עו"ד אדיר צבי (צילום: מיכה בריקמן)
עו"ד אדיר צבי (צילום: מיכה בריקמן)

הבחירות ללשכת עורכי הדין: אדיר צבי יתמודד מול שאדי סרוג'י

עו"ד אדיר צבי יתמודד בבחירות לתפקיד יו"ר ועד לשכת עורכי הדין במחוז חיפה מול עו"ד שאדי סרוג'י: "החזון שלי הוא להפוך את מחוז חיפה למוביל בארץ בפן המקצועי, התרבותי והעסקי. כולי תקווה שהקמפיין לראשות הלשכה יהיה מכובד, ואני קורא גם לסרוג'י לנהוג בצורה דומה"

פורסם בתאריך: 1.5.23 09:11

עו"ד אדיר צבי הודיע על התמודדותו בבחירות לתפקיד יו"ר ועד לשכת עורכי הדין במחוז חיפה. עו"ד צבי, שמכהן כחבר ועד לשכת עורכי הדין בארבע השנים האחרונות, יתמודד מול עו"ד שאדי סרוג'י שהודיע על התמודדותו לפני כשלושה שבועות.

"לאחר יותר מ-16 שנים בתחום כבעל משרד עצמאי, כהונה של ארבע שנים כחבר ועד מחוז חיפה וכהונה כיו"ר ועדות שונות הן בלשכה הארצית והן במחוז, גמלה בי ההחלטה להתמודד לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין חיפה", מסר צבי, "כל חיי תחושת השליחות והמחויבות לקהילה, למדינה ולסביבה ליוותה אותי, במקביל להתפתחות המקצועית, בין אם בהתנדבות לשירות קרבי בחטיבת הצנחנים ולשירות מילואים פעיל שבו איבדתי חברים קרובים, ובין אם במהלך לימודיי לתואר ראשון במשפטים ולאחר מכן לתואר שני במשפטים ומינהל עסקים באוניברסיטת חיפה, המשכתי להתנדב ולתרום כרכז מחוז חיפה בעמותת לתת, באגודת הסטודנטים של האוניברסיטה, בעמותת הלב – מלחמה בעוני, בעמותת יד ריבה המסייעת בייעוץ משפטי לקשישים ולניצולי שואה ועוד".

 

 

על כוונותיו אם ייבחר אמר צבי: "החזון שלי הוא להפוך את מחוז חיפה למוביל בארץ בפן המקצועי, התרבותי והעסקי, בדגש על אחדות החברים ועל כבודנו בציבור הרחב. לצורך הגשמת החזון להפיכת מחוז חיפה למחוז המוביל גובשה נבחרת מנצחת של עורכי דין, ואין לי ספק שביחד נצליח להפוך חזון זה למציאות לטובת כולנו".

צבי קרא למערכת בחירות מכובדת: "כולי תקווה שהקמפיין לראשות הלשכה יהיה מכובד, ואני קורא גם למועמד מולי עו"ד סרוג'י לנהוג בצורה דומה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר