מרכז החינוך ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)
מרכז החינוך ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)

בית המשפט שחרר את המורה מליאו באק למעצר בית

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את בקשתו של דוד ברגר - המורה מבית הספר ליאו באק שהואשם בביצוע עבירות מין מול סוכנת משטרתית באינטרנט - להשתחרר למעצר בית בבית הוריו

פורסם בתאריך: 6.11.18 16:19

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל היום (שלישי) אחר הצהריים את בקשת הערעור של דוד ברגר – המורה מבית הספר ליאו באק שהואשם בביצוע עבירות מין מול סוכנת משטרתית באינטרנט. לדבריו של עו"ד רונן חליוה שמייצג את ברגר, בית המשפט קיבל את כל טיעוניו והורה על שחרורו של המורה לחלופת מעצר בבית הוריו בקרית אתא.

השופט אהרון משניות קיבל את בקשת הערעור שהגיש חליוה על החלטת בית המשפט השלום, אשר הורה על המשך מעצרו של ברגר עד לקבלת תסקיר שירות המבחן כדי לבחון חלופת מעצר בעניינו. בדיון הציג חליוה שתי החלטות שניתנו בדיון בבית המשפט השלום ביחס לשני מעורבים אחרים בפרשה, שהעבירות המיוחסות להם הן חמורות לכאורה מהעבירות שבהן הואשם ברגר, ובית המשפט הורה על שחרורם לחלופת מעצר בתנאים מגבילים בלי להמתין לתסקיר שירות המבחן.

בהחלטתו כתב השופט משניות: "גם אם כל ההחלטות הללו נמצאות בתוך מתחם הסבירות, אני סבור שיש צדק בטענות בא כוחו של העורר על אודות תחושה של אי צדק ואפליה בין הנאשמים, אשר כאמור כולם מעורבים באותה פרשה. ההחלטה להותיר במעצר את העורר, כאשר שני נאשמים אחרים בעבירות חמורות מאלה המיוחסות לו משוחררים מיידית לחלופת מעצר, מעוררת תחושה של אי נוחות ופגיעה מסוימת בעקרון השוויון".

 

 

מנכ"ל מרכז החינוך ליאו באק הרב אופק מאיר: "לפי הנחיית משרד החינוך, המורה אינו נמנה עוד עם צוות בית הספר ואיננו יכולים לקלוט אותו שוב. לפיכך, העובדה שהמורה שוחרר למעצר בית לא תעלה לדיון אצלנו. לצערנו, דבר מעצרו התגלה לנו על ידי התקשורת, וגם שליחתו למעצר בית נודע לנו על ידי 'כלבו – חיפה והצפון'".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר