ביטוח חיים לרגעים החשובים. תמונה ממאגר Ingimage
ביטוח חיים לרגעים החשובים. תמונה ממאגר Ingimage

הכירו את זאב רשף: סוכן ביטוח חיים לרגעים החשובים

ביטוח חיים הוא אחד הכלים הטובים ביותר להגנה על עתיד משפחתך. באפשרותו להחליף הכנסה, לעזור בתשלום חובות ולספק כרית ביטחון למוטבים התלויים בך כמפרנס ברגעים קריטיים. בכתבה הבאה תגלו את כל הסיבות לרכישת הפוליסה

פורסם בתאריך: 21.11.19 12:27

"בשנה האחרונה, מחירי ביטוחי החיים ירדו במידה משמעותית", אומר זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון. "המפקח על הביטוח הוזיל את המחירים וכעת מומלץ אף יותר לרכוש ביטוח חיים. מעבר לכך, המצטרפים לתכנית ביטוח חיים חדשה זוכים להנחות נוספות".

ואתה מספק הנחות והטבות נוספות למבוטחים?
"בהחלט. מתוך ראיית הלקוח במרכז ורצון להשיג עבורו את הפוליסות הטובות ביותר במחירים המשתלמים ביותר שיש, ייעדתי מספר הטבות עבור לקוחותיי. לדוגמה, הנחה של 20% עבור פוליסת ביטוח חיים למשך 6 השנים הראשונות וזאת על התעריף החדש המוזל בכל מקרה.

"הטבה נוספת – מבוטחי ביטוח חיים העוברים מתכנית יקרה לתכנית החדשה והמוזלת, צריכים למלא הצהרת בריאות עדכנית שלעתים מובילה להעלאת מחיר הפוליסה על ידי חברת הביטוח, בשל שינויים בריאותיים של המבוטח. עבור לקוחותיי אני מייעד מנגנון המאפשר מחיקת תוספת תשלום עד לתוספת של 50% שהוגדרה על ידי חברת הביטוח עקב חיתום רפואי. מדובר בהוזלה משמעותית שמומלץ לקבל. המשמעות היא, שאדם לא צריך לחשוש לעבור לחברת ביטוח אחרת המספקת מחירים טובים יותר בביטוח החיים, כיוון שהוא חושש מתוספת מחיר. חברת הביטוח שאני עובד איתה, תמחק עבורו את התוספת הזו".

מדוע חשוב לעשות ביטוח חיים?
"במשפחה שיש בה מפרנס אחד עיקרי לדוגמה, אם הוא ילך לעולמו חלילה בטרם עת, המשפחה תפגע משמעותית מבחינה כלכלית. כדי להגן על בני המשפחה ממצב זה, חברת הביטוח משלמת את מלוא סכום ביטוח החיים למוטבים של המבוטח".

כיצד נקבע סכום ביטוח החיים המשולם בידי המבוטח מדי חודש?
"סכום הביטוח משתנה ממבוטח למבוטח בהתאם לקריטריונים שונים וכמובן בהתאם לרצונות של המבוטח. זו אחת הסיבות שחשוב להתייעץ עם סוכן ביטוח מקצועי ומנוסה, כדי שיתאים ללקוח את הפוליסה הטובה והמתאימה ביותר עבורו, בהתאמה אישית ותוך השגת התנאים הטובים והמשתלמים ביותר. הסכום נקבע לאחר שקלול של גיל המבוטח, מצבו המשפחתי (נשוי/גרוש/מספר הילדים/המוטבים וכד') והכנסתו. להלן שלוש דוגמאות:

"אדם צעיר בן 35 נשוי ואב לשלושה ילדים שהכנסתו עומדת על כ- 25,000 ₪ בחודש. בכדי לשמור על רמת חיים טובה וסבירה עבור אשתו וילדיו במקרה שחלילה ימות, הוא צריך לדאוג לסכום ביטוח גבוה – כ- 2 מיליון שקלים (מחשבים פחות או יותר כמה היה מרוויח בסך הכל, אם היה ממשיך לפרנס, עד שילדיו היו עצמאיים).

"גבר כבן 47 שרוצה להבטיח סכום ביטוח של 2.5 מיליון שקלים, יצטרך להפקיד כ- 275 שקלים לחודש לביטוח חיים.

"גבר כבן 55, שהכנסתו עומדת על 7000 ₪ לחודש, לבת זוגו יש הכנסה גבוהה והילדים כבר מחוץ לבית, במקרה הזה יכול לכוון לסכום ביטוח חיים נמוך יותר, כ- 500 אלף שקלים. חשוב לציין, כי לעצמאיים יש הטבת מס בביטוחי חיים, ובאופן כללי, סכום ביטוח החיים העובר למוטבים במצב של פטירת המבוטח הינו פטור ממס".

אילו דברים חשוב שסוכן הביטוח יבדוק עבור הלקוח בטרם עושים ביטוח חיים?
"יש דברים רבים שחשוב לבדוק, אחד מהם הוא למנוע מצב של כפל ביטוחים. לדוגמה, להרבה אנשים היום יש קרן פנסיה עם מרכיב שנקרא 'פנסיית שארים'. אם אדם שיש לו פנסיית שארים נפטר לפני גיל הפנסיה, המשפחה תקבל סכום חודשי המהווה אחוזים מסוימים מהשכר שהרוויח. לפני הצעת המחיר לביטוח חיים עבור הלקוח, אני אבדוק אם בפנסיה שלו יש מרכיב פנסיית שארים, ומה יהיה הסכום שהמשפחה תקבל במידה וחלילה המוטב ילך לעולמו. בהתאם לכך, אנו יכולים לתכנן את סכום ביטוח החיים שהוא ירצה להוסיף.

"כמובן, חשוב תמיד לבחור בסוכן ביטוח בקיא ומנוסה, כדי שיבין לעומק את מצבו הנוכחי והעתידי של הלקוח ובהתאם לכך יידע להתאים לו את סוג הביטוח הנדרש והפוליסה האפקטיבית והטובה ביותר לצרכיו האישיים. סוכן ביטוח מקצועי שעובד לאורך שנים בתחום, מכיר את כל נושאי הביטוח לעומקם. הפוליסות נפרשות על פני עמודים ארוכים וחשוב תמיד לשים לב לאותיות הקטנות, מי שאינו מומחה בתחום הביטוחי, יתקשה לקרוא ולהבין את כל השורות וההסתייגויות".

זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון, מציג גישת ייעוץ ביטוח חכמה ותשומת לב אישית יוצאת דופן ומייצר ללקוחותיו פתרונות חכמים ויצירתיים בהתאמה אישית. הגישה ההוליסטית שלו לראייה כוללת של מצב הלקוח וצרכיו, גובשה תוך עשרים שנות עבודה וניסיון נצבר ומוכח בעולם הביטוח ועדכון מתמיד בשינויים במדיניות ובחוק. זאב רשף, טייס בחיל האוויר בעברו, בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, בעל 20 שנות ניסיון כסוכן ביטוח.

 

זאב רשף סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון

כתובת המשרד: סוכנות שחם, רחוב מרקוני 10 צ'ק פוסט חיפה. (מגיע לבית הלקוח).

קישור לאתר

טלפון: 052-3455523

זאב רשף. צילום: אלון לויטה

זאב רשף. צילום: אלון לויטה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר