בואו לשמוע על סודות החיוך. צילום: גד בן אברהם
בואו לשמוע על סודות החיוך. צילום: גד בן אברהם

חידון החיוך הגדול של דוקטור חיוך יוצא לדרך, ואתם עולים על דרך המלך

בכתבה הבאה תגלו למה כדאי לכם להגיע להופעה החדשנית "חידון החיוך הגדול" של יוסי עמנואל, הידוע בכינויו ד"ר חיוך. החידון מבדר ומלהיב, מעודד את הקהל להיות דינמי, ובנוסף לחיוכים ולצחוק שמגיעים בעקבותיו, הוא גם נושא פרסים ומביא עימו ערך שלא יסולא מפז - אושר פנימי שעדיין לא הכרתם

פורסם בתאריך: 18.8.19 17:27

אם נאמר שיוסי עמנואל הגיע מספר פעמים בחייו לנקודות שפל, זה יהיה אנדרסטייטמנט. טראומות קשות בילדות, חוסר תפקוד ודכאונות עמוקים בבגרות שהביטוי הפיזי שלהם היה כאבי גב קשים מנשוא היו רק חלק מהקשיים שניטרלו את יוסי עמנואל. אך רק כשהיה שם, במקום הכי נמוך, הוא פגש את מה שיציל אותו וישנה את חייו – כוחו הנסתר של החיוך הפנימי.

בגיל 40, משיפוצניק מרושש, אשר שקוע בחובות כבדים הוא הפך למרצה מבוקש וד"ר חיוך – אמן ריפוי בחסימות רגשיות וכאבים גופניים, שמסייע למטופלים לרפא את הפצעים והכאבים שלהם "במרפאת החיוך" המהפכנית שלו באמצעות שיטת "ספורטתרפיה בחיוך". יוסי עמנואל כבר סיים לכתוב שני ספרים מצליחים ואת כל המהפך הזה הוא מייחס לכוחו של החיוך.

החיוך שמרפא הכל

החיוך שמרפא הכל

נקודת המפנה בחייו של ד"ר חיוך הייתה בשנת 2000, אז אובחן עם שתי פריצות דיסק מותניות חמורות יחד עם עקמת בגב העליון: "לא יכולתי לקום מהמיטה, הייתי שקוע בדיכאון ורחמים עצמיים. הרופא המליץ לנתח אותי, פחדתי ופניתי לכל שיטות הטיפול החלופיות, אך לצערי לא מצאתי מזור. לבסוף בהמלצתו של "הילר" מקומי החלטתי לבדוק את סודות הריפוי הסינים העתיקים של הטאו, שם גיליתי את כוחות הריפוי המסתוריים של אנרגיית החיוך הפנימי", מספר יוסי.

במשך עשרה ימים תרגל יוסי את שיטת החיוך הפנימי – מדיטציה רפואית המזרימה את אנרגיית החיים, הצ'י, במסלול המרידיאנים: "בתום עשרה ימי מדיטציה קמתי מהמיטה כמו חדש ובעיות הגב מעולם לא שבו להטריד אותי". נרעש ונלהב טס יוסי לתאילנד על מנת לפגוש את המאסטר הסיני מנטק צ'יאה, ראש השיטה העולמית, ולתרגל בקבוצתו את הזרמת הצ'י של החיוך הפנימי למשך שבוע. יוסי נרפא, אך לחיים יש כוח משלהם, והם סחפו אותו די מהר בחזרה לשגרת חיים אומללה ויוסי הפסיק לתרגל.

ב-2011 הייאוש שוב דפק על דלתו של יוסי ומילא את ראשו במחשבות אובדניות: "ברגע אחד של הצלה נזכרתי במדיטציה הרפואית של החיוך הפנימי, הרגשתי שקול פנימי שולח לי מסר ברור מבורא עולם – להקדיש את חיי לטובת חקירת סודות ריפוי הגוף והנפש של החיוך הפנימי. יצאתי למסע ארוך שבמהלכו חקרתי את תחום כוחות הפלא של החיוך ועשיתי ניסויים רבים: בדקתי את כוחו של החיוך במאמץ גופני, בכאב, ברגשות שליליים קשים ועוד".

החקירה העמוקה הובילה את יוסי למסקנה חד משמעית – בכוחו של החיוך הפנימי להביא מזור לא רק לכאבים גופניים ונפשיים, אלא גם למרבית הבעיות היומיומיות בשגרת החיים העמוסה שלנו.  "לשיטה הזו קראתי "ספורטתרפיה בחיוך" כאשר התרגול נעשה בדרך חי"ה: חיוך+ יציבה+ הרפיה. בשיטת 10/10 : תרגלתם 10 דקות? זכיתם ל-10 שעות של אושר פנימי שלא היכרתם", אומר יוסי ומודה כי מאז הצליח לרפא באופן עמוק וכולל את הגוף והנפש שלו: "אפילו אמי שתזכה לאריכות ימים וחיוך ענק, אשר חולה במחלת הסוכרת והדיכאון, טוענת ללא הרף שבזכותי היא חיה".

כל מי שרוצה להיחשף לסודות הריפוי העצמי של החיוך הפנימי יכול להגיע להרצאות שמעביר יוסי עמנואל בארץ. אפילו השמות המתחכמים שבחר להרצאות שלו יעלו לכם חיוך: "יצא המרצה מן השק", "נוירומרקטינג עם ד"ר חיוך", "התרופה לדלקת קרום החשק", ו- "דחיתי את הדחיינות לאלתר". מופע החידון החדש עוסק בשאלות בנושא החיוך והצחוק. התשובות מפתיעות והתובנות מעוררות מחשבה, מעלות חיוך ענק על פני הקהל ומשולבות בהומור ובפרסים מגניבים.

מרצה השנה לד"ר חיוך. צילום עצמי

מרצה השנה לד"ר חיוך. צילום עצמי

למי היית ממליץ להזמין את מופע "חידון החיוך הגדול"?
"אני ממליץ להזמין את המופע לאירועים שמחים כמו הרמת כוסית לפני חגים, ימי הולדת, מסיבות, ימי כיף וכמופע בידור בחופשות".

מה המסר שלך לקוראים?
"אם עדיין לא התחלתם את היום בחיוך, עדיין לא מאוחר מדי להתאמן לקראת מחר".

איך המתעניינים יוכלו לפנות אליך?
"אל תחכו ל"מחרכך", זכרו שבלי חיוך והומור – שאלוהים ישמור. אני מזמין את הקוראים תחילה להכיר אותי בפרופיל האישי ולבקש חברות בפייסבוק כאן. ( ד'ר- חיוך מרצה יוסי עמנואל), לאחר מכן מוזמנים לפנות אלי בוואצאפ כאן ועולם חדש של אפשרויות יפתח לכם.
או לחלופין להתקשר איתי ב052-6264419".

יוסי עמנואל הוא ד"ר חיוך. צילום: גד בן אברהם

יוסי עמנואל הוא ד"ר חיוך. צילום: גד בן אברהם


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר