בית הספר עירוני ג'
בית הספר עירוני ג'

תלמידים בעירוני ג' צילמו בנות ללא ידיעתן והעלו לאינסטגרם

תלמידים מחטיבת הביניים בעירוני ג' צילמו בנות משכבת כיתות ז' מזוויות שונות כשהן יורדות במדרגות, והעלו את התמונות לאינסטגרם ללא ידיעתן וללא אישורן. הנהלת בית הספר דיווחה למשטרה על האירוע. משרד החינוך: "רואים בחומרה רבה את האירוע ומגנים את התופעה"

פורסם בתאריך: 1.11.22 11:19

תלמידים מחטיבת הביניים בבית הספר עירוני ג' צילמו בנות משכבת כיתות ז' מזוויות שונות כשהן יורדות במדרגות, והעלו את התמונות לאינסטגרם ללא ידיעתן וללא אישורן. בעקבות המקרה דיווחה הנהלת בית הספר על האירוע למשטרת חיפה ולמוקד 105 – מוקד משטרתי ארצי שמטפל בהטרדות ובהכפשות ברשתות ובהטרדות סייבר.

גורם בבית הספר מסר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי התמונות פורסמו בעוד מקומות ברשתות החברתיות ופגעו מאוד בבנות. לאחר האירוע, שהתרחש בשבוע שעבר, פרסמו מנהלת חטיבת הביניים רבקה גינזבורג ומנהלת בית הספר לילך שני רומנו הודעה לתלמידים, להורים ולאנשי הצוות, שבה נכתב: "״הובא לידיעתנו שהועלו לרשתות החברתיות תמונות בלתי הולמות של בנות משכבת ז', ללא ידיעתן וללא אישורן. נעשה בירור פנימי בבית הספר בעזרת הבנות הפגועות. למיטב הבנתנו, התמונות היו ללא פנים וללא ציון שמות, אך למרות זאת מדובר בעניין חמור מאוד שאיננו מקובל בבית הספר ומחוצה לו".

השתיים הוסיפו במכתבן כי קהילת בית הספר כולה מגנה את המעשה וכי העניין נמצא בבדיקה של משטרת חיפה: "מפקחת בית הספר במשרד החינוך במחוז וסגנית ראש מינהל החינוך בעירייה עודכנו, וכן יו"ר ועד ההורים של בית הספר". המנהלות ציינו עוד כי לאחר שנודע להן על האירוע התקיימו מעגלי שיח בכל כיתות ז' ובהמשך בכל בית הספר: "״אנחנו מעריכים את השיח ואת שיתוף הפעולה של התלמידים, ההורים וצוות בית הספר, ובטוחים שביחד נצליח לחנך לשמירה על הפרטיות ולכבוד הדדי".

 

 

יו"ר ועד ההורים בעירוני ג' אורית ואזנה: "מה שקרה לא מקובל לא עלינו, לא על התלמידים ולא על הצוות. שכבת כיתות ז' עוברת השנה איזשהו משבר התאקלמות. עם זאת, אני לא מודאגת כי ברגע שהעניין נודע, ההנהלה, המחנכות וכל הצוות פעלו במשך יומיים כמו שצריך, טיפלו בנושא והרגיעו. ההנהלה יודעת מיהם התלמידים שעשו את זה, וטיפלה בנושא מול מוקד 105, ההורים והתלמידים. מי שהיה אחראי לאירוע נענש".

בית הספר עדכן אתכם במה שקרה?

"בוודאי. יש שקיפות מלאה ואנחנו הולכים ידי ביד עם ההנהלה. אני מקווה שאירוע כזה לא יחזור על עצמו. מחר (רביעי) יש לנו ישיבת ועד הורים, וכמובן שהנושא הזה יעלה ויתקיים דיון".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה רבה את האירוע ומגנים את התופעה. הנושא טופל משמעתית וחינוכית בתוך כותלי בית הספר. ההורים של התלמידים המעורבים זומנו לשיחה עם הנהלת בית ספר ועם הצוות החינוכי, וכמו כן התקיימו מעגלי שיח על ידי קבוצה מתלמידי בית הספר בשיתוף עם הצוות החינוכי והייעוץ, שהתכנסו ותכננו פעילויות למניעת התופעה בכל כיתות בית הספר על מנת שמקרים אלו לא יישנו בעתיד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הם צילמו גם את התחת שלהם ועוד מלא תמונות שאסור להם לכתוב ואחר כך כתבו לילדה על הלוקר יא בת זונה והבית ספר לא עושה כלום רק יומיים הילדים שעשו את זה לא באו לבית ספר ילדות מפחדות לצאץ מהכיתות פשוט בושה חרא בית ספר לכו לריאלי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר