תעודות הוקרה למפקחים בעיריית חיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
תעודות הוקרה למפקחים בעיריית חיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

תעודות הוקרה לשני מפקחים באגף האכיפה של עיריית חיפה

אחסאן ווהבה קיבל את התעודה לאחר שלפני כחודש הצליח להביא למעצרו של חשוד בירי. יוסרא סחורי הצליחה לעצור, לאחר מרדף, רעול פנים שניסה לפרוץ לירי בעיר התחתית

פורסם בתאריך: 25.11.21 11:57

בטקס חגיגי שנערך הבוקר (חמישי) בתחנת משטרת חיפה הוענקו לאחסאן ווהבה וליוסרא סאחורי, מפקחי אגף האכיפה העירוני, תעודות הוקרה על פעילותם למיגור הפשיעה בעיר ולשמירה על ביטחון תושבי העיר.

אחסאן ווהבה, העובד באגף האכיפה העירוני זה מספר שנים, קיבל את התעודה בשל מספר פעולות מוצלחות, בהן היה מעורב בתקופה האחרונה, ביניהן אירוע ירי שאירע לפני כחודש, אשר במהלכו פעל ווהבה במהירות לאיתור החשוד בירי ולתפיסתו, ובכך הפגין נחישות וחתירה למגע הראויים לשבח.

 

יוסרא סאחורי, העובדת באגף האכיפה העירוני זה כשנה, קיבלה את התעודה לאחר שבתחילת החודש הבחינה במהלך המשמרת ברעול פנים, המנסה לפרוץ לרכב בעיר התחתית. לאחר שהחל הפורץ להימלט, ביצעה יוסרא מרדף אחריו, אשר בסיומו הצליחה לעצור אותו ובכך הפגינה נחישות וחתירה למגע הראויים להערכה.

אילן חודדה, מנהל אגף האכיפה בעיריית חיפה: "עיריית חיפה שמה לה למטרה לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה למען חיזוק תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר. יחד עם שוטרי משטרת ישראל נמשיך לפעול לאורך כל שעות היממה, למען השגת מטרה זו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר