בהרצאה הזו אתם חייבים להיות. צילום: פלג אלקלעי
בהרצאה הזו אתם חייבים להיות. צילום: פלג אלקלעי

לחזור למקורות בהרצאה מרתקת – כוח התודעה על פי אליהו שירי

המנטור להתפתחות אישית שהכשיר אלפי מאמנים ומטפלים בשיטה הייחודית לו, מגיע לראשונה לסדרה של הרצאות בצפון הארץ. מהרו להירשם

פורסם בתאריך: 18.7.19 18:43

יש בעיות וסוגיות מורכבות שמטרידות את כולנו: האם אני מקבל את התגמול ההולם את כישוריי במקום העבודה? האם מערכת היחסים שלי עם זוגתי יכולה להיות טובה יותר? אולי יש דברים שהייתי יכול לעשות אחרת עם הילדים? יש דרך להתמודד עם כל השאלות האלו והיא מתחילה בהרצאתו של אליהו שירי שמגיע עכשיו לצפון הארץ.

אליהו שירי, מנטור להתפתחות אישית ורוחנית ש"מחבר" בין עולמות כלשונו, הוא חוזר בתשובה שאינו מחזיר בתשובה. הוא גם היזם והמייסד של מכללת כוח התודעה – בית הספר להתפתחות אישית הגדול בישראל שהכשיר אלפי מאמנים ומטפלים במטרה לעזור לאנשים לצלוח את אתגרי החיים.

"אני מצייד את המתאמן בארגז כלים שיכול לעזור לו במעגל החיים", מתאר שירי. "במערכות יחסים, בזוגיות, מול הילדים, מול קולגות בעבודה, בכסף, בתגמול שהוא אמור לקבל, בקבלת ההחלטות במה לעבוד, בביטחון של החלטה לעזוב עבודה או לא, בפיתוח קריירה חדשה. אני בא לחזק את ההחלטות שקשורות לדימוי העצמי ולמוטיבציה כדי ליצור ארגז כלים עבור האדם כך שיתמודד ויהיה שמח יותר, באמצעות כלים אימוניים שאותם אני מחבר למקורות היהודיים ולקבלה.

"אדם שמח הוא אדם שאוהבים. איך זה נראה כשאתה מתמלא במוטיבציה ומקבל ארגז כלים להתמודד בבוקר מול הילד המתבגר, מול אשתך או מול הבריאות שלך? העולם נראה אחרת".

אליהו שירי, לשעבר קצין בחטיבת הצנחנים, כיום מרצה ומורה מוביל בישראל לנושאי הגוף, הנפש וההצלחה. שירי מייסד השיטה המשולבת להתפתחות אישית ומקים ויו"ר בית הספר "כוח התודעה".

בית הספר להתפחות אישית אליהו שירי

בית הספר להתפחות אישית של אליהו שירי

בית הספר מספק מגוון של הרצאות וסדנאות לצד הכשרות NLP, כשהמטרה היא לקחת את הפוטנציאל האדיר לאושר הגנוז כפי שמתאר שירי, ולהביאו לידי מיצוי מלא. במסגרת בית הספר הנחה שירי סדנאות ענק ברחבי הארץ לכל המגזרים וכבר הושווה בעבר לטוני רובינס המקומי, אלא שכאן מדובר בחובש כיפה עם "כריזמה מטורפת", כפי שהגדירו זאת אנשים שהגיעו לצפות בו, כזה שמחבר בין המגזר הדתי לחילוני.

כעת הוא נענה לתומכים הרבים שלו והביא בשורה של ממש לתושבי הצפון, בדמות סדרה בת שש סדנאות בנושאים שונים. הסדנה הראשונה תתקיים ביום רביעי הקרוב, 24.7, באודיטוריום חדש הממוקם ליד שרונה פלייס ברחוב הנמל 32 בחיפה, ותעסוק במהו סוד הכסף? הפרנסה והשפע.

"אחרי בקשות של אלפים אנחנו מגיעים לחגיגה בצפון. נעניתי לפניות ונתחיל ברביעי הקרוב בהרצאה הראשונה", הסביר שירי. "כשיש לך חיבור לישות האלוקית אתה מבין שיש כוח עליון שיכול לגרום לדברים טובים לקרות, שהמטריקס הזה יכול לנוע לטובתך. מה זה אומר? אדם צריך לפגוש אנשים נכונים, הצעות נכונות, הזדמנויות נכונות.

"אני קורא לזה כוחות, נסיבות, פרטים, אירועים ואנשים שכולם צריכים לנוע לטובתך במטרקיס הזה. איך זה יקרה? אם תיכנס למכון כושר למוח שאני נותן לך תקבל מוטיבציית על לצד כלים ותרגילים בנושאים שונים, כדי שתאמן את המוח ואז היצירתיות והיוזמה יפעלו כדי שכוחות, נסיבות, פרטים אירועים ואנשים יסתדרו לטובתך בתנועה של המטריקס. זהו הסוד והקסם של התפתחות אישית בכל מעגלי החיים".

אז אם אתם זקוקים לחדר כושר למוח כדי להתחיל ולהניע כמה תהליכים תקועים בחייכם, או לשפר כל מצב קיים, הזמינו לעצמכם מקום בסדנה הקרובה. האמונה והמוטיבציה שתקבלו שם כבר יגרמו לכם לקום ולעשות מעשה.

כתובת מרכז התודעה: יוני נתניהו 5 אור יהודה

טלפון: 072-2722777

לשריון מקום עכשיו בסדנה הקרובה לחצו כאן

לאתר מכללת כח התודעה

עשו לייק בפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר