לא רק יריות: "אקסטרים טקטיקל" בפעילות פיינטבול אתגרית במיוחד. צילום: אורן ריבקוב
לא רק יריות: "אקסטרים טקטיקל" בפעילות פיינטבול אתגרית במיוחד. צילום: אורן ריבקוב

פיינטבול בצפון: "אקסטרים טקטיקל" בפעילות אתגרית במיוחד

מתי בפעם האחרונה יצאתם עם כל החברים, המשפחה או העובדים ליום של כיף, הנאה, משחק אנרגטי ותחרות בריאה? יש מילה אחת שמאגדת בתוכה את כל הכיף הזה ועוד – פיינטבול! הכירו את "אקסטרים טקטיקל" שתיקח אתכם מעבר למשחק היריות שאתם מכירים ותאתגר אתכם במשימות מהנות

פורסם בתאריך: 16.12.19 10:30

משחק פיינטבול הוא משחק סימולציות קרב בסגנון לוחמה אורבנית בשטח בנוי, בו מתחרים קבוצה כנגד קבוצה עם רובים מיוחדים הפולטים כדורי צבע. המטרה ברורה – להוציא מהמשחק אחד אחד את שחקני הקבוצה היריבה עד שאתם נותרים מנצחים.

ב-"אקסטרים טקטיקל", מתחם המשחקים הענק בקריית חיים, לוקחים את משחקי הפיינטבול לשלב הבא, בשילוב תוכן, משימות מאתגרות ותסריטים מוכנים כדי שאף משחק לא יראה כמו קודמו, וכדי שלעולם לא תפסיקו ליהנות! אקסטרים טקטיקל  קיים כבר למעלה מ-8 שנים, כאשר הבעלים שלו, לא מפתיע, מגיעים מרקע של הפעלות והדרכות, הן בתחום האזרחי והן בתחום הביטחוני. המתחם נמצא במרכז הקריות ומשרת את כל תושבי הקריות בסביבה, אך החדשות הטובות לתושבי המרכז הן שבקרוב יפתחו מרכזים נוספים בנתניה ובראשון לציון.

אצלנו לא יורים סתם
אחד הדברים שמנחים את צוות אקסטרים טקטיקל בעבודה במשחקי הפיינטבול הוא שאצלם לא יורים סתם, כלומר, במקום משחק בו רק יורים ומנסים להוציא זה את זה מן המשחק, צוות אקסטרים טקטיקל משלב תוכן ואתגר. המשחק מתנהל בצורה כזו – שתי קבוצות, כאשר לכל קבוצה תסריט אחר וכל קבוצה צריכה למלא אחר משימה אחרת בכדי לנצח. אחד המשחקים הפופולריים הוא משחק הפצצה, כאשר צוות אחד הוא יחידת הטרור שהטמינה פצצה וצוות אחר הוא יחידת קומנדו שצריכה לנטרל את הפצצה. שעון זמן למשחק פועל ברקע, ותקתוק הפצצה מחובר לכל מערכת השמע של המקום. האתגר מרתק: יחידת הטרור שומרת על 7 מזוודות, באחת מהן מסתתר הקוד לנטרול הפצצה. הקבוצה צריכה לשמור על המזוודות ולמנוע מיחידת הקומנדו לנטרל את הפצצה. יחידת הקומנדו, כמובן, צריכה למצוא את הקוד ולמנוע את הפיצוץ.

האם אתם מוכנים לזה? צילום: אורן ריבקוב

האם אתם מוכנים לזה? צילום: אורן ריבקוב

רוצים להיות זומבים או לשמור על ראש הממשלה?
משחק פופולרי אחר הוא משחק הזומבים. במשחק זה, ברגע שפוגעים בשחקן מקבוצה מסוימת, הוא הופך להיות זומבי, ולמעשה מצטרף לשורותיה של הקבוצה שפגעה בו, הקבוצה היריבה. בצורה כזאת, הקבוצות גדלות וקטנות בצורה דינמית לאורך כל המשחק, והמפסיד הוא כמובן זה שנשאר אחרון עם הקבוצה הקטנה ביותר. גם משחק השמירה על ראש הממשלה הוא משחק אהוב במרכז, כאשר קבוצה אחת היא חוליית אבטחה שמטרתה להגן על ראש הממשלה, שחקן אחד מתוך הקבוצה שנבחר, ועוטה עליו אפוד זיהוי שונה. חוליית האבטחה צריכה להעביר את ראש הממשלה ממקום למקום, מבלי שהוא יפגע, וכפי שציפיתם – אם ראש הממשלה נפגע, כל הקבוצה הפסידה.

הפעלות רבות משתתפים – בקלות!
בתוך המרכז ישנם שלושה מגרשים שונים הניתנים לבחירה על ידי השחקנים, כאשר כל מגרש שונה ממשנהו, מבחינת התפאורה והעיצוב. המגרשים כוללים אלמנטים שונים כגון בונקרים, מחסות, רכבים שונים, מבוכים מורכבים ועוד. קהל הפיינטבול הוא צעירים ומבוגרים כאחד, ואפשרות המשחק היא לגילאי 13 ומעלה. ניתן לערוך במקום ימי הולדת, אירועים, קייטנות, ימי גיבוש לחברות או ועדי עובדים ועוד. "משום שאנחנו נחשבים לאחד מהמרכזים הגדולים בארץ", אומרים לנו חברי הצוות, "יש לנו את האפשרות להפעיל במקביל כ-250 משתתפים. אנחנו מחלקים אותם למגרשים שונים, ואת הממתינים אנו מפעילים במטווחי ירי בירי מעשי ובירי תחרותי, כאשר הקבוצות מתחרות ביניהן על התואר 'הפוגע המהיר והמדויק ביותר'".

דואגים גם לסביבה
המשחק, כמובן, לא מתאים רק לקבוצות גדולות, אלא יכול להתחיל מקבוצה של 6 משתתפים ומעלה, והצוות מזכיר להגיע בנעליים סגורות (עם עדיפות לנעלי ספורט), ובבגדים נוחים וקלים שניתן לזוז איתם. כל אמצעי המיגון וההדרכה האישית מסופקים על ידי צוות המתחם, והם מאפשרים למשתתפים לרכוש בעלות סמלית של 10 שקלים חליפות חד פעמיות למשחק. אבל אין מה לחשוש, גם אם לא תרכשו את החליפות, הצוות מספר לנו שהכדורים ברובים עשויים מג'לטין, ללא טעם וללא ריח, הם נחשבים כדורים ירוקים לסביבה, לא מזהמים, אשר מתכלים עם הזמן במגע עם מים ולא משאירים סימנים. כך, גם אם פגע בכם כדור, הצבע לעולם לא ישאיר כתם על הבגד ובעזרת מגבון פשוט, ייעלם.
אז יאללה, אתם מוכנים לשחק?

אקסטרים טקטיקל

כתובת: כברי 1, קריית חיים. פיינטבול קריית חיים

טלפון: 072-3954459

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

המשחק המגבש שלא ישאיר אתכם אדישים. צילום: אורן ריבקוב

המשחק המגבש שלא ישאיר אתכם אדישים. צילום: אורן ריבקוב

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר