שביתה בבתי הספר
שביתה בבתי הספר

ביום ראשון: שביתה בחטיבות הביניים ובתיכונים

יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז הודיע לשר החינוך יואב קיש על שביתת אזהרה בת יום אחד בחינוך העל יסודי, שתתקיים ביום ראשון: "לבקשתך המתנתי 14 יום נוספים שבמהלכם המשא ומתן על תנאי השכר של המורים לא רק שלא התקדם בשום צורה אלא להיפך". גם בבית בירם של הריאלי לא יתקיימו לימודים

פורסם בתאריך: 3.2.23 12:40

יו"ר ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים רן ארז הודיע היום (שישי) על שביתת אזהרה בת יום אחד בחינוך העל יסודי, שתתקיים ביום ראשון.

במכתב ששלח לשר החינוך יואב קיש כתב ארז: "בהמשך למכתביי אליך וגם לדבריי אליך בעל פה, ועל אף שלבקשתך המתנתי 14 יום נוספים שבמהלכם המשא ומתן על תנאי השכר של המורים לא רק שלא התקדם בשום צורה אלא להיפך, אני מודיע לך שביום ראשון, 5 בפברואר, תתקיים שביתת אזהרה של יום אחד בחינוך העל יסודי בישראל".

את מכתבו לשר סיים ארז בכך שהוא "מקווה ששביתה זו תחולל מהפך בהתנהלות המדינה כלפי מורי החינוך העל יסודי בישראל".

 

 

בעקבות הודעתו של ארז, גם המורים בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי – כיתות ט'-י"ב – ישבתו. בהודעה שפרסם מנהל סניף בית בירם מנדי רבינוביץ' צוין כי "לא יתקיימו לימודים, ובכלל זה מבחנים או כל פעילות אחרת בקמפוס או מחוצה לו".

באשר לחטיבת הביניים בריאלי (כיתות ז' ו-ח') עדיין לא התקבלה החלטה. יצוין כי גם בחטיבת היסוד של הריאלי מלמדים מורים רבים אשר חברים בארגון המורים, וגם לגביהם עדיין לא הוחלט.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר