גן לחינוך מיוחד (צילום: דוברות עיריית חיפה)
גן לחינוך מיוחד (צילום: דוברות עיריית חיפה)

ברביעי: מפגש היכרות עם גני החינוך המיוחד

ביום רביעי יקיימו מינהל החינוך בעיריית חיפה ומשרד החינוך מפגש היכרות עם גני החינוך המיוחד בעיר. במפגש יקבלו ההורים הסבר על הגנים התקשורתיים ועל הגנים ההתפתחותיים, ויוצגו תהליך ההרשמה לגנים, תוכניות הלימודים והמערך הטיפולי הפרארפואי

פורסם בתאריך: 13.3.23 12:33

מינהל החינוך בעיריית חיפה ומשרד החינוך יקיימו מפגש היכרות עם גני החינוך המיוחד בעיר. המפגש ייערך ביום רביעי בשעה 17:00 בבית פסג"ה ברחוב דרך הים 202.

מטרתו של המפגש היא להקל על ההורים לילדי הגיל הרך אשר נפגשים בפעם הראשונה עם המסגרות העירוניות לילדי החינוך המיוחד. במפגש יקבלו ההורים הסבר על הגנים התקשורתיים ועל הגנים ההתפתחותיים, ויוצגו תהליך ההרשמה לגנים, תוכניות הלימודים והמערך הטיפולי הפרארפואי אשר מותאם לצרכים שעמם מתמודד כל ילד.

 

 

ממינהל החינוך בעירייה נמסר: "גני החינוך המיוחד הם חממה לילדים בעלי לקויות מורכבות, והם מפתחים את יכולותיהם של הילדים ושל בני משפחותיהם להשתלב בחברה. בגנים אלה מתבצעת עבודת צוות רב מקצועית וניתנים טיפוליים פרארפואיים על ידי צוות של קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים ומטפלים בספורט. הטיפולים ניתנים באופן פרטני וקבוצתי, תוך תשומת לב ממוקדת בצרכים של כל ילד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר