דין דוד נגד הפועל חדרה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
דין דוד נגד הפועל חדרה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

מכבי חיפה: אוהדים זרקו חפצים על שוער היריבה, המועדון ביטל להם את המינוי

ארבעה מאוהדי מכבי חיפה נתפסו אמש על חם כשהם משליכים חפצים לעבר שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ' במשחק בסמי עופר. נגד האוהדים הוגשו תלונות במשטרה ובמקביל נשלח אליהם מכתב אשר מודיע על ביטול המינוי שלהם לאלתר ועל הרחקתם מכל אירועי הקבוצה - משחקים, אימונים ואפילו משחקי הנוער

פורסם בתאריך: 18.10.22 14:32

ארבעה אוהדים של מכבי חיפה נתפסו אמש (שני) על חם כשהם משליכים חפצים לעבר שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ' במשחק בסמי עופר.

נגד האוהדים הוגשו תלונות במשטרה, ובמקביל נשלח אליהם מכתב שמודיע להם על ביטול המינוי שלהם לאלתר ועל האופציה לרכוש כרטיסים למשחקי הקבוצה בעתיד.

במכתב לאוהדים, החתום על ידי מנכ"ל הקבוצה איציק עובדיה, נכתב: "למועדון טענות חמורות בקשר עם הפעולות בהן נקטת במשחק… אירועים חמורים אלו הסבו למועדון נזקים כלכליים ותדמיתיים כבדים. בימים אלה משקלל המועדון את נזקיו, ובכוונתו לפעול נגדך בהליכים משפטיים. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הריני להודיעך כי עד הודעה חדשה כניסתך לאירועי המועדון – ובין היתר משחקים, אימונים ומשחקי מחלקת הנוער – נאסרת עליך. בנסיבות אלו אף מתכוון המועדון להורות על ביטול המינוי העונתי שברשותך…".

מהנהלת הקבוצה נמסר: "מועדון כדורגל מכבי חיפה רואה בחומרה את תופעת זריקת החפצים וימשיך להיאבק בה. מדובר באקט אלים, העלול לפגוע במי מהשחקנים או השופטים שנמצאים על כר הדשא וכן באקט אשר פוגע במועדון תדמיתית וכלכלית וכן מבחינה מקצועית, במהלכו התקין של המשחק".

מכתב שנשלח לאוהד שהורחק מהמגרשים

מכתב שנשלח לאוהד שהורחק מהמגרשים

 

 

היתה גם נקודה חיובית במשחק אתמול, מעבר לניצחון הדרמטי על חדרה. במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, עלו שחקני שתי הקבוצות מלווים ב-22 נשים שהחלימו מסרטן השד, כאשר כולם היו לבושים בוורוד ועם קריאה אחת: "גילוי מוקדם, לכי להיבדק". הנשים הן מקבוצת "הכוח הוורוד" – קבוצה טיפולית הנתמכת על ידי עובדת סוציאלית, אשר תומכת ועוברת איתן את כל המשברים. 22 הנשים תומכות ומלוות אחת את השנייה לאורך הטיפולים.

 

שחקני מכבי חיפה עם "הכוח הוורוד", מחלימות סרטן שד (צילום: דוברות מכבי חיפה) (1)

שחקני מכבי חיפה עם "הכוח הוורוד", מחלימות מסרטן שד (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר