התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)
התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)

התיאטרון קיבל אישור לקיום הופעות עד 100 איש

מנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך אישר לתיאטרון העירוני חיפה לקיים הופעות ל-100 איש באוויר הפתוח בחצר הווילה הסמוכה לתיאטרון. מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי: "מהיום אנחנו מעלים הילוך". הערב יופיע בחצר הווילה הזמר דן תורן

פורסם בתאריך: 13.8.20 15:27

התיאטרון העירוני חיפה קיבל אישור לקיים הופעות ל-100 איש באוויר הפתוח במתחם הווילה – חצר הווילה הסמוכה לתיאטרון.

אתמול (רביעי), בעקבות המתווה שהוסכם בין משרד התרבות והספורט למשרד הבריאות לגבי קיום אירועים באוויר הפתוח במתכונת של קפסולות עד 500 איש, פנתה מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי למנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך וביקשה הבהרות. במכתב התשובה של פרויליך שהגיע היום נכתב כי "בכפוף לקיום כלל ההנחיות מ-11 באוגוסט, הריני מאשר קיום פעילות תרבות במתכונת קפסולות באוויר הפתוח במתחם הווילה עד 100 איש. למען הסר ספק, אישור זה כפוף לתקנות ולצווים שנקבעו לצורך המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה וכפי שייקבעו מעת לעת, ולפי כל דין. על המקום לעקוב אחר העדכונים וההנחיות המחייבות כפי שייקבעו. לידיעתכם, תתבצע בקרה על העמידה בהנחיות המחייבות".

למעשה, משרד התרבות והספורט מאשר לתיאטרון לקיים פעילות תרבותית של עד 500 איש, אך בגלל גודלו של מתחם הווילה ניתן לקיים במקום אירועים של עד 100 משתתפים, במקום 30 שאושרו עד כה. בתיאטרון כבר מתכננים להעתיק אירועים לגן בנימין, שם ניתן יהיה לקיים אירועים עם מספר משתתפים גדול יותר.

 

 

בן צבי, חוזרים לפעילות?

"תיאטרון חיפה היה התיאטרון הרפרטוארי הראשון שפתח את דלתותיו לקהל לאחר שהמתווה הראשון אושר ב-21 ביוני, אך לצערנו הרב, לאחר שש הצגות בלבד נאלצנו לסגור שוב בגלל הגל השני של הקורונה. תיאטרון חיפה המשיך בפעילות מצומצמת במשך כל ימי הקורונה, ומהיום אנחנו מעלים הילוך ועל כך אני מאושרת. תוכנית הקיץ שלנו בנויה מהצגות, ממופעי מוזיקה אקוסטיים, מהצגות ילדים, משעות סיפור, מהקרנת סרטים ועוד, והכל באווירה נעימה תחת כיפת השמים, בר מגוון ולפעמים אפילו בריזה מהים, והכל בחצר הווילה שלנו שהיא בעצם אולם אירועים תחת כיפת השמים. כבר הערב בשעה 21:00 ייהנו חובבי התרבות מהופעה אקוסטית של הזמר דן תורן בחצר הווילה, הכל לפי תנאי התו הסגול".

בן צבי הוסיפה: "אני שמחה לבשר שהדוחות הכספיים של שנת 2019 אושרו, ולתיאטרון יש גידול בהכנסות העצמאיות של כ-8.5 אחוז, גידול בשורת הרווח של כמיליון שקל, והכי חשוב – גידול של 35 אחוז בסך ההכנסות ממכירות חוץ ברחבי הארץ, שזהו בעצם גידול במדד הפופולריות אשר מציב אותנו במקום גבוה מאוד ביחס לשאר התיאטראות בארץ".

 

ניצה בן צבי (צילום: מוטי מילרוד)

ניצה בן צבי (צילום: מוטי מילרוד)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מיכל

    מה באשר לאי הסדרים הכספיים והדוחו"ת החסרים שתיאטרון חיפה מסרב להעביר? מה באשר למיעוט המינויים שהולכים ומתמעטים ולמיעוט ההפקות? ניצה בן צבי ומשה נאור גרים במרכז, מסרבים לגור בחיפה וכמוהם כל קבוצת השחקנים שאגב, לנוחותם, החזרות גם נערכות בתל אביב. למה אתם לא מפרסמים את גובה משכורות העתק בתיאטרון חיפה על מינימום תפוקה?

  2. ככה וככה לא באים יותר מ100 לתיאטרון

    זה לא כדורגל,לא אייל גולן ולא עומר אדם
    כמה אנשים כבר באים לתיאטרון חיפה?בערך כמו מספר המגיבים לכתבה הזו:)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר