המובילים את הובלת הרהיטים מיד עם סיום העבודה. כמובן שזמן העבודה משתנה בהתאם לגודל הבית ולסוג השיפוץ שנעשה בו, אך ניתן לקבל מהחברה הערכת זמנים מדויקת שתבטיח שתוכלו להכנס לבית בהקדם האפשרי. לרוב לוקח בין יום לשלושה ימים להחזיר את הבית למצבו המבריק והנקי ולעיתים אף ניתן להישאר בבית בעת תקופת השיפוץ והניקיון.

בין אם החלטתם לנקות לבד את הבית ובין אם החלטתם להביא מנקה, חשוב לזכור כי בעת שיפוץ הבית עושים בעלי המקצוע שימוש בחומרים כמו בטון, צבע, שמנים למיניהם ועוד, מה שאומר ששימוש בכלי ניקיון ביתיים בלבד לרוב לא יעשה את העבודה כמו שצריך.
שימוש במכונות תעשייתיות מבטיח להיפטר מכל הלכלוכים הקשים, הדביקים והעקשניים ולהכין עבורכם את הבית כשהוא נקי ונעים.

טלפון: 054-9270635
מייל: [email protected]
פקס: 077-3350681

ינקו לכם את הבית עד גרגר האבק האחרון. תמונה: shutterstock

ינקו לכם את הבית עד גרגר האבק האחרון. תמונה: shutterstock


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר