זירת הרצח ברחוב נורדאו בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח ברחוב נורדאו בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום נגד מאבטח בכרמלית: ירה בחברו מטווח אפס והרגו

לבית המשפט המחוזי בעיר הוגש היום כתב אישום נגד תושב חיפה גאורגי ז'לקוב, המייחס לו רצח בנסיבות מחמירות של חברו דימיטרי יונגרוב. על פי כתב האישום, חרף העובדה שהמנוח גסס, נמנע הנאשם מלהזמין לו כוחות הצלה, ורק לאחר מספר דקות ובהמלצת אשתו התקשר למשטרה ודיווח על כך שירה במנוח

פורסם בתאריך: 13.9.21 13:46

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי), הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גאורגי ז'לקוב (62), תושב חיפה, בגין רצח בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי משפט. על פי כתב האישום, ז'לקוב ירה מטווח קרוב והרג את חברו דימיטרי יונגרוב ז"ל (41).

על פי עובדות כתב האישום, שהגיש עו"ד שגב אדלר, בזמן שאשתו של הנאשם ז'לקוב שהתה ברוסיה, עבר המנוח להתארח וללון בביתו של הנאשם ברחוב נורדאו בעיר. בנוסף, במספר הזדמנויות שונות, לבקשת המנוח, נתן לו הנאשם סכומי כסף לשימושו. כאשר אשתו של הנאשם שבה ארצה, היא גילתה כי המנוח מתגורר עם הנאשם, ולכן עברה להתגורר במקום אחר, תוך שהיא מבקשת מהנאשם לדאוג לכך שהמנוח יעזוב את הדירה.

 

 

עוד נטען בכתב האישום, כי במהלך חודש אוגוסט, כחודש לאחר חזרתה לארץ של האישה, הגיעו השניים לדירה. אז ביקש הנאשם ז'לקוב מאשתו להמתין לו מחוץ לבניין בזמן שהוא פועל להרחיק את המנוח. ז'לקוב נכנס לדירה והחל להתעמת עם המנוח בנוגע למגוריו בדירתו ובנוגע לשימוש שעשה בטלפון הנייד שלו. על פי כתב האישום, במהלך העימות החליט הנאשם להמית את המנוח. הוא הוציא מהכספת אקדח, שבו הוא מחזיק מתוקף עבודתו כמאבטח בכרמלית, הצמיד את הקנה אל מרכז מצחו של המנוח והציע לו להתפלל. עוד נטען, כי המנוח אמר לנאשם שאינו מעוניין להתפלל, ובשלב זה הנאשם ירה בו וגרם לפציעתו האנושה. לאחר האירוע הניח הנאשם סכין מטבח בסמוך למנוח, על מנת להציג מצג שווא, לפיו המנוח איים עליו בסכין טרם הירי.

בכתב האישום נטען, כי חרף העובדה שהמנוח גסס, נמנע הנאשם מלהזמין לו כוחות הצלה, ורק לאחר מספר דקות ובהמלצת אשתו התקשר הנאשם למשטרה ודיווח על כך שירה במנוח.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר