ילדה שהותקפה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
ילדה שהותקפה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

בן 19 מואשם בביצוע עבירות מין חמורות בשמונה ילדות

כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה נגד יואב בושמיץ, בן 19, מייחס לו תשעה אישומים בגין ביצוע עבירות מין חמורות בשמונה ילדות בנות 6 שלומדות בכיתה א' בבית ספר בקריות, שבו הוא שימש סייע הוראה. מעשיו נחשפו על ידי אחת מהילדות שסיפרה על כך למורה

פורסם בתאריך: 14.1.21 13:16

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד יואב בושמיץ, בן 19, אשר מייחס לו תשעה אישומים בגין ביצוע עבירות מין חמורות בשמונה קטינות בנות 6.

לפי כתב האישום, בחודשים נובמבר-דצמבר, במסגרת שנת שירות, עסק הנאשם בפעילות התנדבותית בבית ספר יסודי בקריות בתפקיד של סייע הוראה. בתחילה עבד הנאשם כסייע בכיתה ד', ובהמשך עבד כסייע בכיתה א'. במהלך תקופת העסקתו בבית הספר שנמשכה כשלושה שבועות ביצע הנאשם עבירות מין חמורות בקטינות שלומדות בכיתה א'. הנאשם נהג לסייע לקטינות במהלך השיעור, לכרוע על ברכיו לכיוונן, ותוך כדי מתן ההסבר לבצע בהן מעשים מיניים חמורים. במקרה אחד ביצע הנאשם בשתיים מהקטינות מעשים מיניים בזמן ששטפו את ידיהן בשירותי בית הספר.

 

 

בעילות המעצר של בושמיץ נכתב כי "מדובר בביצוע עבירות במספר רב של קטינות רכות בשנים, ובמספר רב של הזדמנויות. העבירות בוצעו במהלך שעות הלימוד, בכיתה הומה ילדים, מורה וסייעת, בתעוזה רבה וללא עכבות. הנאשם ניצל את מעמדו כסייע הוראה, את פערי הכוחות ומעמדו כלפי הקטינות ואת הזדקקותן לעזרתו במטלות השיעור, ופגע בהן פגיעה חמורה ומתמשכת. מעשיו הופסקו אך בשל חשיפת המעשים על ידי אחת מהקטינות בפני המורה, מיד לאחר שביצע בה עבירת מין. המעשים המיוחסים לנאשם מלמדים על היעדר שליטה בדחפיו המיניים ועל מסוכנותו לציבור בכלל ולקטינות בפרט".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אחת שאכפת לה

    מזעזע ביותר שדבר כזה קורה!! ואף חמור מכך -שזה קורה במהלך יום לימודים, בתוך כותלי בית הספר, בכיתה מלאת ילדים תחת השגחתה של מורה וסייעת!!!
    חובה לתבוע את משרד החינוך על התרשלות בבחירת עובד (האם בכלל בדקו לו רקע פלילי, אישומים קודמים??) ואת העיריה. למרות ששום כסף לא יפצה את הבנות הקטנות על הפשע שהן עברו..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר