בית הספר המגינים
בית הספר המגינים

בגלל אלימות של תלמיד ואביו: היום (שישי) לא יתקיימו לימודים בבית הספר מגינים בקרית חיים

מקרה אלימות קשה אתמול (חמישי) בבית ספר מגינים בקרית חיים. תלמיד תקף תלמידים אחרים ולאחר מכן גם מורה. אביו שהגיע לבית הספר תקף מילולית את המנהלת והיועצת החינוכית. הסתדרות המורים הודיעה, כי הלימודים בבית הספר יחלו היום באיחור של שעה, אולם בהנהגת ההורים החליטו על השבתה ליום שלם עקב מקרי אלימות חוזרים ונשנים

פורסם בתאריך: 16.12.21 20:32

הנהגת ההורים בבית הספר היסודי מגינים בקרית חיים הודיעה אמש (חמישי), כי היום (שישי) תשבית את הלימודים בבית הספר, בעקבות מקרה אלימות קשה שאירע אתמול. ככל הידוע, מדובר בתלמיד שהיכה תלמידים אחרים ולאחר מכן תקף גם מורה. עוד נודע, כי אביו של התלמיד, שהגיע לבית הספר, תקף מילולית את המנהלת והיועצת החינוכית.

בהודעה שהוציאה אמש הסתדרות המורים נמסר: "מחר, יום שישי, הלימודים בבית הספר מגינים יחלו בשעה 09:00, זאת בעקבות מקרי אלימות שהופנו כלפי הצוות החינוכי מצד תלמיד הלומד בבית הספר ואביו. תלמידים לא יוכנסו לשטח בית הספר לפני כן. התלמיד המדובר תקף באלימות פיזית מורה המלמדת בבית הספר, ואת האלימות המילולית הפעיל האב נגד המנהלת והיועצת החינוכית. בעקבות המקרים הצוות שוקל להגיש תלונה במשטרה נגד האב. התלמיד הורחק מבית הספר. בין השעות 09:00-08:00 תיערך הסברה לצוות ההוראה על ידי יו"ר סניף חיפה והמרחב בהסתדרות המורים, עדנה דוד".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר מגינים, ברוך שמאילוב, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות", כי חרף החלטת הסתדרות הלימודים להשבית את הלימודים לשעה, בהנהגת ההורים הוחלט להשבית את הלימודים למשך כל היום.

שמאילוב: "אנחנו משביתים את הלימודים ליום שלם ולא לשעה. אני לא עובד לפי ההתנהלות של הסתדרות המורים. הרי זה מקרים שקורים כל הזמן, מאותם הילדים, וכל הזמן אני מציף את זה ושולח פניות למשרד החינוך במחוז חיפה ומיילים לכל מי שצריך – וכל פעם אומרים לי 'סבלנות סבלנות'. אמרתי לכל הגורמים שאין לי שום דבר נגד ילד כזה או אחר, אבל צריך להתאים מסגרות לכל ילד וילד. לפעמים ילד לא יכול להשתלב בכיתה של 35 תלמידים, והוא צריך מסגרת שמתאימה לו, וכל פעם אומרים לי 'סבלנות סבלנות'".

הוסיף שמאילוב: "היום שוב אני שומע מהורים ומבית הספר שתלמיד היכה מורה ותלמידים, עשה ברדק, ואז האבא בא לאסוף את הילד, ועוד תקף מילולית את המנהלת. אני אמרתי 'די. לא יכול להיות, שכשאני אומר לכם שצריך לעשות עם זה משהו תגידו שאסור להשבית, ופתאום שתוקפים מורה אתם מחליטים להשבית לשעה'. אז לא. אני משבית ליום שלם. אלימות צריך למגר. לא יכול להיות שימשיכו עם האלימות הזו".

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד: "אני מגנה כל גילוי של אלימות כלפי צוותי ההוראה. המצב הפך לבלתי נסבל. כל יום שומעים על מקרה אלימות חדש במערכת. משרד החינוך צריך להתעורר כי בקצב הזה לא יישארו עובדי הוראה שיסכימו ללמד".

ממשרד החינוך נמסר: "אנו מגנים כל מקרה של אלימות בכלל וכלפי עובדי הוראה בפרט. באשר למקרה הנ"ל יצוין כי כל אירוע אלימות המתרחש על ידי תלמידים מטופל בדרכים חינוכיות תוך בניית תוכניות מערכתיות לפתרון קונפליקטים באמצעות שיח מכבד. באשר להתנהלות ההורה, אנו רואים בחומרה רבה אלימות הורים כלפי צוותי הוראה והנחינו את הנהלת בית הספר לערב גם את רשויות החוק".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר