פותחים לכם דלתות איכותיות. צילום: David Papazian, Sutterstock
פותחים לכם דלתות איכותיות. צילום: David Papazian, Sutterstock

ציפויי דלתות ודלתות חדשות: החברות המובילות בתחום

בכל הנוגע לדלתות חדשות וציפויי דלתות, יש מעט מאוד חברות המתמחות בתחום ומסוגלות לתת מענה איכותי במחיר אטרקטיבי. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את החברות המומלצות ביותר

פורסם בתאריך: 18.7.19 13:43

"פיק דור" – ציפוי לכל דלת

רוצים לחדש דלת בבית או במשרד? מרבית האנשים בוודאי בוחרים לקנות דלת חדשה, אלא שיש פתרון נוסף, נוח יותר ובמחיר משתלם יותר: ציפוי דלת איכותי שיעניק לדלת מראה חדש לגמרי.

ציפוי דלת איכותי חייב לענות על מספר קריטריונים ברורים: התאמה מדויקת למידות הדלת, שימוש בחומרים עמידים בלבד וכמובן עיצוב מפורט, מקצועי ויצירתי. והיכן תוכלו למצוא ציפויי דלתות העומדים בסטנדרטים גבוהים?

"פיק דור" היא חברה העוסקת מזה זמן רב במכירה ובייצור של דלתות וציפויי דלתות איכותיים עבור המגזר העסקי והמגזר הפרטי. מדובר באחת מהחברות היחידות בארץ שעומדת בקריטריונים ובסטנדרטים גבוהים, עם לקוחות מכל רחבי הארץ, הרוכשים את מוצריה האיכותיים של החברה על בסיס קבוע.

ב"פיק דור" ניתן למצוא מגוון רחב במיוחד של עיצובים לציפויי דלתות במחירים שונים. כך שגם מי שאינו מוכן להשקיע כסף רב על חידוש הדלת, יוכל ליהנות ממראה חדש, מוקפד ומעוצב.

הדלתות והציפויים של פיק דור

הדלתות והציפויים של פיק דור

ומה בעצם הופך את ציפויי הדלתות של "פיק דור" לאיכותיים כל כך? העיצוב המוקפד נעשה על ידי מעצבת מקצועית מטעם החברה, אשר גם מתאימה את הציפוי לדלתו של הלקוח. מדובר במעצבת בעלת ניסיון רב שנים בתחום, אשר פרט לעיצוב, שמה דגש גם על איכותו ועמידותו של ציפוי.

בנוסף, "פיק דור" היא אחת מהחברות הבודדות בארץ שמייצרת את כל ציפויי הדלתות הקיימים בשוק. ציפוי הדלת מותאם באופן אישי עבור כל לקוח, בהתאם לטעמו האישי, גודל הדלת והחלל סביבה.

כמו כן, ניתנת ללקוח בחירה בין מספר אפשרויות. זאת, כאשר בחברה מעניקים ייעוץ והסבר מפורטים על היתרונות של כל ציפוי, על מנת שבסופו של דבר תקבלו את המוצר המתאים ביותר עבורכם.

לאחר כל אלה, בשלב האחרון, הציפוי יותקן עבורכם ובכך תקבלו מראה של דלת החדשה.

חברת "פיק דור" מציעה כל דלת או ציפוי דלת איכותי שרק תחלמו עליו. וכשמה כן היא, כל שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור מבין אינספור האפשרויות המוצעות בפניכם. אז למה בדיוק אתם מחכים?!

 

"פיק דור"

טלפון: 052-8626266

קישור לאתר

קישור למייל

העיצוב שעושה את ההבדל. פיק דור

העיצוב שעושה את ההבדל. פיק דור


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר