ליידי אגא ולילי מון (צילום: אבי כוכבי)
ליידי אגא ולילי מון (צילום: אבי כוכבי)

"מי אנחנו שנגיד לא?": סצנת הדראג החיפאית חוזרת

ביום חמישי, אחרי עיכוב של שלושה חודשים, יחזרו מלכות הדראג של ליין HaiFem לנעול את נעלי הסטילטו המחודדות ולחבוש את הפאות הצבעוניות, ויעלו בזו אחר זו אל הבמה במועדון Z-City. ליידי אגא: "יש ביקוש לדראג איכותי, דראג חיפאי, ואפילו מתל אביב באים לראות אותנו"

פורסם בתאריך: 8.1.24 13:14

לאחר שהמלחמה שיתקה את עולם התרבות ואיתו גם את חיי הלילה, סצנת הדראג החיפאית חדלה לפעול. ב-10 באוקטובר אמור היה ליין מופעי הדראג Haifem לעבור למשכנו החדש במועדון Z-City ברחוב נתנזון בעיר התחתית, אך המלחמה שיבשה את התוכניות. וכך, ביום חמישי, אחרי עיכוב של שלושה חודשים, יחזרו מלכות הדראג של ליין HaiFem לנעול את נעלי הסטילטו המחודדות ולחבוש את הפאות הצבעוניות, ואל הבמה יעלו בזו אחר זו ליידי אגא, לילי מון, ג'ואנה רוס, סוויטי נייטמר ודיספוריה, וייתנו את הנאמברים שהן עבדו עליהן כל הזמן הזה.

שני אגא, הלא היא ליידי אגא, כבר מתרגשת: "חוץ ממני ומבת זוגי לורן אגם (לילי מון; ב"כ), שמנהלות את הליין, יש דראגיסטיות שמתחלפות כל הזמן. ה-HaiFem הוא הליין הכי נכון בחיפה. הוא הוקם במאי 2023 מתוך הבנה שלהייפרס קווינס כמוני וכמו בת הזוג שלי אין במות, ולכן החלטנו ליצור מרחב שאין בו דבר כזה פילר ושנותן במה לכל קהילת הדראג בעיר. אנחנו מתכננות להקים ליין בת למתחילים, מתוך אמונה שאם לא ייתנו לנו במה, אנחנו נייצר אחת. עברנו ל-Z-City לבמה גדולה יותר, ויש לנו קהל קבוע שהולך וגדל".

 

 

כמו נישות אחרות בחיי הלילה שחוזרות אט אט לסוג של שגרה, גם אגא חשה שזה הזמן הנכון, בעיקר כשהדרישה לכך באה מהקהל. "התגעגענו לבמה ורצינו נורא לחזור", היא אומרת, "לא היינו חוזרות אם לא היו מבקשים מאיתנו. יש לנו קבוצת ווטסאפ עם הקהל שלנו וגם חשבון אינסטגרם, ושם העלינו סקרים ושאלנו אם רוצים שנחזור או שזה נשמע מנותק בימים אלו. אנשים אמרו 'כן, בבקשה', והיתה היענות גדולה ומדהימה. יש גם אמנים שרוצים להופיע אצלנו. הבנו שצריך לחנוך את המקום, וגם אלכס שניידר, הבעלים של Z-City, אמר 'יאללה, בואו נחזור כבר'. כשהבנו שכולם רוצים, מי אנחנו שנגיד לא?".

נראה שהז'אנר הזה מיועד לקהל מצומצם מאוד. יש לזה ביקוש בחיפה המנומנמת?

"תתפלא, בחיפה יש כמה ליינים של דראג, אבל אנחנו בין הכי גדולים והכי מוכרים. הייחודיות שלנו היא שאנחנו לא מתפשרות. המטרה שלנו היא להביא את אווירת הדראג הישראלית לחיפה, ואנחנו נביא לפה כוכבות. אנחנו מייצרות תרבות קווירית בחיפה. וזה מתבטא בקהל שהולך וגדל. יש ביקוש לדראג איכותי, דראג חיפאי, ואפילו מתל אביב באים לראות אותנו".

ליין ה- Hai-fem יתקיים ביום חמישי הקרוב במועדון הזד סיטי, רחוב נתנזון 10, בשעה 21:00.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר