תלמידי בית הספר רעות לאמנויות מארחים חיילי יחידה מפיקוד העורף (צילום: דוברות עיריית חיפה)
תלמידי בית הספר רעות לאמנויות מארחים חיילי יחידה מפיקוד העורף (צילום: דוברות עיריית חיפה)

תלמידי רעות מארחים יחידה של פיקוד העורף

הורים ותלמידים מבית הספר רעות לאמנויות נרתמו לספק ציוד ליחידה של פיקוד העורף שמתארחת במבנה התיכון של בית הספר עד לסיום המלחמה. גם בבתי הספר עירוני ה' וליאו באק התגייסו התלמידים למען החיילים ותושבי הדרום

פורסם בתאריך: 10.10.23 18:22

הורים ותלמידים מבית הספר רעות לאמנויות התגייסו לספק ציוד ליחידה של פיקוד העורף, שעיריית חיפה אישרה לה לשהות במבנה התיכון של בית הספר עד לסיום המלחמה. בהודעה ששלחה הנהגת ההורים הבית ספרית להורים נכתב כי בגלל המצב החיילים הגיעו ללא אספקת מזון ומוצרי היגיינה.

סגנית ראש מינהל החינוך בעירייה טלי שטיינברג: ״קיבלנו אתמול (שני) פנייה לאפשר ליחידה של פיקוד העורף להתארח בבית הספר. הם ביקשו מקום ללון ולשהות בו בזמן שהם נמצאים בעיר, ובית הספר רעות לקח את הנושא על עצמו. הנהלת בית הספר, מועצת התלמידים והנהגת ההורים נרתמו לעניין ודאגו לכל מחסורם. הם ממש מפנקים את החיילים. ההורים הביאו שולחנות והעמיסו עליהם מכל טוב, ממש חגיגה לעיניים. נהדר לראות ילדים מקסימים שרק רוצים לעזור, לסייע, להתנדב ולתמוך. זו יוזמה יפה ומרגשת, עם ישראל במיטבו".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אייל טל: "מנכ"ל בית הספר אופיר שדמי הודיע לי על הגעתה של היחידה. אמרו לנו שהחיילים מגיעים רק עם מדים, גופיות ותחתונים, ובלי ציוד אישי מספיק. הגעתי לבית הספר כדי לארגן אותו מבחינה לוגיסטית לקליטת חיילי היחידה, העירייה סייעה במזרונים, ובמקביל פניתי למועצת התלמידים ולהורים כדי להתארגן להשלים את הציוד החסר. החיילים באמת הגיעו עם ציוד מינימלי שכלל חמישיות (מנות קרב; ש"מ). תוך כדי שהותי במקום שמעתי את אחד החיילים אומר 'מתי יש אוכל? אני רעב, לא אכלתי מהבוקר'".

 

 

לדבריו של טל, "מאוחר יותר הגיעו תרומות ממרכז איסוף תרומות בנוה דוד ומארגון אחים לנשק שנציג מטעמם הגיע למקום עם מזון. אנחנו הצטרפנו היום כשהציוד והמזון החל לזרום בכמויות עצומות. המצב הגיע לכך שערמנו חלק בארגזים להמשך השהייה. ביקשתי מההורים שלא יביאו יותר מזון כי חבל לזרוק. באמת כל הכבוד לתלמידים ולהורים על ההיענות המהירה ועל התרומות ברוחב לב".

בתוך כך, גם קהילת בית הספר עירוני ה' התגייסה לסייע לדרום. 80 ארגזים עם מזון הועמסו הבוקר על משאית, נשלחו לאזור כינוס ציוד בצפון ומשם הם ישונעו דרומה. נוסף על כך, בוגרי בית הספר הפעילו קייטנה לילדי מורים. יוזמה מקומית נוספת – במרכז החינוך ליאו באק נפתח הבוקר מרכז יום לפעילות ילדים בגילאים 12-4 של כוחות הביטחון, הרפואה ומערך החירום.

 

תלמידי בית הספר עירוני ה' משגרים חבילות מזון (צילום: דוברות עיריית חיפה)

תלמידי בית הספר עירוני ה' מעמיסים חבילות מזון (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר