כיתה ריקה
כיתה ריקה

הלימודים מרחוק בחיפה יימשכו לפחות עד סוף השבוע

בתום הערכת מצב הוחלט כי עד לסוף השבוע לא יתקיימו לימודים באופן פיזי במוסדות החינוך, והתלמידים ימשיכו בלמידה מרחוק. כפי שפורסם ב"כלבו - חיפה והקריות", הסיבה לכך היא שבתי ספר בחיפה לא ממוגנים מפני ירי טילים

פורסם בתאריך: 16.10.23 20:09

עיריית חיפה הודיעה כי בתום הערכת מצב שהתקיימה הערב (שני), אשר בה נדון נושא שטחי המיגון ביחס למספרי תלמידים במוסדות החינוך, הוחלט כי עד לסוף השבוע לא יתקיימו לימודים באופן פיזי במוסדות החינוך, והלמידה מרחוק תימשך.

כפי שפורסם אתמול ב"כלבו – חיפה והקריות", בתי הספר בחיפה לא ממוגנים מפני ירי טילים, ולכן התלמידים ממשיכים ללמוד מהבית. פיקוד העורף אמנם מגדיר את חיפה עיר צהובה – דבר שמאפשר חזרה למוסדות החינוך, בתנאי שהם ממוגנים. בהודעה ששלחה ראש מינהל החינוך אילנה טרוק למנהלים נכתב: "בהמשך להערכות מצב עם שר החינוך, מנהל המחוז, פיקוד העורף והנהלת העירייה. חיפה הוגדרה אתמול בלילה על ידי פיקוד העורף כעיר צהובה. המשמעות היא שחזרה ללימודים יכולה להיות רק במקום שיש בו כיסוי מקלוט עבור התלמידים וצוותי החינוך המאפשר למידה".

 

 

העירייה פתחה היום שלושה מרכזים טיפוליים הפגתיים לילדי החינוך המיוחד מגיל גן עד כיתה ד', וביום רביעי ייפתחו שני מרכזים נוספים. חמשת המרכזים ישמשו את כל תלמידי החינוך המיוחד והוריהם ברצף חינוכי מגיל גן עד לכיתה ט'.

מינהל החינוך של העירייה ממשיך להפעיל עשר שמרטפיות לטובת צוותים חיוניים. את השמרטפיות מפעילות הסייעות המלוות וצוות המינהל. אבות בית של בתי ספר מסייעים בטיפול במקלטי קשישים ועוד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר