הבדיקות שנערכו בחדר המורים ביום שישי (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה, מחוז חוף)
הבדיקות שנערכו בחדר המורים ביום שישי (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה, מחוז חוף)

אירוע מתגלגל: עובדת ניקיון התעלפה בחדר המורים בריאלי אחוזה

אתמול, יומיים בלבד לאחר ההרעלה שגרמה לפינויו של סניף אחוזה יסודי של בית הספר הריאלי, עובדת ניקיון התעלפה במהלך ניקיון חדר המורים. העובדת פונתה לבית החולים ושוחררה לביתה, חדר המורים נסגר עד להודעה חדשה. אף תלמיד לא נפגע באירוע

פורסם בתאריך: 27.2.23 16:15

עובדת ניקיון בסניף יסוד ריאלי אחוזה התעלפה אתמול (ראשון) במהלך ניקיון חדר המורים, שבו אירעה ביום שישי הרעלה שגרמה לפינויו של בית הספר. – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". העובדת פונתה לבית החולים, וחדר המורים נסגר עד להודעה חדשה. אף תלמיד לא נפגע באירוע.

כזכור, בעקבות ההרעלה ביום שישי פונו חמישה מורים ואנשי סגל ותלמיד אחד לבית החולים לאחר שחשו ברע. בשירותי הכבאות וההצלה מסרו לאחר האירוע כי מקור ההרעלה הוא חומר ריסוס שפוזר במטבח בסביבת כוסות השתייה שעמדו שם. נציג תאגיד המים מי כרמל ביצע דגימה במקום, ומהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי לא נדרשת בדיקה נוספת. בתום האירוע עבר חדר המורים ניקוי וחיטוי, שכנראה לא הספיק.

 

 

בעקבות המקרה אתמול מסר בית הספר הריאלי בתגובה: "עובדת ניקיון שעסקה אתמול בחיטוי חדר המורים במתחם יסוד אחוזה חשה ברע. היא נבדקה בחדר מיון, שוחררה לביתה ומצבה טוב. מכשיר המים נלקח לבדיקה, וחדר המורים נסגר עד להשלמת הבירור בנושא על ידי גורמי המקצוע. יודגש כי כל התלמידים חשים בטוב והלימודים מתנהלים באופן שגרתי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר