גן אביב בקרית חיים
גן אביב בקרית חיים

ההורים ביקשו לנכש עשבייה מחשש לנחשים, העירייה השיבה: אין תקציב

הורים לילדים על הרצף האוטיסטי בגילאים 3 ו-4 שלומדים בגן אביב בקרית חיים טוענים כי ילדיהם חשופים לנחשים שמסתובבים בעשבייה שצמחה פרא ליד הגן, וכי פניותיהם לעיריית חיפה על מנת שזו תנכש את השטח לפני שיקרה אסון נענו כי אין תקציב לכך: "לא מבינים למה העירייה מתנכלת לילדים על הרצף בקרית חיים"

פורסם בתאריך: 20.6.23 14:46

ילדים על הרצף האוטיסטי בגילאים 3 ו-4 שלומדים בגן אביב בקרית חיים חשופים לנחשים שמסתובבים בעשבייה שצמחה פרא ליד הגן, ולטענת ההורים, פניותיהם לעיריית חיפה על מנת שזו תנקה את השטח לפני שיקרה אסון נענו כי אין תקציב לכך.

יצוין שעד לפתיחת שנת הלימודים הנוכחית שכנה במבנה לשכת קרית חיים של הפיקוח העירוני, וההורים מדגישים כי באותם הימים דאגו בעירייה לנכש באופן קבוע את השטח. לדבריהם, משעבר המבנה לשימוש הגן, בעירייה לא מוצאים תקציב לטפל בבעיה.

אב לילד בגן אביב: "אלה ילדים שלא יכולים להגיד 'אמאל'ה, הנה נחש'. בעירייה רוצים שילדים ייפגעו? נחש ארסי יכול להרוג ילד קטן בקלות. יש בגן 20 ילדים".

 

 

פניתם לעירייה?

"כן, כבר שבועיים שאני רודף אחריהם ואומרים לי שאין תקציב. אני לא מבין למה העירייה מתנכלת לילדים על הרצף האוטיסטי בקרית חיים. למה הם צריכים לסבול? בגן צדף, שגם הוא גן לילדים על הרצף האוטיסטי בקרית חיים, לומדים במבנה מוזנח עם ביוב שפרץ, ואצלנו יש נחשים ליד הגן. למה זה מגיע לנו? תושבי קרית חיים נחשבים פחות? אנחנו בקיץ, וזה רק עניין של זמן עד שהנחשים ייכנסו לגן, אז למה מחכים?".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

גן אביב בקרית חיים

גן אביב בקרית חיים

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שטויות... כל הנחשים נמצאים בחסן שוקרי

    חפשו בלשכה.
    ממש מסוכנים —כל מי שלא יס מן. מקבל הכשה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר