גן רוזמרין
גן רוזמרין

הורים טוענים: ילדים נפגעים פיזית בשל היעדר סייעת שנייה

הורים לילדים בגן רוזמרין בקרית חיים, שבו לומדים ילדים בני 3 ו-4, טוענים כי הגן פועל עם סייעת אחת בלבד, ובשל כך ילדיהם נפצעים. לטענתם, רוב הפניות של ועד הגן בנושא לעיריית חיפה ולאגף החינוך לא נענו: "העירייה מתאכזרת אלינו. לא רואים אותנו, כאילו אנחנו שקופים"

פורסם בתאריך: 9.5.23 10:17

גן רוזמרין בקרית חיים פועל עם סייעת אחת בלבד, וההורים טוענים כי בשל כך נפגעים הילדים פיזית. גן רוזמרין הוא גן טרום טרום חובה וטרום חובה לגילאים 3 ו-4, וההורים מציינים כי התקן לגן הוא שתי סייעות וכי מתחילת השנה יש בעיות עם נוכחות של סייעת שנייה באופן רצוף וקבוע. לטענתם, רוב הפניות של ועד הגן בנושא לעיריית חיפה ולאגף החינוך לא נענו.

"אם כבר היה מענה טלפוני, כשהם שמעו שאנחנו מתקשרים לגבי גן רוזמרין השיחה נותקה לנו בפנים", אומרת אם לפעוט בגן, "האם צריך לחכות לאסון כדי שישימו לב לבקשות של ההורים? אנחנו לא מצליחים להתרכז בעבודה כי אנחנו חושבים רק איך הילדים מסתדרים בגן ומה קורה איתם. במהלך השנה, כשהיתה רק סייעת אחת, היו פעמים שבאנו להוציא את הילדים מהגן כי חששנו שחלילה יקרה משהו. זה לא באשמת הצוות, אבל אי אפשר להתייחס בו זמנית ל-32 ילדים, זה פשוט לא עובד".

 

 

אם נוספת: "די, נמאס לנו. המצב הפך למסוכן. מתחילת השנה משחקים איתנו עם העניין הזה של עוד סייעת. לא רק שבאגף החינוך לא שולחים סייעת שנייה, הם גם לא עונים לטלפונים, לא מסבירים ולא נותנים שום מענה. הם נותנים לנו לשבור את הראש. כשמתקשרים אליהם אף אחד לא עונה. אם חלילה יקרה אסון בגן, אף אחד לא ייקח אחריות. כמה וכמה פעמים במהלך השנה, כשהיתה רק סייעת אחת, גילנו שילדים נפלו בחצר ולא היה בכלל מי שראה את זה כי הגננת והסייעת הבודדת טיפלו בילדים אחרים. גילינו גם שלא היה מי שילווה את הילדים לשירותים, והם פספסו. בגילאים האלה ילדים נושכים האחד את השני או מרימים ידיים מדי פעם, ואין מי שייתן מענה כשזה מתרחש. זו פשוט קטסטרופה. העירייה מתאכזרת אלינו בצורה מזעזעת, אף אחד בעירייה, ובאגף החינוך בפרט, לא מתייחס אלינו. לא רואים אותנו, כאילו אנחנו שקופים. הילדים שלנו זה דבר הכי יקר לנו, ואנחנו רוצים רק בטובתם".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

גן רוזמרין

גן רוזמרין

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר