סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: גוסטבו הוכמן)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: גוסטבו הוכמן)

מגמה חדשה בריאלי תכשיר תלמידים ללימודי רפואה

המגמה נקראת ביולוגיה במסלול מערכות בריאות, ובמסגרתה יעסקו התלמידים בפיזיולוגיה ובפתולוגיה, ילמדו על משמעות הבדיקות, על מחלות ועל זיהומים, ויעברו התנסות קלינית הכוללת התנדבות במד"א או בקופות החולים

פורסם בתאריך: 4.6.18 09:33

מגמה חדשה בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי – ביולוגיה במסלול מערכות בריאות – תכשיר תלמידים ללימודי רפואה בעתיד. הלימודים ישלבו בין הידע התאורטי לידע המעשי ויכללו סיורים בבתי חולים ובמתקנים רפואיים, והשתתפות בהרצאות של מומחים ברפואה ובניתוחים. הלימודים במסלול זה מחייבים התנדבות פעילה במגן דוד אדום.

בין הנושאים שיילמדו במגמה בתחום מדעי הבריאות נכללים גוף האדם, קרדיולוגיה, המטולוגיה, פולמונולוגיה, נפרלוגיה, נוירולוגיה, אנדוקרינולוגיה, גינקולוגיה וגסטרואנטרולוגיה. בכל תחום ילמדו התלמידים פיזיולוגיה וקליניקה הכוללת עיסוק במחלות, בגורמי סיכון, בדרכי אבחון, בטיפול, בסיבוכים וברפואה מונעת.

 

 

בתחום מערכות הבריאות ילמדו התלמידים על תקשורת ואתיקה ברפואה, על בדיקות דם ומשמעותן, על פרמקולוגיה, על מחלת הסרטן, על דלקת וזיהום ועל פתולוגיה של מערכות גוף האדם. במהלך הלימודים יעברו התלמידים התנסות קלינית שבמסגרתה הם ילמדו קורס של 60 שעות במד"א כמגישי עזרה ראשונה, ובסיומו הם יתנדבו שם. בקופות חולים, בבתי חולים או במתקנים רפואיים אחרים.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "זהו קורס חדש ברמה של 10 יחידות לימוד לבגרות, והלימודים יתקיימו בבניין המדעים בבית בירם. המגמה החדשה, שלמעשה נחשבת למקצוע הראשי, מכשירה את התלמידים באופן פוטנציאלי ללימודי רפואה. הצגנו אותה כבר בפני תלמיד כיתות ט', וההיענות אליה היא מרשימה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר