בית הספר עירוני ה' (צילום: דוברות עיריית חיפה)
בית הספר עירוני ה' (צילום: דוברות עיריית חיפה)

תלמידי עירוני ה' וגבריאלי זכו בפרס נוער יוצר שינוי

תלמידי כיתה י' בעירוני ה' זכו בפרס בזכות יוזמה לשילוב מעורבות חברתית עם מקצועות הביולוגיה והתקשורת, והפרויקט עסק בפגיעות הסביבתית והחברתית שיוצרת תעשיית האופנה. תלמידי גבריאלי הוציאו לאור עיתון שמטרתו היא להתמודד עם תופעת האלימות הפיזית והמילולית בקרב ילדים ובני נוער

פורסם בתאריך: 28.5.23 14:41

שני בתי ספר חיפאיים – תיכון עירוני ה' ובית הספר היסודי גבריאלי – זכו בפרס נוער יוצר שינוי לשנת הלימודים תשפ"ג. את התחרות הארצית מוביל משרד החינוך כחלק ממדיניות של עידוד תלמידים ליזמות חברתית שמתפרשת מכיתה א' ועד לכיתה י"ב.

תלמידי כיתה י' בעירוני ה' זכו בפרס בזכות יוזמה שהציגו לשילוב מעורבות חברתית עם מקצועות הביולוגיה והתקשורת. הפרויקט עסק בפגיעות הסביבתית והחברתית שיוצרת תעשיית האופנה – השימוש בכימיקלים ופליטת גזי החממה בתהליך הייצור ותרבות הצריכה המופרזת. הם יצרו סרטונים אקטיביסטיים שמטרתם היא להסביר לבני הנוער כיצד ניתן להתמודד עם התופעה באמצעות צמצום הצריכה, קניית ביגוד מיד שנייה ורכישת קולקציות שיוצרו בתהליכים סביבתיים או בעיצוב מקומי. לאחר מסע ההסברה קיימו בבית הספר שוק קח- תן של בגדי יד שנייה.

 

 

תלמידי גבריאלי הוציאו לאור עיתון שמטרתו היא להתמודד עם תופעת האלימות הפיזית והמילולית בקרב ילדים ובני נוער בחברה הישראלית. העיתון, פרי עטם ושפתם של התלמידים, הופץ לכל תלמידי בית הספר והוריהם.

 

בית הספר גבריאלי (צילום: יאנה אסמר)

בית הספר גבריאלי (צילום: יאנה אסמר)

 

ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק בירכה את בתי הספר הזוכים ואת המורים המלווים על עידוד היוזמות של התלמידים ועל הכלים שבהם התלמידים בחרו להשתמש על מנת להעביר מסרים ערכיים וחשובים.

טקס קבלת הפרסים יתקיים בהיכל התיאטרון במגדל העמק ב-7 ביוני בחסות מנכ"ל משרד החינוך אסף צלאל, יו"ר עמותת הרוח הטובה יוצרים שינוי רפי אלול וסמנכ"ל מיזמי החזון בקרן אריסון קינן רבינו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר