ספא אירופאי בצפון הארץ. צילום עצמי
ספא אירופאי בצפון הארץ. צילום עצמי

HALAH BEAUTY: הצרת היקפים, המסת שומן והסרת שיער בלייזר בצפון

במבט ראשוני, מכון היופי של האלה נראה ומרגיש כמו מכון ספא יוקרתי באירופה. הלקוחות הקבועות של האלה כבר התמכרו לתחושה, ולא בכדי הן חוזרות אליה שוב ושוב. אז מה כל כך מיוחד בקליניקה של האלה? מיד תגלו

פורסם בתאריך: 16.9.19 16:37

לפני שנכנסים למכון היופי של האלה, חשוב להכיר אותה, את האישה העוצמתית שעומדת מאחורי המכון. האלה החלה את דרכה בכלל בתחום החינוך המיוחד, מאוחר יותר למדה רפואה אלטרנטיבית על מגוון תחומיה ואף פתחה קליניקה בנהריה בתחום זה. לאט לאט, מתוך העיסוק ביעוץ בתחומי נפש האדם החלה גם להתעניין בעולם היופי, וכחובבת לימודים ואקדמיה הלכה ללמוד ולהתמחות בתחום. האלה למדה במרכז הארץ ושם נחשפה לראשונה לטכנולוגיות המתקדמות הקיימות בתחום. כך החליטה לפתוח מכון ייחודי שישלב את הידע הרב שלה ברפואה האלטרנטיבית לבין הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום האסתטיקה והיופי.

מגוון טיפולי יופי במקום אחד. צילום עצמי

מגוון טיפולי יופי במקום אחד. צילום עצמי

במכון של האלה ניתן לקבל מגוון רחב של טיפולי יופי ואסתטיקה: טיפולי פנים, אנטי אייג'ינג, הבהרה ופיגמנטציה, עיצוב גוף והמסת שומן, מזואלקטרותרפיה, פדיקור ומניקור, הרמת ריסים, עיצוב גבות בכל השיטות, איפור קבוע, טיפולים באקנה ומגוון עיסויים. יחד עם האלה עובד במכון צוות שעבר הכשרות מעמיקות על כל המכשירים. הטיפולים המבוקשים ביותר במכון, כך מספרת לנו האלה, הם הטיפולים הייחודיים בטכנולוגיה מתקדמת של הסרת שיער בלייזר, וכן הצרת היקפים על ידי המסת שומן. ניתן לראות תוצאות בטיפולים אלו כבר מהטיפול הראשון.

האלה מקפידה להעניק ייעוץ מקצועי לכל לקוחה חדשה שמגיעה אליה לפני קבלת הטיפול: "כשאישה מגיעה אליי היא חייבת לדעת לקראת איזה טיפול היא הולכת, חשוב לי שהיא תבין את הדברים וכמובן שאוכל להתאים לכל אחת מה שמתאים לה", אומרת האלה. אחד המכשירים המהפכניים שקיימים אצל האלה במכון הוא מכשיר ה  "אייס21" אותו משווקת אשת העסקים והדוגמנית נטלי דדון. המכשיר פותח ויועד להמסת שומן בטמפרטורה של 0 מעלות, ובכך להצר היקפים, לחטב ולעצב את הגוף והפנים (סנטר כפול והרמת פנים) וכן לבצע ניקוז למפטי של צלוליט ושיפור חילוף החומרים בגוף. מכשיר נוסף הקיים במכון הוא מכשיר ה"די.פי.סי" שנועד להסרת שיער בלייזר, אך בשונה ממכשירים ישנים יותר בתחום, לאחר שימוש במכשיר זה ניתן להיחשף לשמש, ואף ניתן לראות תוצאות מיידיות לאחר הטיפול.

המכון היוקרתי של האלה פתוח בכל ימי השבוע, ומעניק שירות לנשים ערביות ויהודיות באזור, ויפה לראות את החיבור שנוצר בין הלקוחות: "מגיעות אליי נשים מכל הארץ ומכל המגזרים", מספרת האלה בגאווה. "היום יש כל כך הרבה טכנולוגיות וכל חברה נותנת שם למכשירים שלה, ולי חשוב להיות אמיתית עם הלקוחה ולטפל בבעיה שלה. יכול להיות מצב שבו הלקוחה מחפשת משהו שאני לא יכולה להעניק לה ובשמחה אפנה אותה למקום אחר", אומרת האלה.

הרגשה יוקרתית בכל פינה. צילום עצמי

הרגשה יוקרתית בכל פינה. צילום עצמי

הידע של האלה בתחום הרפואה האלטרנטיבית משרת אותה היטב עם לקוחותיה. בעולם שבו אנו מושפעים כל-כך מהדימוי העצמי שלנו ברשתות החברתיות, והרצון להיראות הכי יפים ונוצצים בתמונות ברשת, כשבמציאות הדברים נראים קצת אחרת, האלה יודעת להעניק ללקוחות שלה את התחושה של אהבה עצמית וביטחון עצמי. האלה משלבת את התמיכה הרגשית הנדרשת לעיתים כאשר אישה מגיעה עם בעיות אמיתיות הקשורות לאסטתיקה ויופי. השילוב בין המכון היוקרתי והיחס האישי והתומך הופך את האלה לאחד המכונים היחודיים בארץ. שווה לתאם פגישת ייעוץ חינם באחת הדרכים הבאות:

כתובת: כפר יאסיף , כביש ראשי

טלפון: 04-606-1234

קישור לעמוד הפייסבוק

כרטיס ביקור של האלה. קרדיט: קרם עבד אלעזיז

כרטיס ביקור של האלה. קרדיט: קרם עבד אלעזיז

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר