אתם יכולים לשכוח מסכין הניתוחים. תמונה מאגר Ingimage
אתם יכולים לשכוח מסכין הניתוחים. תמונה מאגר Ingimage

מילוי פנים באמצעות הזרקות לנשים צעירות: ד"ר מנאר קעואר מסביר

עצמות לחיים גבוהות ובולטות, מזעור קמטי צחוק וקמטי גיל והשבת נפח לאזור הפנים: זהו המראה החדש המושך נשים צעירות בכל רחבי העולם. המנתח הפלסטי, ד"ר מנאר קעואר, מכניס אותנו לעולם הרפואה הפלסטית, בדגש על הזרקות לפנים להשבת המראה הצעיר והכובש

פורסם בתאריך: 28.10.19 17:25

תשכחו מסכין הניתוחים, נשים צעירות המעוניינות במראה פנים יפהפה ורענן פונות יותר ויותר אל עולם ההזרקות. חומרי המילוי וההזרקות כבשו את מקומם בעולם היופי בשנים האחרונות, ובצדק. בכדי להעלים קמטים, לחדד את קווי הלסתות ולקבל אף מושלם וסימטרי, בחלק גדול מהמקרים, לא צריך להיכנס עוד לחדר הניתוחים, וודאי שלא להיפרד מעשרות אלפי שקלים – האלמנטים הללו מושגים באמצעות הזרקות של חומרי מילוי וחומצות מבוקרות, עבור כל אישה צעירה שיש לה שעה פנויה.

"ההזרקות לאזור הפנים משנות את מראה הפנים במידה משמעותית ומחזירות את המראה החיוני והרענן", אומר ד"ר מנאר קעואר, מנתח פלסטי מוביל, מומחה בכירורגיה פלסטית מנתח פרטי בבית חולים אלישע, העובד גם במכבי ובבתי חולים ציבוריים. "העלות הסבירה לעומת הניתוח הפלסטי, האפשרות להימנע מחדר הניתוח, מתהליך החלמה ממושך וכאבים והתוצאות המושגות בזמן קצר עד מידי, מגדילים את הרצון לבחירה בטיפולי ההזרקות. אם זה מאפשר לנשים להיראות ולהרגיש כפי שהן רוצות, אז מדוע לא?"

באילו גילאים מדובר?
"ההזרקות לאזור הפנים כחלופה לניתוח פלסטי, מיועדות לנשים וגברים כאחד, כשיש הבדל במטרה בטיפול. בגילאי 18 עד 45 המטרה היא לרוב לשפר את מראה הפנים על ידי עיצוב, זאת לעומת נשים וגברים בגילאים מבוגרים יותר, שזקוקים יותר למילוי נפחים והשבת מראה צעיר".

מה ההזרקות מאפשרות?
"בגיל הצעיר יותר ניתן להדגיש את קו הלחיים, לעצב קו לסת, אף, לחיים, שפתיים, מצח ולהעלים שקעים מתחת לעיניים – זה נעשה על ידי הזרקות, כשהמטרה העיקרית היא להעניק מראה רענן וחיוני.

"ניתן גם להוסיף בוטוקס כתהליך מניעתי בכדי לעכב את תהליך ההזדקנות. זהו למעשה טיפול תחזוקה, כדי שהן לא תצטרכנה לעשות טיפולים גדולים יותר בעתיד. אישה שמתחילה בגיל צעיר עם הזרקות בוטוקס, יצטברו אצלה פחות קמטים באזורי המצח והגבות בעתיד".

המראה הרענן והצעיר בהישג יד. תמונה ממאגר Ingimage

המראה הרענן והצעיר בהישג יד. תמונה ממאגר Ingimage

אילו חומרים מוזרקים?
"לרוב מוזרקים חומרי מילוי: חומצה היאלורונית, חומרי מילוי מבוססים קלציום (סידן) או שומן עצמי שנשאב ממקום אחר בגוף".

מהו הביקוש לתהליך הזה?
"בשנים האחרונות הביקוש הולך ועולה עם הזמן, והגיל של המטופלות יורד יותר ויותר. הסיבה העיקרית לכך היא הרשתות החברתיות ותמונות הסלפי שנשים מעלות לרשת לאחר שביצעו את הטיפול. הסלבריטאיות שהן יותר ויותר צעירות כיום ומבצעות טיפולים ייעודיים לנשים צעירות, ואז משתפות את התוצאות היפות באינטרנט.

"נשים צעירות, בעיקר מבקשות עיצוב אף, קווי לסת ומילוי שפתיים. הטיפול מבוסס על אותם עקרונות של הזרקה, אך מותאם לצעירות יותר. יש גם הזרקות לגבות ולמצח ואף בקשות שונות ומשונות למקומות נוספים".

כיצד טיפולי ההזרקות מבוצעים?
"כל הטיפולים מבוצעים במרפאה, כולל הזרקת שומן לפנים שניתן לבצע במרפאה בהרדמה מקומית. יתר ההזרקות מבוצעות ללא הרדמה. הטיפול אורך לרוב בין 5-15 דקות, לרוב חוזרים עליו פעם פעמיים בפגישה אחת או שתיים, ומבצעים טיפולי תחזוקה: הזרקת בוטוקוס כל שלושה חודשים, וחומצה היאלורונית בין חצי שנה לשנה וחצי, תלוי באזור המוזרק.

"השימוש הוא בחומרים הספציפיים או בחומרי מילוי ובחומצות השונות, בהתאם למידת הצורך של האזור שאנו מזריקים אליו. לכל אזור בפנים מותאם חומר מילוי משלו או חומצה היאלורונית".

מדוע חשוב שההזרקות יבוצעו בידי רופא מומחה לכירורגיה פלסטית?
"ראשית, ישנם המון חומרי מילוי בשוק, שהם לא בהכרח מבוקרים או מאושרים. רופא מומחה בכירורגיה פלסטית העוסק בתחום יודע ומכיר את החומרים השונים, באילו חומרים להשתמש ואיזה חומר מילוי מתאים באופן ספציפי לאזור הפנים הייעודי. הזרקת חומר מילוי לאזור הלא נכון בפנים עלולה להיות בעלת השלכות חמורות. זה יכול ליצור נזקים ארוכי טווח וחשוב מאוד להימנע מסיכונים מיותרים, על אחת כמה וכמה באזור הפנים.

"כל מי שמבצע הזרקות קוסמטיות חייב להיות בעל ידע נרחב באנטומיה של הפנים, ושיהיו לו הניסיון  והידע הנדרשים לכך. עליו לדעת גם את תופעות הלוואי המוכרות ואת אלו שפחות, כדי להתייחס לכל שאלה ומצוקה של המטופל באופן המתאים והטוב ביותר.

"במרפאתי אני מבצע טיפולי הזרקות בשגרה תוך אחריות מקצועית ושנים רבות של ניסיון, ושיעורי ההצלחה נושקים למאת האחוזים".

 

ד"ר מנאר קעואר – מומחה בכירורגיה פלסטית

כתובת מרפאות ד"ר קעואר: בן גוריון 6, חיפה, ישראל

טלפון: 053-5243911

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

קישור לאתר

ד"ר מנער. צילום עצמי

ד"ר מנאר. צילום עצמי

 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר