סיטי קווסט. קרדיט: סיטי קווסט
סיטי קווסט. קרדיט: סיטי קווסט

קורונה – אאוט, סיטי קווסט חיפה היחיד בישראל – אאוט אוף דה בוקס

חידות מעולם חדרי הבריחה החיצוניים, התרגשות של "מחפשים את המטמון" והאקשן של "המרוץ למיליון", והכל ממש כאן בעיר התחתית של חיפה

פורסם בתאריך: 23.12.19 11:55

עדכון אחרון: 21.7.20 14:10

פעילות חדר בריחה חיצוני – האפשרות היחידה לשחק באוויר הפתוח בהתאם לשמירה על כללי הבריאות.

החידות מעולם חדרי הבריחה, ההתרגשות של "מחפשים את המטמון" והאקשן של "המרוץ למיליון", והכל ממש כאן בעיר התחתית של חיפה.

רוצים לחגוג את היציאה למרחב הפתוח? לציין יומולדת או אירוע בפעילות שלא תפסיקו לדבר עליה? אין דבר שמסמל יותר את החזרה לשיגרה מהחוויה היחודית של סיטי קווסט, דבר שהופך את המשחק ליחיד מסוגו בישראל!

סיטי קווסט. קרדיט: סיטי קווסט

סיטי קווסט. קרדיט: סיטי קווסט

גם אתם יכולים לשחק במשחק City Quest שמשגע את העולם, ולקחת חלק במשימה חשאית להצלת העולם מוירוס קטלני.

מי שעומד מאחורי City Quest Haifa  הוא דדי חן, רואה חשבון במקצועו ופטריוט חיפאי. דדי, שחי ונושם את חיפה, הוא חובב חידות וב- 25 השנים האחרונות עורך משחקי "מחפשים את המטמון" ברחבי העיר. City Quest Haifa  הוא חוויית משחק יחודית המבוססת על הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, אך יחד עם זאת ידידותיות למשתמש, עם משימות מבוססות מיקום ועוד שלל הפתעות, אותם התאים דדי במיוחד לסמטאות הציוריות והרחובות המתחדשים של העיר התחתית בחיפה.

החוויה מטשטשת את הגבול בין מציאות לדמיון והופכת את העיר למגרש משחקים מרגש במיוחד.

כאשר כולם מדברים על "לצאת מהסגר" בסיטי קווסט חיפה מדברים גם על "לצאת מהקופסא" ו"לצאת פיזית מהחדר לרחוב".

"כל קבוצה מתחילה את הפעילות בחדר התדריכים, שם תקבל תדריך בו תשמע בפעם הראשונה את הרקע והמסגרת של העלילה. חברי הקבוצה יצפו בסרטונים ויבינו שהם יוצאים לפעילות שונה ואחרת מכל מה שהכירו עד היום", מסביר דדי. "כל קבוצה תצא לדרך אחרי שקיבלה את ערכת הסוכן שכוללת את תיק המבצע, אביזרים, מסמכים ועזרים טכנולוגים שישמשו אותה במשחק, וכמו כן תקבל את מכשיר הסוכן – iPad בו כתובות כל החידות והמשימות, עליו מותקנת אפליקציית GPS, מפה, תצלומי אוויר (תצ"א) ועוד".

כאשר מגיעה קבוצה גדולה, מתווסף למשחק אלמנט של תחרות בין צוותים שמוסיף המון להנאה של המשתתפים ולחווית המשחק.  לאורך המשחק מופיע שעון מתקתק שמתריע כמה זמן נותר עד לסיום המשימה ואיך אתם ממוקמים ביחס לצוותים האחרים המשחקים אתכם במקביל. החידות איתן מתמודדים חברי הקבוצה הן מגוונות ונוגעות בעולמות תוכן שונים. כך למשל, שלט תמים לכאורה שמוצב בפינת הרחוב יכול להכיל רמז, או חלון ראווה של חנות שההתבוננות בו תוביל אתכם לנקודה הבאה.

מה קורה אם "נתקעים" ולא מצליחים לפתור את החידה? אל דאגה, בלחיצת כפתור תופיעה דמות סוכנת שתספק לכם רמז. אבל שימו לב, זה יעלה לכם בניקוד.

משך המשחק הוא עד שעה וחצי נטו, אך הפעילות כולה נמשכת כשעתיים ואף יותר (תלוי בגודל הקבוצה) והיא מתאימה לכל המשפחה ולחברים. המשחק מתרחש ברחוב מישורי לאורך כ 300-400 מטרים בלבד בעיר התחתית, כך שהוא נגיש גם לעגלות תינוק ולכיסאות גלגלים. במשחק הזה אף אחד לא נשאר מאחור וכולם יכולים להשתתף.

ב- City Quest Haifa ערוכים לקיים ימי כיף וגיבוש לחברות, בת/בר מצווה ימי הולדת, מפגשי חברים ועוד. בנוסף, זוהי הפעילות היחידה מסוגה בארץ המתקיימת גם בשפה האנגלית. "אירחנו לא מעט קבוצות מחו"ל כמו חבר'ה של פרויקט תגלית ואורחים של חברות היי-טק שהמארחים שלהם רצו לתת להם חווייה קצת אחרת", אומר דדי ומוסיף: "אצלנו מקבלים גם תוספת מיוחדת שאין בשום מקום אחר – בתום המשחק הצוותיםחוזריםלמתחם כשהם יודעים לכאורה מי מהם ניצח, אבל אז מחכה להם הפתעה, שאיני יכול לחשוף כאן, אך היא קשורה לחוויות שלהם במהלך הפעילות. בלי לעשות ספויילר, אני יכול לרמוז שבתום הפעילות הנוספת, יכול להיות שיתהפכו היוצרות וצוות אחר יוכרז בסופו של דבר כמנצח במשחק

למעלה מ 12,000 איש שיחקו בסיטי קווסט והשתתפו בחיפושים אחר החותם האחרון של חיפה עד לפגרת הקורונה.  כעת ההרשמה נפתחת מחדש וזאת גם ההזדמנות שלכם לשחק ולהנות מכל היופי, הריחות והטעמים שיש לאזור המתפתח ביותר בחיפה להציע.

סיטי קווסט חיפה – החותם האחרון

נייד: 052-7355888

טלפון: 04-8558025

מעבר לאתר

מעבר להזמנות

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

סיטי קווסט כיכר פריז. קרדיט: סיטי קווסט

סיטי קווסט כיכר פריז. קרדיט: סיטי קווסט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר