לייזר טאג בצפון: הכירו את אקסטרים טקטיקל. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל
לייזר טאג בצפון: הכירו את אקסטרים טקטיקל. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל

לייזר טאג בצפון: הכירו את אקסטרים טקטקיל

על לייזר טאג כבר שמעתם? זהו משחק אסטרטגיה תחרותי בין קבוצות, בסגנון של לוחמה בשטח בנוי, וההנאה מובטחת! הכירו את "אקסטרים טקטיקל" – מרכז סימולציות חדשני שיציע לכם יום שלם של הנאה בלתי נשכחת

פורסם בתאריך: 31.12.19 12:18

אם אתם מהאנשים שמחפשים את ההנאה במשחק תחרותי מלהיב, אבל מעט חוששים מלשחק פיינטבול, רוב הסיכויים שמשחק לייזר טאג הוא בדיוק בשבילכם. היא אינו מלכלך, אינו כואב, אבל אין יותר ריאליסטי ממנו בכל הנוגע לסימולציות מלחמות. מרכז "אקסטרים טקטיקל", היבואן והנציג הרשמי של חברת הלייזר טאג הגדולה בעולם laser war, מציע לכם מערכת לייזר טאג משוכללת וחדשנית שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם בעולם מלחמה מקביל. כל הנשקים איתם תשחקו הם רפליקות (העתקים) מדויקות של נשקים אמתיים, החל מהמראה ועד למשקל ואפילו לרמת הדיוק של הנשקים. טווח הפגיעה אם תהיתם, הוא 300 מטרים, כאשר ברובה פיינטבול הטווח הוא בין 20 ל-30 מטרים.

ההנאה לא פוסקת

אז למה לייזר טאג זה כל כך כיף? משום שעולם המשימות והתרחישים האפשריים הוא ענק, כמעט אינסופי, וב-"אקסטרים טקטיקל" שמים דגש נרחב על העלילה והתסריט של המשחק. החל ממשחק "תפוס את הדגל" פשוט יחסית בו חברי הקבוצות מנסים לתפוס את דגלי הקבוצה היריבה, דרך מתקפות זומבים אשר בתחכום עלילתי נהדר, קמים לחיים כשחקני הקבוצה היריבה בכל פעם שהם נפגעים, פעולה טרוריסטית חבלנית אשר תכריח את המשתתפים לשמוע את תקתוק השעון ולרוץ לנטרל את הפצצה, ואפילו עד לניסיון התנקשות בראש הממשלה מהקבוצה היריבה – משחק הלייזר טאג ישאב אתכם עמוק אל תוך עולם מציאותי וחי של קרב, בו כל האמצעים כשרים, התחרות בשיאה ואתם לא מפסיקים ליהנות, עד למנצח הגדול.

"אקסטרים טקיטיקל": כאן אי אפשר לרמות. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל

"אקסטרים טקיטיקל": כאן אי אפשר לרמות. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל

לשחק בעולם דיגיטלי

אחד הדברים המוסיפים עוד הנאה למשחק הוא האלמנט הדיגיטלי שנכנס למשחק, או כמו שאמרו הצוות במתחם "אקסטרים טקיטיקל": "כאן אי אפשר לרמות". בעת תחילת המשחק, ולאורך כל מהלכו, כל שחקני הקבוצות מחוברים לחיישנים המשדרים מידע אל המחשב. בסוף המשחק תוכלו לבוא, לצפות בסטטיסטיקות מן המשחק, לראות כמה ואם פגעתם, מי משחקנים הוא הצלף הטוב ביותר בקבוצה, מי הצליח להתחמק ועוד. תוכלו לשלב אלמנטים נוספים כגון רימונים דיגיטליים הפועלים בדיוק כמו רימוני יד אמתיים – לשלוף את הנצרה ולזרוק את הרימון.

ואיך יודעים מי נפגע ומתי? גם כאן המכשירים יסייעו לכם! על ראש כל שחקן בקבוצה מצויים חיישני קליטה אשר קולטים וסורקים את הגוף כולו, כך כאשר השחקן נפגע מרובה, המערכת מזהה את הפגיעה, מעבירה ויברציה בראשו של המשתתף, כדי לסמן לו שהוא נפגע, ואף מפסיקה את פעולת הרובה שלו, כדי לסמן לו שיצא מן המשחק.

אך אל דאגה, גם אם נפגעתם, המשחק שלכם לא בהכרח הסתיים באותו רגע, כי לכל תסריט מחושב ב-"אקסטרים טקטיקל" יש עוד טוויסט קטן ומפתיע. כאשר אתם מקבלים את הרטט המודיע על פגיעה, אתם צריכים למצוא את החובש של הקבוצה, לאתר את קופסת העזרה הראשונה המיוחדת שיש לו, ללחוץ על כפתור, והנה, החובש החייה אתכם בחזרה אל המשחק. האתגרים, כפי שניתן לראות, פשוט לא נגמרים. עם מגרש המכיל שפע של אלמנטים שונים הכוללים טנקים, חביות, בונקרים, מקומות מסתור ועוד, ועם צוות שיודע להפעיל אתכם מהשנייה הראשונה ועד תום המשחק, איך אפשר שלא ליהנות?

אז למי מתאים לייזר טאג?

כאמור, משום שהמשחק אינו מלכלך או כואב ומאד בטיחותי, צוות "אקסטרים טקטיקל" מזמין משתתפים מגיל 7 ועד גיל 120 להתנסות בחוויה המהנה והפעילויות מותאמות ומגוונות כדי להוות הנאה לכל גיל. הצוות ישמח לצייד אתכם בבגדי הסוואה הנראים כמדי קומנדו בשביל להשלים את אשליית הלחימה ואתם יכולים להגיע לימי הולדת, חגיגות בר מצווה, אירועים משפחתיים או עסקיים, או סתם כדי ליהנות… ואגב, אם אתם רוצים, הצוות של "אקסטרים טקטיקל" יודע לקחת את החגיגה גם החוצה מהמרכז ואל כל רחבי הארץ – אתם רק תגידו לאן, פארקים, יערות או שטחים אחרים רחבי ידיים, והם יגיעו ועם כל הציוד יהפכו את היער או הפארק למתחם משחקים אדיר ורחב ידיים, בו ההרפתקה רק מתחילה ומי יודע איך היא תגמר…  אתם מצטרפים?

אקסטרים טקטיקל
כתובת: כברי 1, קריית חיים. פיינטבול קריית חיים
טלפון: 072-3954459
קישור לאתר אקסטרים טקטיקל
קישור לעמוד פייסבוק

אקסטרים טקטיקל: האתגרים לא נגמרים. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל

אקסטרים טקטיקל: האתגרים לא נגמרים. צילום באדיבות אקסטרים טקטיקל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר