התלמידים יוצרי הסרט (צילום: בית הספר עירוני ה')
התלמידים יוצרי הסרט (צילום: בית הספר עירוני ה')

סרט של תלמידי עירוני ה' זכה במקום השני בתחרות בניו יורק

הסרט "שעת מבחן" זכה במקום השני בתחרות סרטי תלמידים בינלאומית שהתקיימה במסגרת פסטיבל הסרטים בניו יורק. הסרט עלה לשלב הגמר מתוך 5,000 סרטים של יוצרים צעירים מכל העולם. מנהלת בית הספר עירוני ה' חגית לוי: "זוהי המצוינות במבט אישי"

פורסם בתאריך: 21.11.22 08:58

הישג למגמת הקולנוע והתקשורת בתיכון עירוני ה': הסרט "שעת מבחן" ("Trying Times") זכה במקום השני בתחרות סרטי תלמידים בינלאומית שהתקיימה השבוע במסגרת פסטיבל הסרטים בניו יורק. הסרט השתתף בתחרות לאחר שעלה לשלב הגמר מתוך 5,000 סרטים של יוצרים צעירים מכל העולם. באירוע הסיום שהתקיים בזום נכחו 500 תלמידים ומורים מרחבי העולם והוענקו הפרסים בקטגוריות שונות.

"שעת מבחן" זכה במקום השני בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, ומנהל הפסטיבל מארק לצ'ינסקי התייחס לזכייה ואמר: "אהבנו את היצירתיות ואת המסר החזק של הסרט".

"שעת מבחן" מספר את סיפורו של יונתן, נער מתבגר, שמגלה פתאום כי יש לו יכולת לחזור בזמן אל סיטואציות שהוא כבר היה בהן בעבר. מצד אחד, היכולת הזו מקנה ליונתן מעמד של צעיר חכם ומצליח, אך מצד שני היא מביאה אותו לאובססיה של דיוק ופוגעת במצבו הנפשי.

 

הסרט "שעת מבחן"

הסרט "שעת מבחן"

 

 

את הסרט יצרו בוגרי מגמת הקולנוע והתקשורת של תיכון עירוני ה': הבמאי איתמר דרדיקמן איתמר, המפיקה עלמה בריגר, הצלם שובל דהן, העורך מיכאל שלימוביץ ועיצוב הפסקול עידו טל. את מגמת הקולנוע מוביל מושיקו הקמן לצדה של אנט וינס-דוד שמובילה את מגמת התקשורת.

מנהלת בית הספר עירוני ה' חגית לוי: "מגמת הקולנוע בעירוני ה' מצליחה להרקיע לפסגות חדשות מדי שנה, הרבה בזכות צוות המורים שמשקיע נשמה ומקצועיות בליווי של התלמידים לאורך כל הדרך. זוהי המצוינות במבט אישי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר